Πλέον το Focus στην νέα του γενιά, εμφανίζεται καλύτερο από ποτέ σε όλα τα σημεία, αποδεικνύοντας την εξελικτική πορεία της Ford.

Μπορεί η ανάρτηση να έχει ένα πιο σπορ προσανατολισμό, εν τούτοις το Focus διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης «σιδερώνοντας» κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος.

Η κεντρική κονσόλα «ελάφρωσε» αρκετά από το πλήθος των κουμπιών που υπήρχαν στο προηγούμενο Focus αναβαθμίζοντας την εργονομία.

Το νέο Ford Focus με τους 182 ίππους, δεν κάνει κανενός είδους συμβιβασμό.

Ο κινητήρας πέρα από δυνατός είναι και ελαστικός, αλλά αποδεικνύεται ελαφρώς απαιτητικός σε καύσιμο.

Δοκιμή: Ford Focus 1,5 EcoBoost 182 PS

73.921 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/7/2015

Το νέο Ford Focus 1,5 EcoBoost στην έκδοση με τους 182 ίππους, αποτελεί την ισχυρότερη version του δημοφιλούς μικρομεσαίου της Ford, μέχρι να έρθει το δυνατότερο αδερφάκι του, το ST!

 
Στα γρήγορα: 
• 1.500 κ.εκ. με 182 ίππους
• Καίει 5,5 λτ./100 χλμ
• 0-100 χλμ/ώρα σε 8,1 δλ.
• Κοστίζει από 21.624 ευρώ

+Επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, εσωτερικό
- Κατανάλωση υπό πίεση

Το Focus είναι το μοντέλο εκείνο που σηματοδότησε την αλλαγή στη σύγχρονη ιστορία της φίρμας. Πλέον στην νέα του γενιά, εμφανίζεται καλύτερο από ποτέ σε όλα τα σημεία, αποδεικνύοντας την εξελικτική πορεία της Ford. Έτσι λοιπόν, βάζουμε στο χέρι την ισχυρότερη (έως την έλευση του ST) έκδοση του, η οποία μας συναρπάζει με τον διττό της χαρακτήρα. Απίστευτα πολιτισμένο σε ήπιους ρυθμούς οδήγησης, που εύκολα μετατρέπεται σε διώκτη του χρονομέτρου όταν το θελήσει ο οδηγός του.