facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

Κινητήρες: Περισσότερη ισχύς για το Civic, υψηλότερη ροπή για τη Giulietta

Διαβάστηκε από 92978 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/3/2014

To Civic με την προσθήκη του 1,6 λίτρων diesel κινητήρα, θα μπορούσαμε να πούμε ότι έφτασε στην ολοκλήρωσή του σαν μοντέλο. Αυτό ακριβώς χρειαζόταν 
για να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο την αγοραστική του γκάμα. 
Ο i-DTEC κινητήρας των 1.6 λίτρων, διαθέτει αλουμινένια κυλινδροκεφαλή και είναι σύμφωνα με τη Honda, το ελαφρύτερο μοτέρ στην κατηγορία του, ζυγίζοντας 47 κιλά λιγότερα από τον 2.2 i-DTEC της Honda. Η ονομαστική απόδοση του κινητήρα αυτού είναι 120 ίπποι στις 4.000 στροφές και κυρίως, 300 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 2.000.
Εκτός τώρα του κινητήρα, εντελώς νέο είναι και το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων με το οποίο συνδυάζεται, το οποίο έχει κατασκευαστεί και αυτό με γνώμονα τις compact διαστάσεις και το μειωμένο βάρος. 
Διαθέτει μακριές σχέσεις, που εξασφαλίζουν οικονομία στην κατανάλωση. Στην πράξη ο κινητήρας αυτός προσφέρει εξαιρετικό τράβηγμα από χαμηλά και μέχρι και τις μεσαίες στροφές λειτουργίας του, ενώ παράλληλα, φροντίζει να περνά... απαρατήρητος από τους επιβάτες του αυτοκινήτου, χωρίς ενοχλητικά κροταλίσματα και θορύβους.  
O πετρελαιοκινητήρας των 1.598 κ.εκ. της ανανεωμένης Giulietta μας είναι γνωστός από το προ-ανανέωσης μοντέλο. Διαθέτει turbo μεταβλητής γεωμετρίας, άμεσο ψεκασμό καυσίμου δεύτερης γενιάς και συνδυάζεται με σύστημα Start&Stop. 
Παρέχει υψηλά αποθέματα ροπής (320 Nm) από τις χαμηλές κιόλας στροφές λειτουργίας του (1.750 σ.α.λ.), ενώ η ισχύς του φθάνει τους 105 ίππους. 
Στην πράξη, με την εμπλοκή και της λειτουργίας Dynamic στο γνωστό σύστημα D.N.A. της Alfa., ο κινητήρας αυτός εντυπωσιάζει κυρίως με το τράβηγμά του στις μεσαίες στροφές, ενώ ικανοποιητική είναι η απόκρισή του στις χαμηλότερες. 
Από πλευράς επιδόσεων, με τη βοήθεια και του πολύ καλής κλιμάκωσης 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, τα νούμερα των μετρήσεών μας είναι από τα γρηγορότερα της κατηγορίας, ιδίως στις ρεπρίζ. Παράλληλα, ο κινητήρας αυτός παραμένει φειδωλός στις απαιτήσεις του σε καύσιμο, με την Alfa Romeo να ανακοινώνει μέση κατανάλωση μόνο 4,0 λτ./100 χλμ.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Εμφάνιση: Ξεχωρίζουν από το σύνολο
Κινητήρες: Περισσότερη ισχύς για το Civic, υψηλότερη ροπή για τη Giulietta
Χώροι: Αμφότερα ευρύχωρα και πρακτικά
Εσωτερικό: Φουτουριστικό του Civic, βελτιωμένη σε εργονομία και ποιότητα η Giulietta
Οδική συμπεριφορά: Άνετα, αλλά με σπορτίφ D.N.A.
Συμπέρασμα

200 διαθέσιμα στοιχεία για ALFA ROMEO  GIULIETTA
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

200 διαθέσιμα στοιχεία για HONDA  CIVIC
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
»Σχολιάστε την είδηση
rico (22/4/2015, 08:51) Καλά ο Σ ακόμα τα περσινά σιβικ δίνει στις δοκιμές; Αν ήταν το my2015 civic η επιλογή θα ήταν ξεκάθαρα δική του. Από την άλλη η εμφάνιση της Ιταλίδας είναι καλύτερη! Για μένα λοιπόν όποιος εστιάζει στην εμφάνιση ας πάρει την κούκλα. Όποιος εστιάζει σε οτιδήποτε άλλο ας πάρει το σιβικ και δεν θα το μετανιώσει!
  2

Tags: ALFA ROMEO GIULIETTA | HONDA CIVIC |

περισσότερα νέα & άρθρα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2024 autotriti.gr