-
Στο εσωτερικό, τονίζεται περισσότερο από ποτέ το high-tech υπόβαθρο της Giulietta, ενώ ακόμη καλύτερη είναι η ποιότητα των υλικών.
Η κονσόλα φιλοξενεί πλέον μια μεγάλη οθόνη αφής, διευκολύνοντας την χρήση των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.
-
Στο εσωτερικό, τονίζεται περισσότερο από ποτέ το high-tech υπόβαθρο της Giulietta, ενώ ακόμη καλύτερη είναι η ποιότητα των υλικών.
Η κονσόλα φιλοξενεί πλέον μια μεγάλη οθόνη αφής, διευκολύνοντας την χρήση των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.
-
Φουτουριστική σχεδίαση, hi-tech αίσθηση, κορυφαίο φινίρισμα και πολύ καλή ποιότητα υλικών και κατασκευής, χαρακτηρίζουν την καμπίνα και του πετρελαιοκίνητου Honda Civic.
-
Η επιλογή λειτουργίας Econ βοηθά την οικονομία στο καύσιμο, ενώ τα χειριστήρια στο τιμόνι ελέγχουν και τις λειτουργίες της οθόνης «i-MID».
|
Εσωτερικό: Φουτουριστικό του Civic, βελτιωμένη σε εργονομία και ποιότητα η Giulietta
Διαβάστηκε από 92986 αναγνώστες
|
Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/3/2014 |
Οι εσωτερικοί διάκοσμοι και των δυο μοντέλων που εξετάζουμε διακρίνονται για το σχεδιασμό τους. Αρχικά, στην περίπτωση του Honda Civic, δεν θα βρείτε καμία διαφοροποίηση από εκείνα των βενζινοκίνητων εκδόσεων, κάτι που μεταφράζεται σε φουτουριστική σχεδίαση, τονισμένη ποιότητα κατασκευής και φινιρίσματος. Ειδικά για το τελικό φινίρισμα, το Civic «παραδίδει και μαθήματα» στην υπόλοιπη κατηγορία. Ο οδηγός περικλείεται από το ταμπλό και το τούνελ της κονσόλας, με τον υψηλά τοποθετημένο επιλογέα να τονίζει τη δυναμικότητα του αυτοκινήτου. Το ψηφιακό ταχύμετρο του πίνακα οργάνων είναι τοποθετημένο ψηλά, βολεύοντας ιδιαίτερα στο μάτι. Μόνο το αναλογικό, κεντρικά τοποθετημένο στον πίνακα οργάνων στροφόμετρο, μαρτυρά την ύπαρξη πετρελαιοκινητήρα, με την πρώιμη ένδειξη για την «κόκκινη» περιοχή λειτουργίας του μοτέρ. Αίσθηση προκαλεί η στάνταρ ψηφιακή οθόνη πληροφοριών i-MID. Πάντως ο χειρισμός των ενδείξεων του trip computer (ειδικά στην απεικόνιση των δεδομένων της κατανάλωσης) απαιτεί αρκετή εξοικείωση. Αριστερά στο ταμπλό, όπως και στις βενζινοκίνητες εκδόσεις, ξεχωρίζει το μπουτόν ECON, μέσω του οποίου το σύστημα ενημερώνει τον οδηγό για το σωστό τρόπο οδήγησης αλλάζοντας το χρωματισμό (πράσινο σε οικονομική οδήγηση και μπλε σε αντίθετη περίπτωση) και περιορίζει την απόδοση του κλιματισμού. Τo εσωτερικό της ανανεωμένης Giulietta είναι αυτό που έχει υποστεί τις περισσότερες επεμβάσεις, στοχεύοντας στο να τονίσει την αίσθηση ποιότητας και την εργονομία, ενώ δείχνει και πιο high-tech σε σχέση με πριν. Η πιο σημαντική αλλαγή έχει να κάνει με την προσθήκη μιας οθόνης αφής στο κέντρο της κονσόλας σε μέγεθος 5,0 ιντσών στην έκδοση της δοκιμής μας (ή 6,5 ίντσες με κόστος 1.000 ευρώ). Η οθόνη αυτή αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του νέου Συστήματος πολυμέσων Uconnect, το οποίο μεταξύ άλλων προσφέρει περισσότερες δυνατότητες σύνδεσης με εξωτερικές πηγές ήχου και video, μέσω θυρών USB και AUX ή προαιρετικά και για κάρτα μνήμης SD. Από την άλλη βέβαια, για χωροταξικούς και μόνο λόγους, από το εσωτερικό της ανανεωμένης Giulietta αποτελεί παρελθόν η σειρά των διακοπτών αεροπορικού τύπου που βρίσκονταν κάτω από το ηχοσύστημα στο προ-ανανέωσης μοντέλο και οι οποίοι με την παρουσία τους έδιναν το κάτι παραπάνω αισθητικά. Οι αλλαγές όμως δεν σταματούν εδώ, αφού το τιμόνι της ανανεωμένης Giulietta έχει αποκτήσει νέα σχεδίαση στο κέντρο του που παραπέμπει σε αυτή την μπροστινή γρίλιας, ενώ τα καθίσματα έρχονται με βελτιωμένη πλευρική στήριξη του σώματος. Ποιοτικά, η Giulietta διαθέτει νέα και ακόμη πιο ποιοτικά υλικά (μαλακά και σκληρά στην αφή) στο εσωτερικό της τονίζοντας την αίσθηση ποιότητας του θαλάμου, ενώ τέλος η ηχομόνωση της καμπίνας έρχεται και αυτή βελτιωμένη.
|