Ιδανικός ταξιδευτής είναι το Citroen C4 καθώς η μαλακή ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ ταυτόχρονα τα όρια πρόσφυσης είναι αυξημένα παρά τις κλίσεις του αμαξώματος.

Στο Focus, o fun to drive χαρακτήρας και η πολύ καλή άνεση συνδυάζονται με επιτυχία. Το τιμόνι είναι πλούσιο σε πληροφόρηση, τα φρένα εξαιρετικά σε απόδοση.

Στο δρόμο το Toyota Auris ξεχωρίζει για την άνεση και ποιότητα κύλισης, διατηρώντας την ασφάλειά του σε κάθε περίπτωση.

Στο δρόμο: Ανετο το C4, πιο σπορ το Focus, all around το Auris

130.104 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/11/2015

Το καθένα από τα τρία μοντέλα έχει το δικό του χαρακτήρα στο δρόμο. Για παράδειγμα το Citroen C4 προσανατολίζεται στην άνεση, το Focus είναι πιο σπορτίφ, ενώ στη μέση βρίσκεται το Toyota Auris. 


Πιο αναλυτικά, η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης του C4 1,6 e-HDI είναι ιδανική για τους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους μιας και απορροφά κάθε ανωμαλία. Στις στροφές οι κλίσεις είναι υπαρκτές, αλλά όχι υπερβολικές και οι τάσεις υποστροφής περιορίζονται από το ESP. Κινούμενο στην εθνική, το γαλλικό μικρομεσαίο παραμένει σίγουρο και ασφαλές ανεξαρτήτως ταχύτητας, αποτελώντας έτσι έναν ιδανικό ταξιδευτή για οδηγό και επιβάτες. Το τιμόνι τέλος, δεν ξεχωρίζει για τη πληροφόρηση που παρέχει στον οδηγό του, ενώ καλά σε αποτελεσματικότητα είναι τα φρένα (100-0 χλμ/ώρα σε 38,2 μέτρα).

Το Ford Focus 1,5 TDCi από την πλευρά του είναι και στην diesel έκδοσή του ένα από τα μοντέλα αναφοράς της κατηγορίας στο κομμάτι οδική συμπεριφορά, αφού εμφανίζει fun to drive χαρακτήρα. Το πλαίσιο και το πλούσιο σε πληροφόρηση και αίσθηση ηλεκτρικό τιμόνι είναι πανταχού παρόντα, βοηθώντας τον οδηγό να αξιοποιήσει στο μέγιστο τη σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα, και οι αντιδράσεις στο όριο προοδευτικές και εύκολα ελεγχόμενες. Μάλιστα, το Focus είναι και το μοναδικό με πολλαπλούς συνδέσμους στην πίσω ανάρτηση. Εξαιρετικά, επίσης είναι τα φρένα, καθώς ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 36,1 μέτρα. 

Στην περίπτωση τέλος του Toyota Auris 1,4 D-4D, το ιαπωνικό μικρομεσαίο δίνει έμφαση στην άνεση και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, χωρίς να υστερεί σε δυναμισμό. Το τιμόνι είναι ακριβές και με καλή αίσθηση, τα φρένα αποτελεσματικά (100-0 χλμ./ώρα σε 36,7 μ.) ενώ και ο θόρυβος λόγω και της πολύ καλή αεροδυναμικής, παραμένει μειωμένος στην εθνική, τονίζοντας περαιτέρω την άνεση του αυτοκινήτου.