Το Toyota 
Auris HSD  
δε χάνει την αυτοκυριαρχία του και η 
υποστροφή στο όριο 
έρχεται προοδευτικά και ελεγχόμενα.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Toyota Auris HSD δε χάνει την αυτοκυριαρχία του και η υποστροφή στο όριο έρχεται προοδευτικά και ελεγχόμενα.

Στο δρόμο: Aνετα και ασφαλή

73.467 Επισκέψεις στο άρθρο (12/2/2016)

Το Toyota Αuris βρίσκεται στο βασίλειό του στην πόλη, αφού το υβριδικό του σύστημα του επιτρέπει να κινείται αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια μέχρι τα 50 χλμ./ώρα. Αυτό σημαίνει ότι, εντός πόλης μπορεί να κινείται τελείως αθόρυβα και, κυρίως, με μηδενικές απαιτήσεις για βενζίνη. Αυτό δε σημαίνει πως στον επαρχιακό δρόμο υστερεί. Απεναντίας είναι άνετο και αν δεν πιέζεις τον κινητήρα ψηλά είναι ήσυχο και καλοτάξιδο. Παράλληλα, οι ρεπρίζ του είναι καλές, με το αυτόματο κιβώτιο να κάνει καλή δουλειά. Ακόμη και αν το πιέσεις στις στροφές δε χάνει την αυτοκυριαρχία του και η υποστροφή έρχεται προοδευτικά και ελεγχόμενα. Σπορ φυσικά δε το λες και η αίσθηση του τιμονιού και των φρένων σε προϊδεάζουν σχετικά.

Πίσω από το τιμόνι του SEAT Leon 1,4 TGI o οδηγός δύσκολα θα αντιληφθεί το έξτρα βάρος των –πολλών– 135 κιλών, που προσθέτουν κυρίως οι δεξαμενές φυσικού αερίου και οι διάφορες δικλείδες ασφαλείας που αυτές απαιτούν. Αντίθετα απολαμβάνει μια πολύ καλή και στιβαρή αίσθηση. Παράλληλα, στις στροφές, η υποστροφή τείνει να εμφανίζεται προοδευτικά και ελέγχεται με ευκολία από το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης.

Ακόμη καλύτερα τα καταφέρνει το αυτοκίνητο στον τομέα της άνεσης και της ποιότητας κύλισης, με τη ρύθμιση της ανάρτησης να παρέχει ήσυχα και εξαιρετικά ραφιναρισμένα περάσματα από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, δίνοντας μια αίσθηση μεγαλύτερου και πιο ακριβού αυτοκινήτου.
Το VW Golf Bluemotion είναι το πιο ώριμο οδηγικά μοντέλο της παρέας συνδυάζοντας άνεση, ποιότητα κύλισης και ευχάριστα οδικά χαρακτηριστικά.
Μάλιστα τα 15 χλστ. της χαμηλότερης ανάρτησης έρχονται για να δώσουν μια ελαφριά πιο σπορτίφ αίσθηση στο όλο σύνολο κυρίως στις στροφές. Από εκεί και πέρα, το πιο οικονομικό Golf διατηρείται σταθερό και απόλυτα ασφαλές στην ευθεία και το ταξίδι, ενώ είναι εύκολο στους χειρισμούς και με λογικές αντιδράσεις στις στροφές. Στο κομμάτι της άνεσης, το χαμήλωμα της ανάρτησης δεν έδειξε να επιδρά αρνητικά στην αποτελεσματικότητά της κατά το πέρασμα από ανωμαλίες του οδοστρώματος, απορροφώντας τες εμφατικά. Σε πολύ καλά επίπεδα παραμένει τέλος η ποιότητα κύλισης, ενώ και τα φρένα διατηρούνται άκρως αποτελεσματικά.


Πίσω από το τιμόνι του SEAT Leon 1,4 TGI o οδηγός δύσκολα θα αντιληφθεί το έξτρα βάρος των –πολλών– 135 κιλών, που προσθέτουν κυρίως οι δεξαμενές φυσικού αερίου και οι διάφορες δικλείδες ασφαλείας

Πίσω από το τιμόνι του SEAT Leon 1,4 TGI o οδηγός δύσκολα θα αντιληφθεί το έξτρα βάρος των –πολλών– 135 κιλών, που προσθέτουν κυρίως οι δεξαμενές φυσικού αερίου και οι διάφορες δικλείδες ασφαλείας

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
skoda