Ο κινητήρας του Auris μπορεί να είναι πιο αδύναμος σε σχέση με του Qashqai, όμως οι επιδόσεις είναι μόνο λίγο πιο αργές και η οικονομία καλύτερη.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο κινητήρας του Auris μπορεί να είναι πιο αδύναμος σε σχέση με του Qashqai, όμως οι επιδόσεις είναι μόνο λίγο πιο αργές και η οικονομία καλύτερη.

Κινητήρας: Λίγο καλύτερες επιδόσεις το Qashqai, πιο οικονομικό το Auris

21.662 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2015)

Ο 8βάλβιδος 1,5 dCi turbodiesel του Qashqai έχει 110 ίππους ισχύος και κυρίως, 265 Nm ροπής. Τα νούμερα αυτά είναι και με το παραπάνω αρκετά για να κινήσουν με σχετική άνεση το αμάξωμα των 1.365 κιλών του αυτοκινήτου, με τη βοήθεια και του 6τάχυτου, σωστά κλιμακούμενου επιλογέα.


Παράλληλα, εμφανίζεται πολιτισμένος και χωρίς αισθητούς θορύβους-κραδασμούς. Στο πεδίο της οικονομίας, η Nissan ανακοινώνει 3,8 λτ./100 χλμ. μέση τιμή, ωστόσο στην πράξη τα 5,5 λτ./100 χλμ. που ισχύουν, παραμένουν ένα άκρως οικονομικό νούμερο. Ατού του αποτελεί και το γεγονός ότι δεν έχει τέλη κυκλοφορίας. Το Toyota Auris με τη σειρά του, έχει έναν μικρότερο σε χωρητικότητα 1.400άρη diesel κινητήρα με 20 λιγότερους ίππους και - 60 Nm ροπής. 

Ωστόσο, εκμεταλλευόμενος το σημαντικά ελαφρύτερο αμάξωμα (-140 κιλά σε σχέση με το Qashqai) και μαζί με το σωστής κλιμάκωσης κιβώτιο 6 σχέσεων, ο κινητήρας αυτός χαρίζει στο ιαπωνικό μοντέλο πολύ ανταγωνιστικές επιδόσεις. Επιπλέον αυτού στην πράξη αποδεικνύεται και πιο οικονομικός σε σχέση με αυτόν του Qashqai (5,1 λτ./100 χλμ. κατανάλωση δοκιμής), ενώ, φυσικά, απαλλάσσεται και από τα τέλη κυκλοφορίας.


Με 110 ίππους ισχύος και 265 Nm ροπής, ο 1.500άρης diesel του 
Qashqai κινεί με άνεση το βαρύτερο από το Auris, crossover της Nissan.

Με 110 ίππους ισχύος και 265 Nm ροπής, ο 1.500άρης diesel του Qashqai κινεί με άνεση το βαρύτερο από το Auris, crossover της Nissan.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green