Ο νέος 1.000άρης 3κύλινδρος turbo έρχεται με 105 άλογα για να βρεθεί στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος στις βενζινοκίνητες επιλογές.

Κινητήρες: Σημαντικές αλλαγές

64.785 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/8/2015

Στους κινητήρες, το νέο Astra κάνει και αυτό στροφή προς τα μικρότερα turbo μοτέρ, αποκτώντας στη γκάμα του τον νεότερο 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα 3 κυλίνδρων του Opel Corsa. Το μοτέρ αυτό αποδίδει 105 ίππους και κυρίως, 170 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας πολύ καλές επιδόσεις και μέση κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. με χαμηλές εκπομπές ρύπων (99 γρ./χλμ.). Στη γκάμα των βενζινοκινητήρων υπάρχει επίσης ένας νέος, πλήρως αλουμινένιος, 1.400άρης turbo με άμεσο ψεκασμό και 125 ή 150 ίππους, με 245 Nm ροπής και κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. Στους diesel, η γκάμα πλέον ξεκινά από μια νέα έκδοση 95 ίππων του 1,6 CDTI κινητήρα της Opel, με σαφέστατη βελτίωση σε επιδόσεις και κατανάλωση σε σχέση με τον αρχικό 1.300άρη diesel του Astra. Αμέσως μετά έρχονται οι γνωστές εκδόσεις με 110 και 136 ίππους του ίδιου κινητήρα, όπου και εδώ έχουν επιτευχθεί πιο γρήγορες επιδόσεις και έχει μειωθεί περαιτέρω η κατανάλωση.

 
  • vagelis

    @Αkis ειχα opel corsa του2009.Αλλα μου καταστραφηκε απτις βροχες περυσι τον Οκτωβρη.Σε οποιο αμαξι εμπαινα φιλων ακομα και chevrolet εκλεινε η πορτα και δεν ακουγες τιποτα.Εμπαινες στο corsa αν και καινουριο με νεα τεχνολογια και ακουγοταν ο κινητηρασ dolby surround!!Eχεις απολυτο δικιο.

      14
  • akis

    οπελ και οδηγικη αισθηση=ποσα αντιστροφως αναλογα...για οποιον εχει οδηγησει οπελ και κατεχει την αυτοκινηση θα με καταλαβει!

      12
  • Νεοέλληνας

    Τις...νηπιακές ασθένειες (συνεχόμενες και αδικαιολογητες μηχανικες-ηλεκρολογικες βλάβες) τις εχουμε ξεπεράσει ή ακόμα?

      11
  • Paidaros

    Εχω opel astra g με 360.000 περα απο δυο αντλιες νερου τπτ αλλο σκυλι καταραμενο!εχω αλλες δυο περιπτωσεις astra H κ τα δυο κοντευουν τις 200.000 με προβληματα αμελητεου κοστους!απλα εχω την εντυπωση οτι η opel ειναι πολυ πιο αξιοπιστη απο τη vw!οσο για το νεο astra?δεν το σχολιαζω το αφηνω στο autotriti!

      3
  • Χρηστος Μπ.

    Κάτοχος Astra Gtc h του 2008.2 καμμενες λάμπες μέχρι τώρα. Πολύ ευχαριστημένος με το αυτοκινητο ακόμα το χαίρομαι καθε φορά. Το καινούριο μοντέλο στις φωτογραφίες είναι άπαιχτο. Αν είχα την δυνατότητα ΔΕΝ θα το αγοραζα. Υπάρχει και μια πατριδα να σκεφτούμε σε όλα τα επίπεδα.το 08 δεν ήξερα.. Ενα μεγάλο ΟΧΙ σε ότι είναι γερμανικό ακόμα κ αν είναι το καλύτερο.

      1
  • Σταύρος

    ...με την αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των τελών, θα επωφεληθουν στις πωλήσεις αυτά που ήταν δευτεροκλασάτα. Θα ξαναδούμε τα λαντα νιβα , τα ντατσια να έρχονται πρώτα, τα αυτοκίνητα που φορούν ακομη τους παλιούς αξιόπιστους προ τούρμπο κινητήρες να ξαναγεννιόνται, εμένα δεν με χαλάνε οι ατμοσφαιρικοί αξιόπιστοι κινητήρες, της φορντ , της οπελ , της πεζω και ρενω , και των γιαπωνεζικων της τογιοτα και μαζντα, σουμπαρου ,χοντα , θα ξαναέρθουν τα αθάνατα αυτοκίνητα της Νταιχατσου..! δεν ξερω αν η wv πουλάει ακόμη στο γκρουπ της αυτοκίνητα με τους αξιόπιστους προ Tsi κινητήρες..... Αυτή η κυβέρνηση χωρις να το θελει κανει και καλα πραγματα..απομυθοποιεί την νεα τεχνολογια που είναι συνώνυμη με την απατη...επιστροφη στις αξιες...! φτηνά στην αγορα και στη συντήρηση αυτοκίνητα...αυτή είναι η εννοια της αυτοκίνησης που έχουμε ξεχάσει τα τελευται χρονια στο ονομα της οσο γινεται λιγοτερης εκπομπης ...ρύπων.... λετε να ειχε δικαιο η wv που τους ρυπους τους ειχε γραμμενους στα παλαιά της τα παπούτσια, λέτε;

      1