Η μείωση του βάρους έως και κατά 200 κιλά αναμένεται να βελτιώσει τα οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου.

Στο δρόμο: Περισσότερη οδηγική απόλαυση

64.789 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/8/2015

Όπως προείπαμε το νέο Astra έχει κερδίσει σημαντικά σε βάρος, όντας ελαφρύτερο από 120 έως 200 κιλά σε σχέση με πριν. Αυτό, οφείλεται σε μια νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα, η οποία κάνει χρήση ελαφριών υλικών υψηλής και υπέρ-υψηλής αντοχής, που φροντίζουν ώστε να συνδυάσουν αυτή την ελάφρυνση με περαιτέρω βελτίωση της ακαμψίας του αμαξώματος. Η Opel υπόσχεται ότι το νέο Astra θα έχει καλύτερη απόκριση και πιο άμεση συνολική οδηγική εμπειρία σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Η εξέλιξη της τεχνολογίας μας φέρνει επίσης σε αυτό το Astra περισσότερες και πιο αναβαθμισμένες τεχνολογίες ασφαλείας, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται συστήματα Προειδοποίησης αποφυγής λωρίδας, Προειδοποίησης εμπρόσθιας πρόσκρουσης με αυτόματη πέδηση, Προειδοποίησης «τυφλού σημείου» κ.ο.κ., αλλά και νέα, πλήρως προσαρμοζόμενα αυτόματα εμπρόσθια φωτιστικά Matrix LED.

 
  • vagelis

    @Αkis ειχα opel corsa του2009.Αλλα μου καταστραφηκε απτις βροχες περυσι τον Οκτωβρη.Σε οποιο αμαξι εμπαινα φιλων ακομα και chevrolet εκλεινε η πορτα και δεν ακουγες τιποτα.Εμπαινες στο corsa αν και καινουριο με νεα τεχνολογια και ακουγοταν ο κινητηρασ dolby surround!!Eχεις απολυτο δικιο.

      14
  • akis

    οπελ και οδηγικη αισθηση=ποσα αντιστροφως αναλογα...για οποιον εχει οδηγησει οπελ και κατεχει την αυτοκινηση θα με καταλαβει!

      12
  • Νεοέλληνας

    Τις...νηπιακές ασθένειες (συνεχόμενες και αδικαιολογητες μηχανικες-ηλεκρολογικες βλάβες) τις εχουμε ξεπεράσει ή ακόμα?

      11
  • Paidaros

    Εχω opel astra g με 360.000 περα απο δυο αντλιες νερου τπτ αλλο σκυλι καταραμενο!εχω αλλες δυο περιπτωσεις astra H κ τα δυο κοντευουν τις 200.000 με προβληματα αμελητεου κοστους!απλα εχω την εντυπωση οτι η opel ειναι πολυ πιο αξιοπιστη απο τη vw!οσο για το νεο astra?δεν το σχολιαζω το αφηνω στο autotriti!

      3
  • Χρηστος Μπ.

    Κάτοχος Astra Gtc h του 2008.2 καμμενες λάμπες μέχρι τώρα. Πολύ ευχαριστημένος με το αυτοκινητο ακόμα το χαίρομαι καθε φορά. Το καινούριο μοντέλο στις φωτογραφίες είναι άπαιχτο. Αν είχα την δυνατότητα ΔΕΝ θα το αγοραζα. Υπάρχει και μια πατριδα να σκεφτούμε σε όλα τα επίπεδα.το 08 δεν ήξερα.. Ενα μεγάλο ΟΧΙ σε ότι είναι γερμανικό ακόμα κ αν είναι το καλύτερο.

      1
  • Σταύρος

    ...με την αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των τελών, θα επωφεληθουν στις πωλήσεις αυτά που ήταν δευτεροκλασάτα. Θα ξαναδούμε τα λαντα νιβα , τα ντατσια να έρχονται πρώτα, τα αυτοκίνητα που φορούν ακομη τους παλιούς αξιόπιστους προ τούρμπο κινητήρες να ξαναγεννιόνται, εμένα δεν με χαλάνε οι ατμοσφαιρικοί αξιόπιστοι κινητήρες, της φορντ , της οπελ , της πεζω και ρενω , και των γιαπωνεζικων της τογιοτα και μαζντα, σουμπαρου ,χοντα , θα ξαναέρθουν τα αθάνατα αυτοκίνητα της Νταιχατσου..! δεν ξερω αν η wv πουλάει ακόμη στο γκρουπ της αυτοκίνητα με τους αξιόπιστους προ Tsi κινητήρες..... Αυτή η κυβέρνηση χωρις να το θελει κανει και καλα πραγματα..απομυθοποιεί την νεα τεχνολογια που είναι συνώνυμη με την απατη...επιστροφη στις αξιες...! φτηνά στην αγορα και στη συντήρηση αυτοκίνητα...αυτή είναι η εννοια της αυτοκίνησης που έχουμε ξεχάσει τα τελευται χρονια στο ονομα της οσο γινεται λιγοτερης εκπομπης ...ρύπων.... λετε να ειχε δικαιο η wv που τους ρυπους τους ειχε γραμμενους στα παλαιά της τα παπούτσια, λέτε;

      1