Κινητήρες-Κιβώτια: Πιο γρήγορο το Passat - Χαμηλή κατανάλωση από όλους
100.318 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/7/2015
Εδώ υπάρχει μια πραγματική μάχη, αφού για πρώτη φορά και τα 3 μεσαία μοντέλα έρχονται με diesel κινητήρες στα 1,6 λίτρα (το Avensis πριν ήταν μόνο 2λιτρο). Ξεκινώντας με το Toyota Avensis, το νέο μοτέρ 1,6 λίτρων D-4D αποδίδει 112 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και κυρίως, 270 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και με βάση τα εργοστασιακά νούμερα, κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ. και έχει τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Από την άλλη πλευρά, το Ford Mondeo διατίθεται με τον 1,6 TDCi πετρελαιοκινητήρα της εταιρείας, που έχει 3 παραπάνω ίππους σε σχέση με το Avensis (115 συνολικά) και την ίδια ροπή. Το κιβώτιο είναι και εδώ 6τάχυτο μηχανικό, με το 0-100 χλμ./ώρα να είναι αργότερο του Avensis στα 12,1 δλ. και υψηλότερη τελική (192 χλμ./ώρα). Το Passat έχει τον ισχυρότερο 1.600άρη από τους τρεις (120 PS) και παράλληλα είναι και το πιο ελαφρύ, κάτι που το εξαργυρώνει και με βάση τις εργοστασιακές του επιδόσεις (γρηγορότερο 0-100 χλμ./ώρα – υψηλότερη τελική). Αντίστοιχα στο πεδίο της οικονομίας, το μεσαίο VW έχει το χαμηλότερο εργοστασιακό νούμερο κατανάλωσης (4,0 λτ./100 χλμ.), αλλά και τις πιο χαμηλές εκπομπές CO2 με 105 γρ./χλμ. Πολύ κοντά πάντως είναι και το Avensis και το Mondeo, που «καίνε» 4,1 και 4,2 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα, σύμφωνα πάντα με τον εργοστασιακό μέσο κύκλο.
παλι τα ιδια?το 508 δεν εχει θεση στο τεστ?τεστ με παρωπιδες δεν ειναι τεστ...συγγνωμη autotriti αλλα τυποποιεισαι....
Γιατί βρε παιδιά παίρνετε το μοντεο με τον αρχαίο 1.6 και όχι με τον πολλη Καλό 1.5 με τα 120αλογα? Για να κερδίζει το αγαπημένο σας πασσατ???? Ελεος