Δεν είναι η πρώτη φορά που το Ibiza 4ης γενιάς ανανεώνεται, αφού στην 7ετή του πορεία το μικρό μοντέλο της SEAT έχει περάσει ξανά από το τραπέζι του πλαστικού.

Το Ibiza, ιδίως από πίσω, δύσκολα αποκαλύπτει ότι έχουμε να κάνουμε με την ανανεωμένη γενιά.

Οδηγούμε: Ανανεωμένο SEAT Ibiza

26.644 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/6/2015

Tο SEAT Ibiza ανανεώνεται και φιλοδοξεί να ενδυναμώσει την παρουσία του στη μικρή κατηγορία, έχοντας ως όπλα του τους νέους turbo κινητήρες του, αλλά και το αλλαγμένο του εσωτερικό.

 
Με μια ματιά

- Με νέους turbo κινητήρες βενζίνης και diesel
- Πιο ποιοτικό και εργονομικό εσωτερικό
- Χωρίς αλλαγές στη σχεδίαση
- Στην Ελλάδα το Σεπτέμβριο

Δεν είναι η πρώτη φορά που το Ibiza 4ης γενιάς ανανεώνεται, αφού στην 7ετή του πορεία το μικρό μοντέλο της SEAT έχει περάσει ξανά από το τραπέζι του πλαστικού το 2012, αλλάζοντας κυρίως την εμφάνισή του. Πλέον όμως, η νέα ανανέωση του Ibiza αφορά σε σαφώς πιο σημαντικά πράγματα, ήτοι την ενίσχυση της γκάμας των κινητήρων του και την εσωτερική αναβάθμιση σε ποιότητα, εικόνα και εργονομία. Εμείς, ταξιδέψαμε μέχρι το αρχηγείο της SEAT στη Βαρκελώνη της Ισπανίας για να οδηγήσουμε το νέο μοντέλο, το οποίο αναμένουμε στη χώρα μας το Σεπτέμβριο.

Αλλάζει εμφάνιση στο ελάχιστο
Η ανανέωση του 2012 είχε προσδώσει στο Ibiza μια λίγο πιο μοντέρνα παρουσία και αυτό, εν έτη 2015 δεν αλλάζει, αφού οι εμφανισιακές αλλαγές που φέρνει η ανανεωμένη του γενιά είναι οι μικρότερες δυνατές. 

Ουσιαστικά, το ότι έχουμε να κάνουμε με νέο μοντέλο φανερώνεται μόνο από την παρουσία ελαφρώς αλλαγμένων σε σχεδίαση εμπρόσθιων φωτιστικών με φώτα ημέρας LED, τα οποία προσδίδουν και ένα λίγο πιο δυναμικό ύφος στο αυτοκίνητο. Περαιτέρω, αλλάζουν τα σχέδια των ζαντών αλουμινίου 16 και 17 ιντσών, ενώ προστίθενται και νέοι διαθέσιμοι χρωματισμοί στην παλέτα των επιλογών (Moonstone Grey και Chilli Red). 

Παράλληλα, για πρώτη φορά το Ibiza δίνει και τη δυνατότητα εξατομίκευσης στον ιδιοκτήτη του, μέσω των προαιρετικών πακέτων «Color Pack», που συνδυάζονται με διαφορετικού χρωματισμού καπάκια καθρεπτών και περίγραμμα μάσκας, διχρωμία στις ζάντες, αλλά και στο εσωτερικό. Η γκάμα του Ibiza διατηρεί τέλος τις επιλογές για 5θυρο, 3θυρο (SportCoupe) και στέισον αμάξωμα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση 1,0 MPI 1,0 Eco TSI 95 PS 1,4 TDI 75 PS
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι/τύπος) 999/3 1.422/3
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 75/6.200 95/5.000-5.500 75/3.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 95/3.000-4.300 160/1.500-3.500 210/1.750-2.000
0 -100 χλμ./ώρα (δλ.) 14,3 10,4 13,0
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 172 187 173
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,8 4,2 3,4
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 108 97 88
Διαστάσεις ΜxΠxΥ (χλστ.) 4.061x1.693x1.445 4.061Χ1.693Χ1.445 4.061x1.693x1.445
Βάρος (κιλά) 1.049 1.095 1.155
 
  • Niko21

    Γιατι ομως στους επισημους διαδυκτιακους καταλογους τοσο της seat οσο και της vw δεν φαινεται πουθενα ο 1.4 tdi 105ps,αλλα μονο ο τρικιλυνδρος tdi 90ps και στη seat o 1.6 105ps στη εκδοση FR.

      2
    • autotriti

      Απάντηση: H VW δεν εισάγει στην Ελλάδα τη συγκεκριμένη έκδοση. Στους καταλόγους της SEAT βλέπετε το υπάρχον μοντέλο και όχι το ανανεωμένο με το συγκεκριμένο κινητήρα που θα έρθει τον Σεπτέμβριο.

       
  • Νικο21

    1.4 tdi με 105 αλογα η μηπως ειναι ο γνωστος 1.6?

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Είναι 1.400άρης ο κινητήρας. Πρόκειται για την ισχυρότερη έκδοσή του, με 105 άλογα.

        1