Μετά από 8 χρόνια απουσίας, το όνομα Ignis επανέρχεται στην αγορά. Το νέο μίνι μοντέλο της Suzuki διατηρεί πολλά από τα χαρακτηριστικά του παρελθόντος και τα οποία τα συνδυάζει με πιο σύγχρονα στοιχεί
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μετά από 8 χρόνια απουσίας, το όνομα Ignis επανέρχεται στην αγορά. Το νέο μίνι μοντέλο της Suzuki διατηρεί πολλά από τα χαρακτηριστικά του παρελθόντος και τα οποία τα συνδυάζει με πιο σύγχρονα στοιχεία.

Suzuki Ignis 1,2 90 PS - Η επιστροφή

20.713 Επισκέψεις στο άρθρο (2/2/2017)

Μετά από 8 χρόνια απουσίας, το όνομα Ignis επανέρχεται στην αγορά. Το νέο μίνι μοντέλο της Suzuki διατηρεί πολλά από τα χαρακτηριστικά του παρελθόντος και τα οποία τα συνδυάζει με πιο σύγχρονα στοιχεία.


Η πίσω κολόνα δεν είναι και τόσο γοητευτική στο μάτι.

Η πίσω κολόνα δεν είναι και τόσο γοητευτική στο μάτι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


+ Ευελιξία, αυξημένη απόσταση από το έδαφος, εσωτερικοί χώροι
- Σχεδίαση πίσω μέρους, απορροφητικότητα πίσω άξονα ανάρτησης 
 
Η σύγχρονη γενιά του Ignis έχει μια σχεδίαση που δεν περνάει απαρατήρητη, κάποια σύγχρονα στοιχεία υποβοήθησης του οδηγού και ασφάλειας, ενώ διατηρεί την απόσταση από το έδαφος, το μικρό μήκος (3,7 μέτρα) και τους καλούς χώρους. Φυσικά, όπως και στο παρελθόν έρχεται ως δικίνητο ή τετρακίνητο.
Όμορφο μπροστά, πίσω…
Όσον αφορά στην εξωτερική του σχεδίαση, το νέο Suzuki Ignis σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητο και τραβάει την περιέργεια των περαστικών. Στην πραγματικότητα το μπροστινό του μέρος με τα φώτα LED και τη μάσκα με πινελιές χρωμίου που τα περικλείει είναι φρέσκο και όμορφο, όμως από εκεί και πίσω τα πράγματα αλλάζουν. Στο πλάι το μάτι πέφτει στη φαρδιά πίσω κολόνα που δεν είναι πολύ γοητευτική, ενώ και το πίσω μέρος είναι ιδιαίτερο. Δηλαδή φαρδύ χαμηλά και πολύ στενό όσο ανεβαίνεις προς τα πάνω. 

Εσωτερικό: Μοντέρνο, με δυνατότητες βελτίωσης
Ανοίγοντας την πόρτα και μπαίνοντας στο εσωτερικό του νέου Suzuki Ignis, η πρώτη αίσθηση είναι θετική, γιατί το μοντέλο διαθέτει μία μοντέρνα και νεανική εικόνα. Κατά τα άλλα και όσον αφορά στην γενικότερη ποιότητα στο εσωτερικό, το ταμπλό του Ignis αποτελείται από πλαστικά υλικά, τα οποία ποιοτικά κυμαίνονται στον μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ και η συναρμογή μπορεί να βελτιωθεί. Τέλος, από πλευράς εργονομίας δεν έχουμε κανένα παράπονο, αφού βρήκαμε αμέσως ό,τι θέλαμε.

Χώροι: Με 260 λτ. αποσκευές και καλή ορατότητα
Ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της πρώτης γενιάς του Suzuki Ignis ήταν οι προσφερόμενοι χώροι και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος η οποία εξασφάλιζε καλή περιφερειακή ορατότητα. Τέλος, ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 260 λίτρα που είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία, ενώ στο πίσω κάθισμα θα καθίσουν με άνεση δύο επιβάτες.

Και μίνι, και SUV, και ευέλικτο
Το μήκος των 3,7 μέτρων, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (180 χλστ.) που σου επιτρέπει να κινηθείς και στο χώμα, η εξαιρετική ευελιξία και ο μικρός κύκλος στροφής (9,4 μέτρα) αποτελούν τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου Suzuki Ignis στο δρόμο. Όσον αφορά στην ανάρτησή του και τον τρόπο που απορροφά τις λακκούβες του δρόμου, αυτή δεν είναι μαλακή και άρα περνούν κάποιες από αυτές στην καμπίνα, από την άλλη όμως πρέπει να είναι και λίγο σφιχτή, ώστε να μην έχει μεγάλες κλίσεις. Τέλος, όσον αφορά την συμπεριφορά του όταν ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα, το Ignis εμφανίζεται σταθερό, όμως να είμαστε ειλικρινείς η εθνική και ταχύτητες άνω των 130 χλμ./ώρα δεν είναι το φόρτε του. 

Κινητήρας: με 90 άλογα και «ζωντανός»
Tο Suzuki Ignis εφοδιάζεται αποκλειστικά με ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.200 κυβικών. Αυτός αποδίδει 90 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και έχει 120 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ. νούμερα που υποδηλώνουν πως αρέσκεται περισσότερο να δουλεύει ψηλά, όμως η ουσία είναι πως και χαμηλά δεν δυσκολεύεται καθόλου να κινηθεί μέσα στην πόλη μιας και το βάρος του μοντέλου είναι μόλις 850 κιλά! Όταν, ωστόσο καθίσουν στο εσωτερικό 4 επιβάτες, τότε θα χρειαστεί να κάνεις κάποια κατεβάσματα ή να πιέσεις πιο πολύ το δεξί πεντάλ. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green