Κινητήρες-Κιβώτια: Ροπάτες και οικονομικές επιλογές
Διαβάστηκε από 102977 αναγνώστες
|
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/7/2014 |
Στη μάχη των κινητήρων, τα μικρομεσαία diesel μοντέλα του θέματός μας διαθέτουν 3 από τους πλέον αξιόλογους πετρελαιοκινητήρες.
Αρχικά, το Toyota Auris προσφέρεται με τον μικρότερο σε κυβισμό 1,4 D-4D 8βάλβιδο diesel των 90 ίππων, ο οποίος εκμεταλλεύεται το ελαφρύτερο αμάξωμα και το σωστής κλιμάκωσης κιβώτιο 6 σχέσεων, για να χαρίσει στο ιαπωνικό μοντέλο πολύ ανταγωνιστικές επιδόσεις.
Αμέσως μετά συναντούμε τον 16βάλβιδο 1,6 TDI πετρελαιοκινητήρα του VW Golf, με ισχύ 105 ίππων και ροπή 250 Nm διαθέσιμων από τις 1.500 σ.α.λ., ο οποίος συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Εδώ, η λειτουργία είναι λίγο τραχιά, ωστόσο η επίδοση στο 0-100 χλμ./ώρα είναι η γρηγορότερη εκ των τριών, με τις ρεπρίζ να είναι αντίστοιχα ανταγωνιστικές, παρά το σχετικά μακρύ 5άρι κιβώτιο. Το Astra από την πλευρά του έρχεται με έναν νέο 1.600άρη diesel κινητήρα 110 ίππων, ο οποίος αποδίδει 300 Nm ροπής (διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ.). Το μοτέρ αυτό ενθουσιάζει με την απόκρισή του από τις 2.000 σ.α.λ., ενώ σε συνδυασμό και με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο, έρχεται για να προσφέρει τις γρηγορότερες ρεπρίζ. Αντίστοιχα σε πολύ καλά επίπεδα βρίσκεται και η οικονομία που προσφέρει, με τη μέση κατανάλωση να βρίσκεται στα 3,7 λτ./100 χλμ., έναντι 3,8 λτ./100 χλμ. στο Auris και το Golf. Προσόν και των τριών μοντέλων τέλος, αποτελεί και η απαλλαγή τους από τέλη κυκλοφορίας, αφού οι εκπομπές CO2 είναι χαμηλότερες των 100 γρ./χλμ.
|
|