Οδική συμπεριφορά - Ανεση: Εγγυώνται τη σταθερότητα και την άνεση
Διαβάστηκε από 102973 αναγνώστες
|
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/7/2014 |
Πολύ καλή ασφάλεια και άνεση συνδυάζουν τα 3 μικρομεσαία του θέματός μας, τα οποία χρησιμοποιούν δοκιμασμένες λύσεις στην ανάρτησή τους (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, ημιάκαμπτο άξονα πίσω). Μόνο το Astra έχει λίγο πιο σοφιστικέ λύση στον πίσω άξονα, προσθέτοντας τον οριζόντιο σύνδεσμο Watt πίσω από τον ημιάκαμπτο, ο οποίος φροντίζει για την πολύ καλή άνεση σε συνδυασμό με την αντίστοιχη σταθερότητα του αυτοκινήτου. Στις στροφές, το Astra παραμένει ασφαλές και ουδέτερο ακόμη και σε σβέλτους ρυθμούς, παρότι το γρήγορο τιμόνι δεν προσφέρει την καλύτερη δυνατή πληροφόρηση. Από την άλλη τα φρένα παραμένουν αποτελεσματικά και με πολύ καλή αίσθηση από το πεντάλ.
Στην περίπτωση του Auris, εδώ το ιαπωνικό μικρομεσαίο δίνει έμφαση στην άνεση και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, χωρίς να υστερεί σε δυναμισμό. Το τιμόνι είναι ακριβές και με πολύ καλή αίσθηση, τα φρένα άκρως αποτελεσματικά, ενώ και ο θόρυβος λόγω και της πολύ καλής αεροδυναμικής, παραμένει μειωμένος στην εθνική, τονίζοντας περαιτέρω την άνεση του αυτοκινήτου. Το Golf από την πλευρά του, ξεχωρίζει για τη στιβαρή του αίσθηση, την κορυφαία ποιότητα κύλισης, αλλά και το δυναμικό και «αεράτο» πάτημα που προσφέρει η νέα πλατφόρμα MQB στην οποία στηρίζεται. Στις στροφές, η ουδετερότητα στις αντιδράσεις και σταθερότητα είναι δεδομένη, ενώ το πολύ καλό τιμόνι και τα εμφατικά φρένα έρχονται για να αυξήσουν το αίσθημα ασφάλειας του οδηγού.
|
|