Όσα ξέρουμε για το νέο Dodge Charger πριν την παρουσίαση του

1.997 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2024)
Όσα ξέρουμε για το νέο Dodge Charger πριν την παρουσίαση του

- Θα έρχεται και ως ηλεκτρικό και ως βενζινοκίνητο
- Η ηλεκτρική έρχεται με αρχιτεκτονική 400 Volt και έως 544 άλογα
- Έως 548 άλογα η βενζινοκίνητη έκδοση

Θα έρχεται και ως ηλεκτρικό και ως βενζινοκίνητο

Η επίσημη παρουσίαση του Dodge Charger είναι μόλις μια ανάσα μακριά. Αναμένεται να λάβει χώρα στις 5 Μαρτίου, στις 18:00. Πρόκειται για ένα από τα πιο πολυαναμενόμενα μοντέλα της χρονιάς. Το αυτοκίνητο βασίζεται στο Charger Daytona SRT concept που η Dodge παρουσίασε το περασμένο καλοκαίρι και αναμένεται να έρχεται σε δύο εκδόσεις, μια αμιγώς ηλεκτρική και μια με βενζινοκινητήρα, ενώ θα χάσει και όλα τα «υπερβολικά» χαρακτηριστικά του concept που φαίνονταν αδύνατον να μπουν σε ένα μοντέλο-παραγωγής. To Charger αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία  το δεύτερο εξάμηνο του 2024.

Η ηλεκτρική έρχεται με αρχιτεκτονική 400 Volt και έως 544 άλογα

Tο νέο Charger θα βασίζεται στην πλατφόρμα του ομίλου Stellantis, την STLA Large, που ενδείκνυται και για ηλεκτρικά οχήματα και για βενζινοκίνητα/diesel. Ακόμα δεν γνωρίζουμε τις ακριβείς προδιαγραφές του, αλλά φαίνεται ότι σε ότι αναφορά την ηλεκτρική έκδοση θα έρχεται τουλάχιστον με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και ένα πακέτο μπαταριών χωρητικότητας είτε 85 είτε 118 kWh. Λογικά το ηλεκτρικό Charger θα έρχεται κι αυτό με τη σειρά του σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις, που ονομάζονται «340» και «440», οι οποίες αμφότερες θα έχουν αρχιτεκτονική 400 Volt. Η έκδοση 340 μάλλον θα προσφέρει συνδυαστικά 462 άλογα, ενώ η άλλη γύρω στα 544 άλογα.

Έως 548 άλογα η βενζινοκίνητη έκδοση

Όσο για την βενζινοκίνητη έκδοση του, θα έρχεται μάλλον με τον Hurricane V6 3,0 λίτρων με διπλό turbo που θα είναι βελτιωμένος για να προσφέρει μέχρι και 548 ίππους. Θυμίζουμε πως ο εν λόγω κινητήρας έκανε το ντεμπούτο του στο Jeep Wagoneer και στο Grand Wagoneer του 2022. Για λόγους νοσταλγίας του παλιού Charger που ερχόταν με κινητήρα HEMI, η Dodge έχει σχεδιάσει ένα σύστημα εξάτμισης που ονομάζει Fratzonic Chambered το οποίο διοχετεύει τον ήχο του κινητήρα μέσω ενός ενισχυτή στο πίσω μέρους του αυτοκινήτου ούτως ώστε να θυμίζει τον ήχο ενός V8.

FORD E-TRANSIT
test center