Για να κινηθείς σβέλτα στο στροφιλίκι με το C5 Aircross πρέπει να στρίβεις ένα κλικ νωρίτερα για να πολεμησεις την όποια αδράνεια και τότε είναι που θα εκτιμήσεις την τονισμένη πρόσφυση των ασφάλτινων ελαστικών.

Το Grip Control είναι ιδιαίτερα χρήσιμο και «δουλεύει» σε δύσκολες καταστάσεις, όπως η εικονιζόμενη. Αρωγός πάντα και η κορυφαία για την κατηγορία απόσταση των 230 χλστ. από το έδαφος.

Στο δρόμο: Αφρός!

152.898 Επισκέψεις στο άρθρο (28/8/2019)

Με στάνταρ τα Progressive Hydraulic Cushions και τα κορυφαίας άνεσης καθίσματα Advanced Comfort, το C5 Aircross προσφέρεται για εξαιρετικά άνετα ταξίδια. Με την σούπερ ηχομόνωση και τα ειδικά κρύσταλλα δεν «ακούγεται» και παράλληλα όχι μόνο δεν βροντάει ή κοπανάει, αλλά δίνει μια… αφρώδη αίσθηση ακόμη και σε «πληγωμένους» δρόμους. Λες και προηγείται συνεργείο που «μπαλώνει» και ξαναστρώνει το δρόμο. Καλά, σε νορμάλ άσφαλτο δεν το συζητάμε, το πράγμα θυμίζει όντως μαγικό χαλί και να πούμε την αλήθεια η πατενταρισμένη ανάρτηση με τα υδραυλικά στοπ δείχνει να δουλεύει καλύτερα εδώ από ότι στο C4 Cactus, όπου πρωτολανσαρίστηκε. Ακόμα και σε κυματοειδείς ανωμαλίες, το αμάξωμα ελέγχεται άψογα χωρίς υποψία πλεύσης ή απώλειας αυτοκυριαρχίας. Από την άλλη η αίσθηση ότι κάθεσαι ψηλά δεν είναι τυχαία. 230 χλστ. από το έδαφος είναι αυτά, οπότε μοιραία αν επιτεθείς στη στροφή έχοντας φρενάρει αργά, η μούρη θα βουτήξει, η κλίση θα γίνει έντονη και το σύνολο θα υποκύψει στην αδράνεια με πιθανό προοδευτικό άνοιγμα της τροχιάς του μπροστινού μέρους. Μια, δυο, πέντε, θα καταλάβεις γρήγορα πως με το C5 Aircross για να κινηθείς σβέλτα στο στροφιλίκι πρέπει να στρίβεις ένα κλικ νωρίτερα και τότε είναι που θα εκτιμήσεις την τονισμένη πρόσφυση των ασφάλτινων ελαστικών (η έκδοση Feel της δοκιμής φοράει 19 ιντσών τροχούς). Η οδήγηση που ταιριάζει στο C5 Aircross είναι η «ρευστή», αυτή χωρίς ακραία input από το ελαφρύ και ακριβές τιμόνι ή τα πεντάλ. Τότε το C5 Aircross θα κρύψει το μέγεθος, αλλά και το ύψος του. Το τελευταίο είναι πλεονέκτημα φυσικά στις εκτός δρόμου φιλοδοξίες του οδηγού, που αισθητά ενισχύει το Grip Control, το οποίο είναι όντως χρήσιμο. Με τα Mud+Snow ελαστικά μάλιστα (μόνο σε τροχούς 18 ιντσών) ακόμη καλύτερα. Στην καθημερινότητα, όμως το C5 Aircross κερδίζει πόντους όντας και απροσδόκητα ευέλικτο, αν και οι κάμερες περιφερειακής ορατότητας καλό είναι να υπάρχουν…

Με 20 συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης
Το C5 Aircross διαθέτει τα «πάντα όλα» σε τεχνολογία συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Από τη βασική έκδοση προσφέρει Active Safety Brake (έως 85 χλμ./ώρα και έως 145 χλμ./ώρα από την έκδοση Feel), Active Lane Keeping Assist (65-180 χλμ./ώρα), διευρυμένων δυνατοτήτων Traffic Sign Recognition, Coffee Break Alert, αυτόματα φώτα & υαλοκαθαριστήρες, καθώς και αισθητήρες παρκαρίσματος. Σε πιο πλούσιες εκδόσεις προσφέρει επιπλέον Active Blind Sport Monitoring System (12-140 χλμ./ώρα), Adaptive Cruise Control με Stop & Go από 30 χλμ./ώρα, Collision Risk Alert, Driver Attention Alert, Highway Driver Assist, Ιntelligent Beam εμπρός φώτα και φυσικά έλεγχο πρόσφυσης Grip Control με έλεγχο κατάβασης Hill Assist Descent Aircross.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ford
OPEL