• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε στα άκρα την «εκρηκτική» Skoda Octavia RS με τον δίλιτρο TDI κινητήρα απόδοσης 184 ίππων. Καταφέρνει να συνδυάσει οικονομία και επιδόσεις; Διαβάστε την αναλυτική μας δοκιμή.

Η ανάρτηση της Octavia RS παρουσιάζει μια νευρικότητα στην απόσβεση ως σφιχτή, ωστόσο αναλογικά με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου είναι αποτελεσματική σε κάθε περίπτωση και ανάλογα με την θέση του Performance Mode Select.

Test: Skoda Octavia RS

Διαβάστηκε από 19669 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/5/2017

(R)acing (S)koda! Η κορυφαία από όλες τις απόψεις έκδοση της Octavia, διατίθεται και με το δίλιτρο μοτέρ πετρελαίου με 184 ίππους που ανταγωνίζεται ισάξια αυτό της βενζίνης. Δείτε τώρα που ξεχωρίζει, πως είναι στο δρόμο και πόσο καίει.

 
What`s new
- Με δίλιτρο diesel κινητήρα 184 ίππων
- Καίει 8,7 λτ./100 χλμ.
- Τιμή 34.500 ευρώ 

Οι εκδόσεις RS της Octavia ανέκαθεν εστίαζαν στον ανήσυχο οικογενειάρχη που δεν ήθελε να κάνει καμία θυσία σε επιδόσεις και χώρους από το αυτοκίνητό του. Στην τελευταία του εκδοχή, έρχεται στην ελληνική αγορά με έναν ισχυρό diesel κινητήρα 2,0 λίτρων, ο οποίος διατηρεί τον ξεχωριστό «σκληροπυρηνικό» της χαρακτήρα στο έπακρο, συνδυάζοντάς τον με πολύ λιγότερα λειτουργικά έξοδα. Η τιμή της ανέρχεται στα 34.500 ευρώ, ενώ και ως εξοπλιστική, η έκδοση RS είναι πλήρης από κάθε άποψη.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Πειραιωτης

    Μα ειναι να χτυπιεσαι κατω με τους groupatous. Τιμολογουν 35 κοντα χιλιαρικα το skoda....μα το skoda?Χαχαχαχα! Ποιος λογικος ανθρωπος θα ακουμπησει το χρημα του για μια δευτερο-τριτοκλασατη εταιρεια που στο μυαλο ολων θυμιζει dacia και απευθυνεται σε ταξιτζιδες και μονο...αντε και σε κανενα οικογενειαρχη που θελει φτηνο και μετριο αμαξακι? Εδω αγοραζεις λιμουζινα με αυτο το ποσο και μαλιστα αξιας με ονομα αναγνωρισμενο και οχι τον τελευταιο τροχο της αμαξης...ειναι να γελας χωρις τελος με τα καμωματα τους! Ωραια τα αστεια τους!

      42
  • Filos

    Τα λεφτα ειναι πολλα γενικώς, όποιος όμως το παρει δεν θα το μετανοιωσει. Η SKODA σημερα είναι σεβαστη και ανταγωνιστική.

      2
  • 1892

    Μα ειναι να απορεις με τυπους σαν το πειραιωτη.Να πω οτι ελεγε τιποτα σοβαρο, για να γινει κουβεντα παει στο καλο,αλλα μας εχει φλομωσει στη μ@λ@κι@.Μπαινω,γραφω 2 πιπες απλα για τις γραψω και φευγω.

     
  • loukia

    Rs... Μ'ΑΡΕΣ!!! Γενικά οι οποιασδήποτε εκδόσεις rs, έχουν το κάτι... από όλους τους κατασκευαστές... η επιλογή του τι θα αγοράσουμε τελικά είναι υποκειμενική για το καθένα μας και σεβαστή... ανάλογα με τις επιθυμίες, τις ιεραρχίες, κ.τ.λ.

     
  • germanotsolias Εκαλιωτης

    Μα ειναι να χτυπιεσαι κατω με τα Τζαπονια. Τιμολογουν 20 κοντα χιλιαρικα το Τουοτα Γιαουρις....μα το Τοουτα?Χαχαχαχα! Ποιος λογικος ανθρωπος θα ακουμπησει το χρημα του για μια δευτερο-τριτοκλασατη εταιρεια που στο μυαλο ολων θυμιζει datsun και απευθυνεται σε ταξιτζιδες και μονο...αντε και σε κανενα οικογενειαρχη που θελει φτηνο και μετριο αμαξακι? Εδω αγοραζεις GOLF με αυτο το ποσο και μαλιστα αξιας με ονομα αναγνωρισμενο και οχι τον τελευταιο τροχο της αμαξης...ειναι να γελας χωρις τελος με τα καμωματα τους! Ωραια τα αστεια τους!

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα