Στη Σιγκαπούρη κυκλοφορούν δοκιμαστικά τα πρώτα αυτόνομα ταξί του κόσμου. Η εταιρεία nuTonomy έβγαλε στο δρόμο για δοκιμές έξι ειδικά τροποποιημένα Renault Zoe και Mitsubishi i-MiEV.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στη Σιγκαπούρη κυκλοφορούν δοκιμαστικά τα πρώτα αυτόνομα ταξί του κόσμου. Η εταιρεία nuTonomy έβγαλε στο δρόμο για δοκιμές έξι ειδικά τροποποιημένα Renault Zoe και Mitsubishi i-MiEV.

Τα πρώτα αυτόνομα ταξί (+vid)

1.381 Επισκέψεις στο άρθρο (29/8/2016)

Το μέλλον είναι πιο κοντά από όσο νομίζουμε, με τη Σιγκαπούρη να μας δίνει άλλη μια αφορμή για να το συνειδητοποιήσουμε, καθώς εκεί κυκλοφορούν δοκιμαστικά τα πρώτα αυτόνομα ταξί του κόσμου.

Σημαντική πρωτιά για τη Σιγκαπούρη, καθώς εκεί κυκλοφορούν δοκιμαστικά τα πρώτα αυτόνομα ταξί του κόσμου. Η νεοσύστατη εταιρεία nuTonomy έβγαλε στο δρόμο για δοκιμές έξι ειδικά τροποποιημένα ηλεκτρικά Renault Zoe και Mitsubishi i-MiEV.Για τα έξι αυτόνομα ταξί, έχει οριστεί μια κλειστή περιοχή 4 τ.χλμ., στην οποία έχουν οριστεί σημεία για την επιβίβαση και την αποβίβαση επιβατών. Αυτοί καλούν το ταξί μέσω εφαρμογής στο κινητό τους και επιλέγουν προορισμό.Για λόγους ασφάλειας, ένας οδηγός θα βρίσκεται πάντα πίσω από το τιμόνι, αν και το ταξί θα πηγαίνει μόνο του. Επιπλέον, μαζί με τον πελάτη πίσω θα κάθεται και ένας μηχανικός που θα παρακολουθεί τους υπολογιστές του συστήματος.Κάθε αυτόνομο ταξί είναι εφοδιασμένο με έξι συσκευές LIDAR (Light Detection and Ranging), ένα σύστημα που βασίζεται σε λέιζερ και το οποίο λειτουργεί ως ραντάρ. Στο μπροστινό τμήμα του κάθε οχήματος, έχουν τοποθετηθεί δύο κάμερες που ανιχνεύουν εμπόδια και «βλέπουν» τα φανάρια του δρόμου.Στόχος των ανθρώπων της nuTonomy είναι -σε 1ο στάδιο- μέχρι το τέλος του έτους να κυκλοφορούν 12 αυτόνομα ταξί. Το όραμα είναι να διαθέτουν ως το 2018 ολόκληρο στόλο, κάτι που σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Doug Parker, θα μπορούσε να μειώσει τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στη Σιγκαπούρη, από τα 900.000 που είναι σήμερα, στα 300.000.Δείτε παρακάτω το πρώτο video από τις δοκιμές της υπηρεσίας «robo-taxi» της nuTonomy:

Για λόγους ασφάλειας, ένας οδηγός θα βρίσκεται πάντα πίσω από το τιμόνι, αν και το ταξί θα πηγαίνει μόνο του. Επιπλέον, πίσω θα κάθεται και ένας μηχανικός που θα παρακολουθεί τους υπολογιστές του συστήματος.

Για λόγους ασφάλειας, ένας οδηγός θα βρίσκεται πάντα πίσω από το τιμόνι, αν και το ταξί θα πηγαίνει μόνο του. Επιπλέον, πίσω θα κάθεται και ένας μηχανικός που θα παρακολουθεί τους υπολογιστές του συστήματος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
4green