Hyundai Kona με 218 άλογα και με 450 χλμ. πραγματική αυτονομία

54.599 Επισκέψεις στο άρθρο (19/3/2024)
Hyundai Kona με 218 άλογα και με 450 χλμ. πραγματική αυτονομία
3 Φωτογραφίες »

Το Hyundai Kona μεγάλωσε σε διαστάσεις στην νέα του γενιά και όπως και πριν, εκτός από εκδόσεις σε βενζίνη, ήπια υβριδικές και υβριδικές επιλογές, συνεχίζεται να προσφέρεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με δύο μπαταρίες είτε 48 kWh είτε τη μεγαλύτερη των 65 kWh.

Hi-tech στην καμπίνα και με μεγάλους χώρους

To Kona ακολουθεί ουσιαστικά την ίδια εμφάνιση με τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις με την διαφορά ότι η γρίλια του μπροστά είναι κλειστή και, στο ίδιο σημείο, υπάρχει το χαρακτηριστικό πορτάκι για την φόρτιση του αυτοκινήτου. Η καμπίνα του Kona Electric είναι πιο φαντεζί συγκριτικά με το παρελθόν και έχει ως highlight δύο ψηφιακές οθόνες 12,3 ιντσών πάνω στο ταμπλό, το οποίο χαρακτηρίζεται από τις οριζόντιες γραμμές και είναι κατασκευασμένο από γεροδεμένα και καλοφινιρισμένα πλαστικά. Πολλοί μεγάλοι είναι οι χώροι για τους επιβάτες (δείτε την προηγούμενη σελίδα για λεπτομέρειες), ενώ αρκετά μεγάλο είναι και το πορτ-μπαγκάζ στα 466 λτ.

Mε δύο μπαταρίες και ως 218 ίππους

Το νέο Kona διατίθεται σε 3 εκδόσεις, μία με μπαταρία 48 kWh (377 χλμ. αυτονομία)  και ισχύ 156 ίππων, και 2 με μπαταρία 64 kWh (αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες 460 χλμ.) (δείτε εδώ την δοκιμή μας) και απόδοση 218 ίππων. Η πρώτη είναι διαθέσιμη από 33.990 ευρώ στο επίπεδο Distinctive (με επιδότηση και έκππτωση 5.000 ευρώ. Στο ίδιο εξοπλιστικό επίπεδο το «μεγαλύτερο» Kona κοστίζει 38.990 ευρώ, ενώ η κορυφαία Limited κοστίζει από 40.290 ευρώ. Το νέο Kona Electic διαθέτει τεχνολογία 400V που βοηθάει το ηλεκτρικό SUV-άκι να φορτίσει από το 10% σε 80% σε μόλις 41 λεπτά με έναν γρήγορο φορτιστή DC με 100 kW.

Σελίδα 1Τα ηλεκτρικά της Hyundai: To Kona, το Ιoniq 5 και το Ioniq 6
Σελίδα 2Hyundai Kona με 218 άλογα και με 450 χλμ. πραγματική αυτονομία
Σελίδα 3Hyundai Ioniq 5: Εκλεπτυσμένο crossover με εξωγήινη εμφάνιση
Σελίδα 4Ioniq 6: Το Tesla Model 3 της Hyundai είναι ωδή στην αεροδυναμική
Mercedes
test center