Οι σχεδιαστικές αλλαγές είναι μικρές σε αντίθεση με τις μεγάλες δομικές εξελίξεις του Α4.

Δεν του φαίνεται αλλά είναι ολοκαίνουργιο.

Εντυπωσιακή σχεδίαση, premium αίσθηση και high-tech περιβάλλον στην καμπίνα του νέου Audi A4.

Χωρίς να έχει χάσει το παραμικρό στοιχείo άνεσης, το νέο Audi A4 είναι πιο ευκίνητο και ασφαλές από ποτέ.

Οι εξελιγμένες αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων συμβάλουν ιδιαίτερα στην ισορροπημένη οδική συμπεριφορά του νέου Α4.

Για πρώτη φορά το A4 έχει στη βάση της γκάμας του μοτέρ 1.400 κυβικών.

Test: Audi A4 1,4 150 PS

79.399 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/2/2016

Χωρίς να το δείχνει με την πρώτη ματιά, το ολοκαίνουργιο Audi A4 ήρθε με τεχνολογίες και ποιότητα λιμουζίνας, αλλά και για πρώτη φορά με «λαϊκό» κυβισμό.

 

+ Aνεση-ποιότητα κύλισης, κινητήρας-επιδόσεις, τεχνολογία και σχεδίαση καμπίνας, ποιότητας κατασκευής, τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας, θέση οδήγησης

- Δεν δείχνει πως είναι νέο, ελαφρύ τιμόνι, έλλειψη σπορ χαρακτήρα

What`s new

  • Νέο πάτωμα MLB
  • Συντελεστής αεροδυναμικής 0,23 
  • 1,4 ΤFSI με 150 άλογα 
  • Κορυφαίες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας 
  • Από 31.540 ευρώ


Μην παρασύρεστε από την πρώτη ματιά: Αυτό είναι το εντελώς νέο, 5ης γενιάς, Audi A4, το οποίο βέβαια οι σχεδιαστές της Audi θέλησαν να παραπέμπει στο προηγούμενο. Από κοντά βέβαια δεν αργεί κανείς να διαπιστώσει τα νέα στοιχεία στο design. Έτσι, ξεχωρίζει η, μεγαλύτερων διαστάσεων, εξαγωνική μάσκα μπροστά, ενώ εντυπωσιακά είναι και τα νεύρα κατά μήκος του καπό.

Τα φωτιστικά σώματα είναι αρκετά αιχμηρά, για τα οποία υπάρχει η επιλογή για Xenon, LED ή τα LED Matrix. Οι θόλοι του αμαξώματος είναι ελαφρώς πιο «φουσκωμένοι», ενώ μια έντονη ακμή διατρέχει όλο το αμάξωμα.
Κορυφαία αεροδυναμική και νέα πλατφόρμα Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στην αεροδυναμική του νέου Audi A4, καθώς ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις Cd 0,23, ο οποίος είναι ο καλύτερος στην κατηγορία των μεσαίων πολυτελών σεντάν και γενικά ένα από τα χαμηλότερα νούμερα σε επιβατικό αυτοκίνητο. 

Ελαφρώς αυξημένες είναι οι εξωτερικές διαστάσεις του νέου Audi A4 σε σχέση με προηγούμενο. Έτσι το μήκος φτάνει πλέον στα 4.726 χλστ. (+25 χλστ.) και το πλάτος στα 1.842 χλστ. (+26 χλστ.), τη στιγμή που το μεταξόνιο μεγάλωσε 12 χλστ. φτάνοντας στα 2.820. Το ύψος παρέμεινε στα 1.427 χλστ., όντα το χαμηλότερο στην κατηγορία. Παρά την αύξηση των διαστάσεων, η Audi κατάφερε όχι απλώς να συγκρατήσει, αλλά να μειώσει το βάρος έως και 120 κιλά αναλόγως έκδοσης και εξοπλισμού φυσικά, ενώ η ακαμψία έχει βελτιωθεί έως και 25%. Αυτό έγινε χάρη στη χρήση της νέας πλατφόρμας MLB evo, αλλά και της εκτεταμένης χρήσης αλουμινίου. H βασική έκδοση της δοκιμής με τον 1,4 λτ. TFSI κινητήρα ζυγίζει 1.375 κιλά με τον οδηγό! 

Από 31.540 ευρώ 

Το νέο Audi A4 για πρώτη φορά είναι διαθέσιμο με τούρμπο κινητήρα 1,4 λτ. και 150 ίππους. Η συγκεκριμένη έκδοση είναι διαθέσιμη από 31.540 ευρώ (32.500 χωρίς απόσυρση), ενώ για την έκδοση της δοκιμής με το S-Tronic, ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, η τιμή ανεβαίνει στα 34.240 ευρώ (35.200 ευρώ χωρίς απόσυρση). Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας, αλλά για το κάτι παραπάνω πρέπει το χέρι να μπει πιο βαθιά στην τσέπη… 

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση Audi A4 1,4 TFSI S-Tronic
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι/τύπος) 1.395/4 σε σειρά/16
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 150/5.000-6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.500-3.500
0 -100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,3
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 210
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,3
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 122
Ανάρτηση Ε/Π Πολλαπλών συνδέσμων, αντιστρεπτική
Φρένα Ε/Π Αεριζόμενοι Δίσκοι /Δίσκοι
Διαστάσεις ΜxΠxΥ (χλστ.) 4.726x1.842x1.427
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.820
Βάρος (κιλά) 1.375
Tags: Audi, AUDI A4, TFSI, Sedan
 
  • timos

    Παιδιά κοιτάξτε την φωτογραφία του μοτέρ. Για να καλύψουν το κενό του καπό και του κινητήρα το έχουν γεμίσει τίγκα στη πλαστικούρα (καπάκι, μετώπη κ.τ.λ.). Οι άνθρωποι δεν παίζονται...Ουστ!!!

      85
  • R

    επιτέλους, ολόφρεσκη εντυπωσιακή εμφάνιση!!! με αξιόπιστο tsi κινητήρα όπως πάντα..... σε πολύ προσιτή τιμή(με λίγα extra,μόνο 39000 + δέρμα 42000).

      68
  • Kostas

    Δυστυχως πλεον πολλα αυτοκινητα κοστολογουνται με βαση την ιπποδυναμη και οχι τον κυλινδρισμο. Μεσαιο αυτοκινητο ειναι με 1400αρι μοτερ. Ας ειναι και υποτιθεται premium τα 32.000 ειναι παρα πολλα, επρεπε να κοστολογειται γυρω στα 27.000. Οσο αφορα τη σχεδιαση δε με τρελανε, το τιμονι φαινεται καπως αδυνατισμενο για τα γουστα μου, αλλα ο μονοκομματος αεραγωγος στο ταμπλω δε "καταπινεται" με τιποτα. Μεγαλο ρισκο και τα TFSI μοτερ, πιο ευκολα σου καθεται το τζοκερ παρα καλος κινητηρας.

      57
  • MARK

    Ασχημο εξωτερικα ιδια σχεδιαση βαρετο πανακριβο αποτυχια σκετη.

      54
  • baildi

    όσοι τολμήσουν να πάνε στην αντιπροσωπία για να μάθουν τιμή ετοιμοπαράδοτου να υπολογίζουν 38.000.Την προηγούμενη εβδομάδα μου έδωσαν προσφορά για Α3 sedan 1.4 με ελάχιστα extra και μεταλλικό χρώμα 28.650. Οι άνθρωποι δεν παίζονται

      50
  • nolian

    32000 euro gia aytokinito 1400 cc den Tha doso pote Kai eidika gia audi

      49
  • kkostas

    Τρομερά αλλαγμένο σε σχέση με το προηγούμενο...τράβηξαν μια γραμμή και το ονόμασαν νέο μοντέλο. Με τους απίστευτα αξιόπιστους κινητήρες -που δεν χαλάνε με τίποτα όσο είναι σβηστοί- και την πληθώρα τεχνολογικών καινοτομιών που λειτουργούν το πολύ μέχρι να λήξει η πολύ μεγάλη εγγύση των 2 ετών και με αντίτιμο που σε κάνει να θέλεις να πάρεις όχι ένα αλλά δύο.

      42
  • kostasV

    Πανάκριβο!Δεν νομίζω να τα αξίζει τόσα χρήματα 1400 είναι!Και για κάποιους που χτυπιούνται ότι η Giulia απέτυχε στα crash test και δίνουν ποσοστά κάτι εκατομμύρια τοις εκατό ότι ισχύει αυτό να τσεκάρουν αν ειπώθηκε επίσημα ή από κάποιον που θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του(επειδή η είδηση είναι αληθινή μάλλον:P).

      35
  • kostis

    άλλη μια γερμανική μούφα. Η απόλύτη ρούφηχτρα χρήματος στα service. Μετά τα 4 χρόνια γεμάτο προβλήματα θα είναι . Κλασσικό γερμανικό αυτοκίνητο. Μουφα . Δεν πρόκειται να πάρω ξανά γερμανικό αυτοκίνητο έστω και αν είναι τα μοναδικά αυτοκίνητα στον πλανήτη.

      28
  • PNKF 61

    EXETE DIKIO SE OLA MAGKES!!!!!!MINETE META LADA FIAT KAI OTI SARABALA ODIGITE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      28
  • anti-vw

    Πρέπει να είναι κάποιος καμμένος και ερωτευμένος για να δώσει τα 35.000 plus ευρώ για το συγκεκριμένο αμάξι και δη αμάξι του γκρούπ vw με ότι αυτό συνεπάγεται από πλευράς αξιοπιστίας την στιγμή που παίζουν 3 άλλες premium μάρκες,πχ volvο 1.000.000 φορές καλύτερο,ποιοτικότερο,και ασφαλέστερο από το audi.Πάντως θύματα και κόσμος και κοροίδα υπάρχουν για αν το πάρουν,ας είναι καλά η διαφήμηση και το marketing που σε αυτό είναι μανούλες το γκρούπο.

      26
  • Γιωργος

    Timos ολη αυτη η "πλαστικουρα" οπως εσυ αποκαλεις δεν βρισκεται εκει για να γεμισει κανενα κενο. Βρισκεται εκει για καλυτερη ηχομονωση. Αυτη η αντιληψη του ελληναρα οτι τα ξερει ολα ειναι ειναι πραγματικα τραγικη.

      21
  • Nikos

    Εχω TSi κινητηρα με 175000 στην πλατη σε Τιγκουαν αρα πολυ βαρυ αμαξωμα (πανω απο 1650 κιλα στη ζυγαρια του ΚΤΕΟ) και η μηχανη δεν εχει ζητησει ουτε ροδελα καρτερ...Μια χαρα ειναι ο κινητηρας για Α4 ενώ τεχνολογικα ειναι διαμαντι (λογικα εχει και COD). Εγω θα τον προτιμουσά με κλειστα ματια

      17
  • ΝΙΚΟΣ_ΔΕΛΑΠΟΡΤΑΣ

    Φίλε "anti-vw" μιας και κάνεις αναφορά σε σύγκριση volvo vs audi.Είμαι εδώ και πολλά χρόνια κάτοχος volvo (συνειδητά) και θεωρώ ότι είναι πολύ καλά και ασφαλή αυτοκίνητα.Στην παρούσα φάση οδηγώ το νέο S60Τ4. Πριν 2 έτη πήρα το Q3 1.4TFSI και ήδη έχει κάνει 85.000km καθώς το οδηγούν και άλλα μέλη της οικογένειας. Μπορώ να πω ότι το Q3 είναι 2 επίπεδα πάνω σε ποιότητα κατασκευής και κύλισης από το S60. Επίσης, πολύ καλός και ο 1.4TFSI με συνέπεια να καλο-βλέπω το νέο Α4.

      9
  • Kostas

    Ενδιαφέρον όχημα και σίγουρα καλή επιλογή. Πάντως παρόλα τα θετικά πιστεύω ότι η bmw 3 και η mercedes c class είναι λίγο καλύτερες επιλογές.

      7
  • Τάσος

    Να φανταστώ ότι όλοι εσείς που κράζετε την Audi είχατε μέχρι πιο πριν Audi και σε ΟΛΟΥΣ έβγαλε προβλήματα. Σταματήστε να κράζετε ότι δεν σας αρέσει και να είστε δεικτικοί δίχως λόγο. Δεν σας υποχρέωσε κανείς να τα πάρετε οπότε άδικα φωνάζετε.Αν θέλετε προτιμήστε τα (χειρότερα)αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Επίσης να πληροφορήσω ότι εδώ και μερικά χρόνια τα μοτέρ έχουν αλλάξει γενιά οπότε δεν έχουν σχέση με τα πρώτα TFSI.Και επίσης πως δεν έχουν καδένα που προκάλεσε τόσα προβλήματα αλλά ιμάντα χρονισμού. Το αυτοκίνητο έχει γίνει έτσι οδηγικά(πιο αποστειρωμένο δηλαδή)μετά από μεγάλη έρευνα της Audi στους πελάτες της. Τέλος για την τιμή Ναι δεν είναι η καλύτερη αλλά πάντα έτσι ήταν η Audi. Σημασία είναι πως το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο στους περισσότερους τομείς και αυτό από μόνο του μετράει. Τα περαστικά μου στους υπόλοιπους...σφετεριστές!

      6
  • Νίκος

    Το αυτοκίνητο έχει επιδόσεις δίλιτρου κατανάλωση 1400, κορυφαία ασφάλεια, είναι ελαφρύ (χαμηλή κατανάλωση, κόστος συντήρησης, καλή οδηγική συμπεριφορά) κορυφαίες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλεις και φυσικά γιαυτό είναι και πιο ακριβό. Γιατί τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κ..

      5
  • nolian

    Mia eidisi gia tous filous tou autotriti.H alfa romeo giulia apetixe patagodos sta crash tests gia ayto kai tha kathisterisi na bgei stin agora,i eidisi einai 100% tsekarismeni

      5
  • sp

    Να κάνω μια χαζή ερώτηση;Γιατί τους κινητήρες της η Audi τους ονομάζει TFSI ενώ το υπολλοιπο group VW TSI; Ίδιοι κινητήρες δεν είναι;

      4
  • chris

    Καλύτερα να αγοράσω ένα playstation και ποιο φτηνό είναι και περισσότερη συγκίνηση θα μου προσφέρει

      4
  • Μάνος

    Πολύ ωραίο και ολοκληρωμένο το νέο Audi A4 αποκτά πλέον για πρώτη φορά κινητήρα 1,4 λίτρων... απλώς είναι λίγο ακριβούτσικο, βέβαια είναι κάπως φωτοτυπία μοιάζει με το Α3 Sedan και το προηγούμενο Α4 αλλά είναι πολύ καλό, και κορυφαίο σε τεχνολογία, μ' αρέσει το εσωτερικό του ειδικά το εντυπωσιακό virtual cockpit. Εξαιρετικό γενικά σε όλα του με κορυφαία ποιότητα...

      4
  • Antonis

    Το αστειο με τα σχολια ειναι οτι ο καθε μπατιρης που δεν μπορει να παρει ουτε χιουνται καινοιυργιο σχολιαζει...Αφηστε το ρε παιδια για αυτους που μπορουν!

      2
  • Kostas

    Oi perissoteroi dusanasxetoume me tin politiki tis vw poulise kinitires tsi pou bgalane megala problimata alla kai tis times opoiosdipote kinitiras diesel einai kaluteros apo enan tsi.

      2
  • Με 35 χιλαρικα

    παιρνεις ενα Land Cruiser και σου μενουν και εικοσι για βενζινη και τελη κυκλοφοριας....

      2
  • kostas

    nai kala alfakai apetuxe se crash test wraio asteio. Ola ta sinxrona autokinita apo tin sxediasi lambanoun upopsin ta crash test, asto to paramuthi.

      2
  • koupan

    Απαραδεκτη τιμη, απαραδεκτη καταναλωση ( εχω 2λιτρο 15ετιας και καιει λιγοτερο), εχει σπορ αναρτηση, αλλα δεν ειναι σπορ. Δηλαδη με την κανονικη αναρτηση πως θα είναι? Πότε θα φτιάξουν ενα σωστο αυτοκινητο στο δρομο και πότε θα σταματησουμε να τους παινευουμε χωρις λογο?

      1
  • Ακης

    Ισως το κορυφαιο στην κατηγορια του. Θα μπορουσε να ηταν λιγο φθηνότερο αλλα και ο ανταγωνισμος με παρομοιο εξοπλισμο δεν ειναι φθηνοτερος.