Χωρίς να έχει χάσει το παραμικρό στοιχείo άνεσης, το νέο Audi A4 είναι πιο ευκίνητο και ασφαλές από ποτέ.

Στο δρόμο: Ήσυχο, άνετο και σταθερό

79.551 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/2/2016

Οι πρώτες θετικές εντυπώσεις πίσω από το τιμόνι του Audi A4 έχουν να κάνουν με την εξαιρετική θέση οδήγησης και την άπλετη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις, που προσφέρει. Από εκεί και πέρα, με τον οδηγό και τους επιβάτες απομονωμένους από εξωτερικούς θορύβους, το Audi A4 έχει ανεβάσει ακόμη πιο ψηλά τον πήχη στην ποιότητα κύλισης και την άνεσης. Το μοντέλο της δοκιμής είχε τις σπορ αναρτήσεις, αλλά και πάλι δεν έδειξε να ιδρώνει και πολύ πάνω από κακοτεχνίες. Το ταξίδι είναι ήσυχο και τα χιλιόμετρα καταπίνονται με χαρακτηριστική ευκολία. Η νέα πλατφόρμα έχει βοηθήσει εμφανώς την ακαμψία, με τη στιβαρότητα του συνόλου να θυμίζει… βράχο. Το τιμόνι είναι ακριβές, αλλά είναι αρκετά ελαφρύ και όχι τόσο άμεσο, όπως θα ήθελε ένας απαιτητικός οδηγός. Αυτό όμως δεν κάνει το Α4 λιγότερο ευκίνητο. Απεναντίας, η μείωση του βάρους και οι ρυθμίσεις των μηχανικών μερών έχουν σαν αποτέλεσμα το Α4 να ακολουθεί όταν ο οδηγός επιλέξει να κινηθεί γρήγορα. Δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σπορ, αφού δίνει έμφαση στην άνεση και στην υψηλή ποιότητα κύλισης, αλλά προσφέρει μια σωστή αναλογία μεταξύ των δύο αυτών παραμέτρων. Ιδιαίτερης μνείας αξίζουν τα φρένα, τόσο για την αντοχή, όσο και για την αποτελεσματικότητά τους (100-0 χλμ./ώρα σε 33,7 μ.).

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση Audi A4 1,4 TFSI S-Tronic
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι/τύπος) 1.395/4 σε σειρά/16
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 150/5.000-6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.500-3.500
0 -100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,3
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 210
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,3
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 122
Ανάρτηση Ε/Π Πολλαπλών συνδέσμων, αντιστρεπτική
Φρένα Ε/Π Αεριζόμενοι Δίσκοι /Δίσκοι
Διαστάσεις ΜxΠxΥ (χλστ.) 4.726x1.842x1.427
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.820
Βάρος (κιλά) 1.375
Tags: Audi, AUDI A4
 
  • timos

    Παιδιά κοιτάξτε την φωτογραφία του μοτέρ. Για να καλύψουν το κενό του καπό και του κινητήρα το έχουν γεμίσει τίγκα στη πλαστικούρα (καπάκι, μετώπη κ.τ.λ.). Οι άνθρωποι δεν παίζονται...Ουστ!!!

      85
  • R

    επιτέλους, ολόφρεσκη εντυπωσιακή εμφάνιση!!! με αξιόπιστο tsi κινητήρα όπως πάντα..... σε πολύ προσιτή τιμή(με λίγα extra,μόνο 39000 + δέρμα 42000).

      68
  • Kostas

    Δυστυχως πλεον πολλα αυτοκινητα κοστολογουνται με βαση την ιπποδυναμη και οχι τον κυλινδρισμο. Μεσαιο αυτοκινητο ειναι με 1400αρι μοτερ. Ας ειναι και υποτιθεται premium τα 32.000 ειναι παρα πολλα, επρεπε να κοστολογειται γυρω στα 27.000. Οσο αφορα τη σχεδιαση δε με τρελανε, το τιμονι φαινεται καπως αδυνατισμενο για τα γουστα μου, αλλα ο μονοκομματος αεραγωγος στο ταμπλω δε "καταπινεται" με τιποτα. Μεγαλο ρισκο και τα TFSI μοτερ, πιο ευκολα σου καθεται το τζοκερ παρα καλος κινητηρας.

      57
  • MARK

    Ασχημο εξωτερικα ιδια σχεδιαση βαρετο πανακριβο αποτυχια σκετη.

      54
  • baildi

    όσοι τολμήσουν να πάνε στην αντιπροσωπία για να μάθουν τιμή ετοιμοπαράδοτου να υπολογίζουν 38.000.Την προηγούμενη εβδομάδα μου έδωσαν προσφορά για Α3 sedan 1.4 με ελάχιστα extra και μεταλλικό χρώμα 28.650. Οι άνθρωποι δεν παίζονται

      50
  • nolian

    32000 euro gia aytokinito 1400 cc den Tha doso pote Kai eidika gia audi

      49
  • kkostas

    Τρομερά αλλαγμένο σε σχέση με το προηγούμενο...τράβηξαν μια γραμμή και το ονόμασαν νέο μοντέλο. Με τους απίστευτα αξιόπιστους κινητήρες -που δεν χαλάνε με τίποτα όσο είναι σβηστοί- και την πληθώρα τεχνολογικών καινοτομιών που λειτουργούν το πολύ μέχρι να λήξει η πολύ μεγάλη εγγύση των 2 ετών και με αντίτιμο που σε κάνει να θέλεις να πάρεις όχι ένα αλλά δύο.

      42
  • kostasV

    Πανάκριβο!Δεν νομίζω να τα αξίζει τόσα χρήματα 1400 είναι!Και για κάποιους που χτυπιούνται ότι η Giulia απέτυχε στα crash test και δίνουν ποσοστά κάτι εκατομμύρια τοις εκατό ότι ισχύει αυτό να τσεκάρουν αν ειπώθηκε επίσημα ή από κάποιον που θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του(επειδή η είδηση είναι αληθινή μάλλον:P).

      35
  • kostis

    άλλη μια γερμανική μούφα. Η απόλύτη ρούφηχτρα χρήματος στα service. Μετά τα 4 χρόνια γεμάτο προβλήματα θα είναι . Κλασσικό γερμανικό αυτοκίνητο. Μουφα . Δεν πρόκειται να πάρω ξανά γερμανικό αυτοκίνητο έστω και αν είναι τα μοναδικά αυτοκίνητα στον πλανήτη.

      28
  • PNKF 61

    EXETE DIKIO SE OLA MAGKES!!!!!!MINETE META LADA FIAT KAI OTI SARABALA ODIGITE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      28
  • anti-vw

    Πρέπει να είναι κάποιος καμμένος και ερωτευμένος για να δώσει τα 35.000 plus ευρώ για το συγκεκριμένο αμάξι και δη αμάξι του γκρούπ vw με ότι αυτό συνεπάγεται από πλευράς αξιοπιστίας την στιγμή που παίζουν 3 άλλες premium μάρκες,πχ volvο 1.000.000 φορές καλύτερο,ποιοτικότερο,και ασφαλέστερο από το audi.Πάντως θύματα και κόσμος και κοροίδα υπάρχουν για αν το πάρουν,ας είναι καλά η διαφήμηση και το marketing που σε αυτό είναι μανούλες το γκρούπο.

      26
  • Γιωργος

    Timos ολη αυτη η "πλαστικουρα" οπως εσυ αποκαλεις δεν βρισκεται εκει για να γεμισει κανενα κενο. Βρισκεται εκει για καλυτερη ηχομονωση. Αυτη η αντιληψη του ελληναρα οτι τα ξερει ολα ειναι ειναι πραγματικα τραγικη.

      21
  • Nikos

    Εχω TSi κινητηρα με 175000 στην πλατη σε Τιγκουαν αρα πολυ βαρυ αμαξωμα (πανω απο 1650 κιλα στη ζυγαρια του ΚΤΕΟ) και η μηχανη δεν εχει ζητησει ουτε ροδελα καρτερ...Μια χαρα ειναι ο κινητηρας για Α4 ενώ τεχνολογικα ειναι διαμαντι (λογικα εχει και COD). Εγω θα τον προτιμουσά με κλειστα ματια

      17
  • ΝΙΚΟΣ_ΔΕΛΑΠΟΡΤΑΣ

    Φίλε "anti-vw" μιας και κάνεις αναφορά σε σύγκριση volvo vs audi.Είμαι εδώ και πολλά χρόνια κάτοχος volvo (συνειδητά) και θεωρώ ότι είναι πολύ καλά και ασφαλή αυτοκίνητα.Στην παρούσα φάση οδηγώ το νέο S60Τ4. Πριν 2 έτη πήρα το Q3 1.4TFSI και ήδη έχει κάνει 85.000km καθώς το οδηγούν και άλλα μέλη της οικογένειας. Μπορώ να πω ότι το Q3 είναι 2 επίπεδα πάνω σε ποιότητα κατασκευής και κύλισης από το S60. Επίσης, πολύ καλός και ο 1.4TFSI με συνέπεια να καλο-βλέπω το νέο Α4.

      9
  • Kostas

    Ενδιαφέρον όχημα και σίγουρα καλή επιλογή. Πάντως παρόλα τα θετικά πιστεύω ότι η bmw 3 και η mercedes c class είναι λίγο καλύτερες επιλογές.

      7
  • Τάσος

    Να φανταστώ ότι όλοι εσείς που κράζετε την Audi είχατε μέχρι πιο πριν Audi και σε ΟΛΟΥΣ έβγαλε προβλήματα. Σταματήστε να κράζετε ότι δεν σας αρέσει και να είστε δεικτικοί δίχως λόγο. Δεν σας υποχρέωσε κανείς να τα πάρετε οπότε άδικα φωνάζετε.Αν θέλετε προτιμήστε τα (χειρότερα)αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Επίσης να πληροφορήσω ότι εδώ και μερικά χρόνια τα μοτέρ έχουν αλλάξει γενιά οπότε δεν έχουν σχέση με τα πρώτα TFSI.Και επίσης πως δεν έχουν καδένα που προκάλεσε τόσα προβλήματα αλλά ιμάντα χρονισμού. Το αυτοκίνητο έχει γίνει έτσι οδηγικά(πιο αποστειρωμένο δηλαδή)μετά από μεγάλη έρευνα της Audi στους πελάτες της. Τέλος για την τιμή Ναι δεν είναι η καλύτερη αλλά πάντα έτσι ήταν η Audi. Σημασία είναι πως το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο στους περισσότερους τομείς και αυτό από μόνο του μετράει. Τα περαστικά μου στους υπόλοιπους...σφετεριστές!

      6
  • Νίκος

    Το αυτοκίνητο έχει επιδόσεις δίλιτρου κατανάλωση 1400, κορυφαία ασφάλεια, είναι ελαφρύ (χαμηλή κατανάλωση, κόστος συντήρησης, καλή οδηγική συμπεριφορά) κορυφαίες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλεις και φυσικά γιαυτό είναι και πιο ακριβό. Γιατί τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κ..

      5
  • nolian

    Mia eidisi gia tous filous tou autotriti.H alfa romeo giulia apetixe patagodos sta crash tests gia ayto kai tha kathisterisi na bgei stin agora,i eidisi einai 100% tsekarismeni

      5
  • sp

    Να κάνω μια χαζή ερώτηση;Γιατί τους κινητήρες της η Audi τους ονομάζει TFSI ενώ το υπολλοιπο group VW TSI; Ίδιοι κινητήρες δεν είναι;

      4
  • chris

    Καλύτερα να αγοράσω ένα playstation και ποιο φτηνό είναι και περισσότερη συγκίνηση θα μου προσφέρει

      4
  • Μάνος

    Πολύ ωραίο και ολοκληρωμένο το νέο Audi A4 αποκτά πλέον για πρώτη φορά κινητήρα 1,4 λίτρων... απλώς είναι λίγο ακριβούτσικο, βέβαια είναι κάπως φωτοτυπία μοιάζει με το Α3 Sedan και το προηγούμενο Α4 αλλά είναι πολύ καλό, και κορυφαίο σε τεχνολογία, μ' αρέσει το εσωτερικό του ειδικά το εντυπωσιακό virtual cockpit. Εξαιρετικό γενικά σε όλα του με κορυφαία ποιότητα...

      4
  • Antonis

    Το αστειο με τα σχολια ειναι οτι ο καθε μπατιρης που δεν μπορει να παρει ουτε χιουνται καινοιυργιο σχολιαζει...Αφηστε το ρε παιδια για αυτους που μπορουν!

      2
  • Kostas

    Oi perissoteroi dusanasxetoume me tin politiki tis vw poulise kinitires tsi pou bgalane megala problimata alla kai tis times opoiosdipote kinitiras diesel einai kaluteros apo enan tsi.

      2
  • Με 35 χιλαρικα

    παιρνεις ενα Land Cruiser και σου μενουν και εικοσι για βενζινη και τελη κυκλοφοριας....

      2
  • kostas

    nai kala alfakai apetuxe se crash test wraio asteio. Ola ta sinxrona autokinita apo tin sxediasi lambanoun upopsin ta crash test, asto to paramuthi.

      2
  • koupan

    Απαραδεκτη τιμη, απαραδεκτη καταναλωση ( εχω 2λιτρο 15ετιας και καιει λιγοτερο), εχει σπορ αναρτηση, αλλα δεν ειναι σπορ. Δηλαδη με την κανονικη αναρτηση πως θα είναι? Πότε θα φτιάξουν ενα σωστο αυτοκινητο στο δρομο και πότε θα σταματησουμε να τους παινευουμε χωρις λογο?

      1
  • Ακης

    Ισως το κορυφαιο στην κατηγορια του. Θα μπορουσε να ηταν λιγο φθηνότερο αλλα και ο ανταγωνισμος με παρομοιο εξοπλισμο δεν ειναι φθηνοτερος.