Εκτός δρόμου το Renegade βρίσκεται στο στοιχείο του, με την πολύ καλή τετρακίνηση και την απόσταση των 200 χλστ. από το έδαφος να βοηθούν τον οδηγό του.

Στο δρόμο: Extra ασφάλεια, με πολύ καλές εκτός δρόμου ικανότητες

Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/1/2016

Το τετρακίνητο Renegade στο δρόμο χαρακτηρίζεται από την επιπλέον ασφάλεια που παρέχει η γρήγορα εμπλεκόμενη τετρακίνησή του και παράλληλα, την άνεση από την ανάρτηση. Ο οδηγός, μέσω του συστήματος Jeep Selec Terain μπορεί να επιλέξει μεταξύ 4 mode που αλλάζουν την παρεμβατικότητα του ESP, την εμπλοκή τετρακίνησης κ.λπ. (Auto, Snow, Sand, Mud). Οι δύο τελευταίες επιλογές διευκολύνουν την κίνηση εκτός δρόμου, μαζί και με στοιχεία όπως το κλείδωμα της τετρακίνησης, αλλά και την πολύ καλή απόσταση από το έδαφος (200 χλστ.). Στην πόλη, το Renegade τα βγάζει πολύ καλά πέρα με τις λακκούβες και τα σαμαράκια, όμως λόγω του τετραγωνισμένου αμαξώματός του η περιμετρική ορατότητα δεν είναι πολύ καλή. Στην εθνική από την άλλη, το Renegade είναι σταθερό και εμπνέει ασφάλεια, παρότι υπάρχει μια μικρή ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους. Τα φρένα τέλος, σε κάθε περίπτωση είναι άκρως αποτελεσματικά (100-0 χλμ./ώρα σε 36,9 μέτρα).


Σύστημα τετρακίνησης
Αυτόματη τετρακίνηση Jeep Active Drive που εναλλάσσει το ποσοστό της ροπής ανάλογα των συνθηκών πρόσφυσης και έως σημείο να στείλει όλο το ποσοστό μόνο εμπρός. Δυνατότητα και για κλείδωμα της τετρακίνησης μέσω ειδικού μπουτόν στην κονσόλα.

 
  • mpampis

    Συμβίωσα μαζί του για έξι μήνες με την συγκεκριμένη έκδοση, και άλλους έξι με την δικίνητη diesel των 1,6 λίτρων. Γενικά λόγο ότι μου παρέχονται από την εταιρεία μου αλλάζω συνεχώς μοντέλα και μάρκες, leasing πάντα όλα. Έμεινα απλά εντυπωσιασμένος από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και είναι ότι καλύτερο έχω οδηγήσει πάρα πολύ καιρό μέχρι τώρα. Συνδυάζει άψογα στην κορυφή της κατηγορίας απίστευτο κράτημα για τα δεδομένα με πολύ καλή άνεση απίστευτη δύναμη μεστή και αντρίκια στην έκδοση diesel 1.6 με μέση πραγματική κατανάλωση 6,5λτ diesel με φουλ γκάζια. Είναι το μόνο αυτοκίνητο τα τελευταία 20χρ. που πραγματικά με εντυπωσίασε και δεν το περίμενα με τίποτα. Εάν σταματήσει η εταιρεία μου να μου παρέχει αυτοκίνητο ξέρω τι θα αγοράσω με κλειστά μάτια. Τέλος λόγο σχήματος οι χώροι του είναι μέχρι τελευταίο χιλιοστό εκμεταλεύσιμοι, συγκρίνονται μόνο με μεγάλο Jeep.

      11
  • chris

    Άρη ούτε όμορφο το λες ούτε προσιτό. 1.400'αρι με 32 χιλιάρικα δεν είναι προσιτό. Καλύτερα θα ήταν τετρακίνητο με τον 1.6 λίτρα diesel και τιμή κάνα 22άρι χιλιάρικα. Και μία σπαρτιάτικη έκδοση τετρακούνα με τον 1.6 diesel και κάτω από τα 20 χιλιάρικα, ακόμα καλύτερα θα ήταν.. Θα πουλούσαν χιλιάδες κάθε μήνα....

      4
  • Αρης

    Στην Ελλάδα οι πατέντες (και καλά κάνουν) των κατασκευαστών δεν εξαντλούνται.Στην προκειμένη περίπτωση, το μικρό μοτεράκι 'φορέθηκε' λόγω φορολογίας και από την άλλη ανεβάσαν την ισχύ του στα 170 άλογα για να κινήσει αξιοπρεπώς εντός και εκτός δρόμου ένα τέτοιου τύπου αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο με μακρυά παράδοση αξιοπιστίας και ποιότητα κατασκευής και δοκιμασμένο σε δύσκολα εδάφη που πρακτικά είναι και το πεδίο κύλισής του. Οι αρετές σε ένα τέτοιου τύπου αυτοκίνητο ξεχωρίζουν όταν έχει μεγάλους σε κυβισμό κινητήρες , ασχέτου ίππων. Κρίμα σε ένα πανέμορφο αυτοκίνητο ειδικού σκοπού να πνίγεται με ένα μοτεράκι τόσο μικρό και απο την άλλη μπράβο στους κατασκευαστές που βρήκαν την χρυσή τομή λόγω φορολογίας και που καταστήσαν προσιτό στο αγοραστικό κοινό ένα αξιόλογο αυτοκίνητο

      3
  • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

    Έχω το 1,6 Diezel απλά απαιχτο Γκάζι κρατημα το 4 αυτοκίνητο για μένα έμελλε να είναι το καλύτερο.. ....

      1
  • Νικόλαος Τσουκαλάς

    Επειδή είναι διάδοχος ενός off-road θρύλου, στα όσα αναφέρονται έχω να προτείνω ένα τεστάκι σε αντιπαραβολή με το Wrangler-rubicon (του ίδιου ομίλου).Ο ίδιος δρόμος με αυτόν της φωτογραφίας, με τα ίδια λάστιχα και τα δύο (ίδιου τύπου), και κροκάλες διαμέτρου 5-10 εκατοστών παντού στο πεδίο κίνησης.Αν και γνωρίζω το αποτέλεσμα, είναι ο τρόπος διαχωρισμού των αμνών από τα ερείφια (μπορεί και να το γράφω λάθος)...;-)

      1