Στις στροφές, η υβριδική τετρακίνηση και το VSC εξασφαλίζουν πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Οι κλίσεις από το αμάξωμα, δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητα.

Στον ανοικτό δρόμο η ποιότητα κύλισης και η άνεση είναι τονισμένες. Μαζί με την πολύ καλή αεροδυναμική και ηχομόνωση, εξασφαλίζεται η απόλαυση στο ταξίδι.

Εκτός δρόμου, η μαλακή ανάρτηση και η ικανή απόσταση από το έδαφος, δεν θα προβληματίσουν σε διαδρομές με πατημένο χώμα.

Στο δρόμο: Έμφαση σε άνεση και ποιότητα κύλισης

113.286 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/4/2015

Στο δρόμο, το Lexus NX δίνει έμφαση σε τομείς όπως η άνεση και ποιότητα κύλισης, παρέχοντας υψηλά επίπεδα στους επιβάτες του. Έτσι, στον ανοικτό δρόμο, το NX είναι άνετο, σταθερό, ασφαλές και με χαμηλούς παρασιτικούς θορύβους, προσφέροντας απόλαυση στο ταξίδι. Την ίδια στιγμή, περνώντας από πιο κακοτράχαλους δρόμους, η ανάρτηση φροντίζει ώστε να φιλτράρονται αποτελεσματικά οι εγκάρσιες ανωμαλίες και να μην μεταφέρονται στο εσωτερικό. Σε ένα δρόμο με στροφές τώρα, το NX διατηρεί την κατευθυντικότητά του και την ακρίβεια, διαθέτοντας υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, όπως αυτά ορίζονται από την εξαιρετικά άμεση επέμβαση του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης (VSC), αλλά και φυσικά του πίσω ηλεκτροκινητήρα. Οι κλίσεις από το αμάξωμα είναι αισθητές αλλά όχι ενοχλητικές, ενώ το τιμόνι είναι ακριβές και όσο άμεσο απαιτείται. Στα φρένα, το σύστημα δείχνει άκρως αποτελεσματικό, ωστόσο για λόγους που έχουν να κάνουν με τη διαχείριση του συστήματος της ανάκτησης της ενέργειας από τα ηλεκτρονικά, η προοδευτικότητα λείπει από το πεντάλ και συχνά, το φρενάρισμα είναι πιο «δυνατό» από ό,τι πρέπει ή ελαφρώς πιο αργό, χωρίς όμως επιπτώσεις στις αποστάσεις φρεναρίσματος.

Ικανό και εκτός
Παρότι το σύστημα τετρακίνησης του NX δεν είναι ένα κλασσικό σύστημα μόνιμης ή αυτόματης τετρακίνησης (με διαφορικά ή έστω, συνεκτικό συμπλέκτη), οι δυνατότητες του αυτοκινήτου της Lexus εκτός δρόμου έδειξαν καλύτερες από αυτό που περιμέναμε. Έτσι, σε ένα δρόμο με πατημένο χώμα και μέτριας δυσκολίας ανωμαλίες, το NX θα κινηθεί χωρίς να κουράσει τους επιβάτες του, αλλά και χωρίς να μεταφέρει κραδασμούς και αναπηδήσεις στο τιμόνι. Παράλληλα, η ικανή απόσταση από το έδαφος φροντίζει ώστε να μην «βρίσκει» το αυτοκίνητο σε νεροφαγώματα, ενώ και η άμεση εμπλοκή του πίσω ηλεκτροκινητήρα, εξασφαλίζει πρόσφυση ακόμη και σε γρήγορους ρυθμούς.

Tags: LEXUS, LEXUS NX