Το Tivoli προσφέρει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και καλά επίπεδα ηχομόνωσης.

Στο δρόμο: Πατάει καλά, καλοδεχούμενη θα ήταν η επιπλέον ροπή

53.471 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/7/2015

Πολύ καλά τα πάει στο κομμάτι της οδικής συμπεριφοράς το Tivoli, όπου από τα πρώτα χιλιόμετρα αντιλαμβάνεσαι ότι έχεις να κάνεις με μια στιβαρή κατασκευή. Ο κινητήρας συνεργάζεται καλά με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων της Aisin, αλλά εύκολα αντιλαμβάνεσαι ότι θα ήθελες λίγα επιπλέον Nm ροπής. Η λειτουργία του κιβωτίου είναι ομαλή, αλλά τα ανεβοκατεβάσματα δεν γίνονται όσο γρήγορα θέλει ο οδηγός και ειδικά αν οδηγεί σβέλτα. Στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο όμως το Tivoli ξεχωρίζει με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης που προσφέρει, ενώ και τα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα των επιβατών παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα ακόμα και με υψηλές ταχύτητες, με την ανάρτηση να απορροφά κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος.
Ο κινητήρας διαθέτει 3 προγράμματα λειτουργίας (τα οποία επενεργούν και στο τρόπο λειτουργίας του κιβωτίου), Eco, Power και Winter.
Στις στροφές το Tivoli δεν θα δυσανασχετήσει (παρά τη απόσταση από το έδαφος των 167 χλστ., που εξασφαλίζει και απροβλημάτιστη κίνηση σε πατημένο χώμα), θα στρίψει με ασφάλεια ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα στο κοντέρ. Η πρώτη αντίδραση του Tivoli υπό πίεση είναι υποστροφή, η οποία γρήγορα εξαλείφεται γρήγορα χάρη στο πολύ καλό σε λειτουργία σύστημα ESP. To τιμόνι παρέχει καλή πληροφόρηση στον οδηγό, ενώ διαθέτει και τρία προγράμματα, Comfort, Normal και Sport, τα οποία διαφοροποιούν το βάρος του τιμονιού.