Ο 1.800άρης turbo του Audi A6, συνδυάζεται με το διπλού συμπλέκτη αυτόματο S Tronic και προσφέρει οικονομία κίνησης, μαζί με καλή απόδοση.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Συνδυασμός με πολύ καλή οικονομία

39.642 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/6/2015

O TFSI βενζινοκινητήρας του Audi A6 είναι η νεότερη Euro6 εκδοχή του 1,8 λίτρων συνόλου με διπλό ψεκασμό (έμμεσο και άμεσο) και turbo του VW Group. Αποδίδει 190 ίππους στις 4.200 σ.α.λ. και κυρίως, 320 Nm από τις 1.400 μέχρι τις 4.100 σ.α.λ. Συνδυάζεται με το 7άρι αυτόματο, διπλού συμπλέκτη S Tronic κιβώτιο, με αυτόματη ή χειροκίνητη (μέσω paddles ή του επιλογέα στην κονσόλα) λειτουργία. Ένα ακόμη στοιχείο που πρέπει να τονιστεί είναι η περαιτέρω μείωση του βάρους του A6 που έχει γίνει στην ανανεωμένη του γενιά, μέσω της χρήσης ακόμη περισσότερων ελαφριών υλικών (αλουμίνιο, ειδικά επεξεργασμένο πλαστικό CFRP κ.λπ.) σε ανάρτηση και αμάξωμα, με αποτέλεσμα η νέα αυτή έκδοση να ζυγίζει χαμηλά, 1.570 κιλά (1.645 με τον οδηγό).
Στην πράξη, ο κινητήρας καταφέρνει να κινεί σε παραπάνω από ικανοποιητικούς ρυθμούς το A6, ενώ το κιβώτιο ικανοποιεί με τη λειτουργία του. Εάν τώρα ο οδηγός επιλέξει το «Efficiency» στο «Audi Drive Select» (επεμβαίνει σε αίσθηση τιμονιού, απόκριση κινητήρα και κιβώτιο), τότε κιβώτιο και κινητήρας μπαίνουν σε ένα mode οικονομίας και οικολογίας (στο ταξίδι το κιβώτιο έχει και λειτουργία απεμπλοκής-coasting), μειώνοντας την τελική κατανάλωση. Ονομαστικά, η Audi ανακοινώνει μόλις 5,7 λτ./100 χλμ., στην πράξη όμως όσο περισσότερο εμπλέξετε την εθνική στις μετακινήσεις σας, τόσο πιο κάτω από τα 8,0 λτ./100 χλμ. μπορείτε να πέσετε.

Tags: AUDI A6
 
  • Berlin

    Τακαρος na se diothroso evgene paliotera se 1.800cc episis i audi einai pios aksiopisti apo tin mercedes kai bmw kai eksisou piotiki se ilika kai kinitires isos kalitera apo tis alles dio.... o monos logos pou den tha poulisi stin ellada to A6 einai oti einai audi san onoma sta ellinika matia einai kapos katotero.... asxeta san autokinito einai anotero.... to amaksi auto gia ta kivika kai ta aloga einai apo ligo eos poli psofio kai den mpori na diksi tis aretes tou....a6 3.0tdi quatro kai tote vlepis ti simeni amaksi kai odigiki euxaristisi.....

      2
  • Τακαρος

    Επιτέλους για πρώτη φορά έβγαλε η audi το Α6 με κινητήρα κάτω των 2.000 κυβικών!! Ποτέ δεν υπήρχε Α6 από το 1994 κάτω από 2.000 κυβικά. Αλλά εδώ και πάλι δεν θα πουλήσει ούτε καν 5 κομμάτια(παρά μόνο σε εταιρικές πωλήσεις) δυστυχώς γιατί έχει χαθεί η εμπιστοσύνη και ακόμη και όταν σύντομα σταματήσουν τα capital controls, ποτέ δεν ξέρεις τι θα ξημερώσει.

      2
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    TO AYTOKINHTO AYTO EINAI ΔΥΝΑΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΩΝ 190 ΙΠΠΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΡΟΠΗ. ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ. Ο ΤΡΙΛΙΤΡΟΣ TDI ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΝΟΜΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΟΜΩΣ. ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΜΙΛΑΜΕ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ 3ΛΙΤΡΟΙ TDI ΑΠΟ 204 ΕΩΣ 258 ΑΛΟΓΑ ΤΗΣ AUDI.

      1
  • Nolian

    AUDI PIO AKSIOPISTO APO MERCEDES? EDHO GELANE KAI I PETRES, H MERCEDES EINAI I KALITERI STON KOZMO SE OLA, OIKONOMIKO, AKSIOPISTO, ASTERI STO DHROMO,ANETO KAI ALA, KAI ALA, KAI ALA, EXEI DIARKIA ZOIS GIA PLAKA 1000000km

      1