Ποιας σχολής είσαστε οπαδός; Και τελικά τι προτιμάτε, Γερμανικό ή Ιαπωνικό αυτοκίνητο; Toyota ή VW;

Toyota VS Volkswagen

13.331 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/9/2016

Δεν χρειάζεται παρά μια σπίθα, για να αρχίσει η μάχη ανάμεσα στα στρατόπεδα των οπαδών της ιαπωνικής και της γερμανικής σχολής, που εκφράζονται στο μέγιστο βαθμό από την Toyota και την VW αντίστοιχα.

 
Τα ιαπωνικά και τα γερμανικά αυτοκίνητα ανέκαθεν βρίσκονταν ψηλά στην εκτίμηση των αγοραστών, με την κάθε πλευρά να έχει δημιουργήσει τη δική της σχολή και τους φανατικούς της οπαδούς. Οι δυο σχολές καλώς ή κακώς έχουν κατά μεγάλο ποσοστό ταυτιστεί με την κόντρα ανάμεσα στην Toyota και στην VW. Οι δύο φίρμες τα τελευταία χρόνια διασταυρώνουν τα ξίφη τους για την πρωτιά στην παραγωγή και στην πώληση αυτοκινήτων παγκοσμίως. 

Αυτή η κόντρα δεν είναι καινούργιο φρούτο. Από τη στιγμή, που οι Ιάπωνες μπήκαν στο παιχνίδι της αυτοκίνησης (έστω και με σχετική καθυστέρηση, αφού η Toyota και η Nissan άρχισαν να παράγουν αυτοκίνητα από τη δεκαετία του `30, όταν οι Γερμανοί ανακάλυψαν το αυτοκίνητο από το 1885), η κόντρα με τους Γερμανούς είναι αέναη. Και, όπως φαίνεται θα κρατήσει στον αιώνα των αιώνων, αμήν. Και λέμε αμήν γιατί ο ανταγωνισμός και οι κόντρες τέτοιου τύπου μόνο όφελος επιφέρουν για τον καταναλωτή. 

Τα μοντέλα της VW σήμερα έχουν καταφέρει να αποτελούν σημείο αναφοράς για την ποιότητα της κατασκευής τους. Αυτό δύσκολα μπορεί να αμφισβητηθεί. Τα υλικά στο ταμπλό, το φινίρισμα, η συναρμογή, όλα αυτά κάνουν όσους τα προτιμούν να πίνουν νερό στο όνομά τους. 

Ωστόσο στην VW έχουν ξεπεράσει την εποχή που τα αυτοκίνητά τους ήταν απλά «ποιοτικά». Είναι πλέον κάτι πολύ παραπάνω. Είναι τεχνολογικά προηγμένα και από την καλή, αλλά και από την ανάποδη για να μην ξεχνάμε το σκάνδαλο με τα ρυπογόνα diesel της VW στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού. Σίγουρα στη σχεδίαση η VW προτιμά να είναι συγκρατημένη, προς όφελος της διαχρονικότητας, ενώ οι τιμές της είναι υψηλές. Ωστόσο τεχνολογίες, όπως οι κινητήρες TSΙ -ωδή στο downsizing-, χρειάζονται με κάποιο τρόπο να αποσβεστούν… 

Η Toyota έχει καταφέρει να παράγει μοντέλα που δεν σου μένουν στο δρόμο, δεν πάνε για πέταμα και δεν περνάνε τη ζωή τους στα συνεργεία. Μια ματιά στην έρευνα Autocheck του Auto Tρίτη είναι αρκετή. Eπενδύει πολλά ώστε τα μοντέλα της να είναι πρακτικά και λειτουργικά με μπροστάρη το καλύτερο μικρό μοντέλο της αγοράς, το ολοκληρωμένο Yaris, που παρά τις compact διαστάσεις του προσφέρει ευρυχωρία και πρακτικότητα μεγαλύτερου μοντέλου. Τα υβριδικά; Ποιος τα έφερε στη μαζική παραγωγή; Η Toyota είναι στην πρώτη γραμμή της τεχνολογίας και αν υστέρησε στα μικρά turbo μοτέρ βενζίνης απάντησε δυναμικά με τον 1,2 T, που εμφανίστηκε στο Auris. 

Και η κόντρα μπορεί να συνεχιστεί για ακόμη περισσότερο. Όμως το ερώτημα παραμένει: Toyota ή VW; Ιαπωνία ή Γερμανία; 

Για να σας βοηθήσουμε, ετοιμάσαμε στο νέο τεύχος του περιοδικού Auto Τρίτη που κυκλοφορεί στα περίπτερα ένα πλήρως αναλυτικό θέμα που συγκρίνει 5 από τα καλύτερα μοντέλα της Toyota, με 5 από τα καλύτερα αντίστοιχα μοντέλα της VW. Διαβάστε το λοιπόν, και πείτε μας τη γνώμη σας!

 
  • Πειραιωτης

    Ουτε για αστειο δεν υπαρχει συγκριση! Η toyota ειναι απο μονη της μεγαθηριο παγκοσμιο με περγαμηνες απο την πρωτη στιγμη εμφανισης της στην ποιοτητα αξιοπιστια και την εμμονη στην τελειοτητα με οχηματα...supra-corolla-celica...που εγραψαν ιστορια με χρυσα γραμματα και αγαπηθηκαν φανατικα χωρις να φορτωνει στην πλατη της σκανδαλα καθε χρονο οπως η vw με σκοπο να φτασει ψηλα. Η προσηλωση της στην τεχνολογια την ασφαλεια και την εξυπηρετηση του πελατη εχουν αφησει το στιγμα τους και εχουν γινει συνονυμο του ονοματος της...η vw που εχει γραψει ιστορια? Στην ρεμουλα και τα σκανδαλα,στην μετριοτητα και στην αναξιοπιστια,στο σχεδιο που θυμιζει γερικα βαρετα και χωρις ιχνος πρωτοτυπιας αυτοκινητα τυπου golfo? Και μονο τα βραβεια να σκεφτουμε που εχει κατακτηση ο ιαπωνικος γιγαντας φτανει για να αποδειξουμε οτι βρισκεται στην κορυφη και η γερμανικη ανταγωνιστρια της στο τελος. Οπως εχω γραψει και παλι....toyota γεννιεσαι δεν γινεσαι και οι γερμανοι θελουν πολλα μα παρα πολλα ψωμια να την φτασουν εστω ελαχιστα οσες φιρμες και να αγορασουν οσο και να προσπαθουν οσα σκανδαλα τυπου ADAC και να σκαρφιστουν!!

      51
  • GreekBoy

    Η απάντηση με μια φράση που τα περιέχει όλα: Βεβαίως Toyota. Παρακαλώ να κλείσει το θέμα, δεν έχει λόγο ύπαρξης και καλύτερα να κάνετε διαγωνισμό με δώρο πολλαπλασιαστές για VWάκιδες. Ευχαριστώ

      45
  • Γιαννης

    Δεν είμαι φάν καμίας από τις δύο. Αλλά δεν ανέχομαι την κοροϊδία της VW που πουλάει φούμαρα για μεταξωτές κορδέλες και τόσα χρόνια δεν έχει φτιάξει ένα μοτέρ που να μη καίει λάδι και θεωρεί το 1.5 λίτρο κατανάλωση φυσιολογικό. Οπότε αν έπρεπε να επιλέξω ανάμεσα στις δύο και μόνο τότε TOYOTA.

      43
  • Μάνος

    Μόνο Toyotaρααα μόνο Ιαπωνία!!!! Αξιοπιστία και όχι αστεία, πολύ καλή ποιότητα, η Volkswagen εκτός του ότι είναι αναξιόπιστη κάνει απατεωνιές πολλές (dieselgate).

      37
  • george62

    Απο το 1978 μεχρι σήμερα εχω πάντα ΤΟΥΟΤΑ ..... Ενα μόν τα λέει όλα !! Το κάθε αυτοκίνητο που είχα ΤΟΥΟΤΑ το λιγότερο που έκανε στα χέρια μου ήταν 300.000 Km ... καπό ποτέ δέν σήκωσα και λαδάκι ποτέ δέν συμπλήρωσα !! Το VW πολύ γνωστού μου το καίει το καντηλάκι του ίσα με 1-1,5 liter στα 7.500 km !! Ότι άλλο είναι με άλλα λόγια να αγαπιόμαστε !! TOYOTA for ever !!

      31
  • Mazda

    Ak αφού μετράς αξία αυτοκίνητο μετα απο 5+Χρονια τι σε κάνε να πιστεύεις οτι η VW έχει φθηνότερα ανταλλακτικά και service (δεδομένο) σε σχέση με Toyota καθώς και σε αυτα τα 5+ Πόσες φορές θα πας για βλάβη το Japan και πόσες το γερμανικό (απο τους πίνακες του αυτοτριτη μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα). σωστά; Όποτε υπολόγισε όλα αυτα καθώς και τιμη αγοράς και μετα να μιλήσουμε για αξία αν θέλεις; Έχεις σπουδάσει οικονομικά;

      17
  • KKE

    Όσα σχόλια και να μου σβήσετε η αλήθεια δεν κρύβεται. Ο μέγας χορηγός σας τραβάει μεγάλα ζόρια όπως και άλλες εταιρίες του. Οπότε που θα βρείτε άλλον μέγα χορηγό ΟΕΟ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      13
  • Πανος

    Ελεος ρε παιδιά κάνετε λες και σας ανήκουν οι εταιρείες,μου θυμίζει το ρητο 2 ονοι τσακωνονταν σε ξενο αχυρωνα!!!

      8
  • stratos

    προσωπικα επιλεγω ιαπωνικο αυτοκινητο και συγκεκριμενα HONDA.ΔΕΝ εκφερω την γνωμη μου για vw η TOYOTA γιατι απλα δεν εχω οδηγησει αυτοκινητα των συγκεκριμενων αυτοκινητοβιομηχανων και δεν εχω αποψη...

      6
  • Δημήτρης

    Ποια vw πλακα κάνετε ; Η ΤΟΥΟΤΑ ειναι ενας γίγαντας κ η vw γατακι! Οταν επαιρνε κύπελλο σε Formoula 1 η Τουοτα κ σε Rally η vw εψαχνε να βρεί γιατί μένουν απο ζημιά στο δρόμο τα μοντέλα της χαχα τι να λεμε τωρα για να μην μιλησουμε για την γκαμα των μοντέλων της Toyota σε επαγγελματικα σπορ πολυτελείας κ απλα καθημερινά απορω πως τολμουν καποιοι να τα συγκρινουν , για γελια.

      5
  • nikos

    Και οι δυο μαρκες εχουν τα υπερ και τα κατά τους από δω και περα παιζει ποια εταιρεια καλυπτει τα στανταρ του κάθε πελατη.Οι πελατες που θελουν τεχνολογια και αξιοπιστια πανε στη Toyota ενώ οι πελατες που θελουν ποιοτητα επιδοσεις και οδηγικη συμπεριφορα επιλεγουν vw.

      5
  • nikolas

    Και οι δυο εταιρειες ειναι κορυφαιες και δεν θεωρω οτι καποια ειναι καλυτερη απο την αλλη, αλλα και οι δυο ειναι στην κορυφη.

      5
  • Τρο'ι'κας

    ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΙΝΕΣΤΕ, ΟΛΑ ΘΕΜΑ ΓΟΥΣΤΟΥ Κ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ! ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΤΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙ, ΕΤΣΙ ΔΕ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ ; ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΔΥΟ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ !! ΗΔΟΝΗΗΗΗΗ ΣΟΥ ΛΕΩ !

      4
  • Mazda

    Γερμανοτσολιά να σου στείλω τα πτυχία να τα δεις αν ενδιαφέρεσαι, αλλά δεν είδα να σχολιάζεις αυτα που έγραψα αλλά λόγια να αγαπιόμαστε ηντελος πάντων γράψε μια άποψη

      4
  • Nikos

    Κορυφαίες εταιρείες και οι δύο με προβαδισμα της toyota στην αξιοπιστία κατα την γνώμη μου.Τα υπόλοιπα είναι θεμα γούστου και τσέπης.

      3
  • Δημήτρης

    Αυτα περι φινιρισματος κ εσωτερικού σχεδιασμού της VW καλυτερου απο της Toyota ανήκει στο παρελθόν τουλάχιστον 10ετιας οπότε δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης σε κανένα τομέα η Toyota ειναι κορυφαία σε ποιότητα σε μηχανικα θέματα κ ανεβασμενη κ σε αρκετά μοντέλα πολυ πιο σύγχρονη σε εσωτερικό σχεδιασμό κ ποιότητα, δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης πλεον.

      2
  • george62

    ειναι τοσο καλα τα vw που στην Γερμανική αγορά έρχονται ....πίσω απο ΤΟΥΟΤΑ ...SOUZOYKI ....ουτε οι ίδιοι οι Γερμανοί δεν την εμπιστευοντε !!

      1
  • Μανωλιός

    Μα δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Το αναφέρεται και μόνοι σας στην δικιά σας έρευνα του Autocheck. H VW και οι περισσότερες γερμανικές φίρμες (με εξαίρεση ίσως λίγο την Ford) έχουν τους περισσότερους δυσαρεστημένους πελάτες από κάθε άλλη χώρα κατασκευής αυτοκινητών ... Ακόμη και οι Γαλλικές και οι Ιταλικές φίρμες που είχαν την φήμη τους ζημιάρικου αλλά και ακόμη και τα κορεάτικα που θεωρούνται κινεζιές , φτηνιάρικα και ζημιάρικα έχουν πιο ικανοποιημένους πελάτες από τις Γερμανικές φίρμες...

      1
  • νικος

    Επειδη βλεπω οτι υπαρχει τρομερη αλαζονεια αδικαιολογητα απο πλευρας των φιλων της τογιοτα και μια που λετε για σκανδαλα μαλλον ξεχνατε την ιστορια με τους αεροσακους και τα χαλασμενα γκαζια και φρενα που κοστισε τη ζωη κιολας σε πολλους ανθρωπους.......εκει η εταιρεια η ιδια τα δεχθηκε και πληρωσε πολλα για να αποφυγει τις συνεπειες του νομου και να θαφτει το θεμα...... Τις ανακλησεις τις θυμαστε;;; οι μεγαλυτερες στην ιστορια......οποτε χαλαρωστε λιγο ολοι εχουν τις ασχημες στιγμες τους εκτος απο τους ελληνες που εχουν μονο ασχημες στιγμες και ειναι τοσο κομπλεξικοι που μισουν τοσο τους γερμανους γιαυτο το λογο....... Καλυτερα λοιπον να μιλαμε λιγοτερο αλαζονικα και να δουλευουμε περισσοτερο.....

     
  • germanotsolias

    @ΚΚΕ:Ραγια μου,και για κλεισιμο να παει λογω των προστιμων η vw θα τη διασωσει η γερμανικη κυβερνηση!Και ξερεις που θα βρει τα λεφτα ε;;Απο τον ΕΝΦΙΑ!Και αν δεν φτασουν ετοιμασου για χαρατσι υπερ vw απο τον Αλεξη σου...

     
  • germanotsolias University of Munich

    @mazda:εσυ παντως για να εχεις mazda με κανα απολυτηριο λυκειου την εβγαλες,αντε με κανα πτυχιακι κατει...

     
  • driver

    MUGA OLOI GIA TA 3 ASTERIA TOU HILUX ME TO BASIKO EXSOPLISMO? MOUGA OLOI POU STH METOPIKI PROSKROUSI O AEROSAKOS TOU ODIGOU DEN ANOIKSE OPOS EPREPE KAI TO KEFALI TOU ODIGOY KTIPISE STO TIMONI?MOUGA OLOI POU TO MESEO TMIMA TOU PISO KATHISMATOS EINAI AKATALLILO GIA NA BALEIS PAIDIKO KATHISMA? MOUGA

     
  • ForzaAlfaUberAlles

    Ποια Toυοτα και ποια κουβάγκεν; Και οι δύο για τα πανηγύρια είναι. Μόνο Alfa Romeο, διαφορετικά λεωφορείο...

     
  • AK

    Οταν αγοράζεις περιουσιακό στοιχείο μεγάλης αξίας όπως οικία, αυτοκίνητο κλπ τότε καλό είναι να το κάνεις με όρους οικονομικούς-χρηματιστηριακούς διότι στο πέρασμα του χρόνου σε ενδιαφέρει η υπολειμματική του αξία (μεταπώληση κλπ). Συνεπώς η προτίμηση πρέπει να συνάδει με τα οικονομικά στοιχεία της εταιρίας και όχι με τα κάθε είδους σχόλια-παρατηρήσεις που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. Για όσους λοιπόν προτιμούν την Toyota είναι μία καλή εταιρία αλλά δεν είναι V.W. Ένα μόνο στοιχείο δίνω (για να μην κουράσω με οικονομικά αποτελέσματα) το τμήμα R&D της V.W. είναι μακράν το κορυφαίο παγκοσμίως με περίπου 7 billion dollars per year (more than Google & Apple combined) κάτι που απεικονίζεται στην εξέλιξη των κινητήρων-μοντέλων. Για όσους γνωρίζουν οικονομικά το παραπάνω στοιχείο καταλαβαίνουν τι εστι. V.W. σημαίνει ιστορία με πλούσιο παρελθόν - παρών και κυρίως λαμπρό μέλλον.

     
  • germanotsolias

    Καθε μερα σκουζετε,δεν παλευεται φαινεται η συμβιωση με τον υπερκουβα Γιαουρις... Σας καταλαβαινω,και εγω θα ντρεπομουν να το κυκλοφορησω.

     
  • driver

    STO EURONCAP TEST I TOYOTA HILUX ME TO STANDAR EXSOPLISMO PIRE MONOOOOOOOOO 3 ASTERIA