facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

Κινητήρας-Κιβώτιο: Με άξονα την οικονομία

Διαβάστηκε από 50687 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/4/2015

Ο κινητήρας που βρίσκεται κάτω από το μπροστινό καπό του Golf BlueMotion, είναι η νεότερη γενιά με κωδικό EA 288 του 1,6 TDI πετρελαιοκινητήρα της VW, με αρκετές βελτιώσεις σε εσωτερικές τριβές, διαχείριση θερμοκρασίας κ.λπ., που στόχο έχουν να βοηθήσουν στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Παράλληλα, το 16βάλβιδο αυτό μοτέρ αποδίδει 110 ίππους ισχύος στις 3.200 με 4.000 σ.α.λ. (105 PS στα «απλά» Golf 1,6 TDI), με τη ροπή των 250 Nm να είναι διαθέσιμη από τις 1.500 κιόλας στροφές. Επιπλέον αυτού, το κιβώτιο είναι μηχανικό, με 6 σχετικά μακριές σχέσεις, που στόχο έχουν να μην επιβαρυνθεί η κατανάλωση, χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει ότι το BlueMotion στερείται επιδόσεων. Στην πράξη, ο κινητήρας τραβάει γερά από χαμηλά και έχει λογικό θόρυβο, ενώ εφόσον ο οδηγός κινηθεί μέσα στο εύρος της ροπής, μπορεί εύκολα να επιτύχει μια μέση τιμή κάτω από 5,0 λτ./100 χλμ. Στις μετρήσεις μας στην εθνική, το Golf BlueMotion έκαψε 5,0 λτ./100 χλμ. με ταχύτητα 133 χλμ./ώρα, ένα νούμερο αρκετά καλό για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Δοκιμή: VW Golf 1,6 TDI BlueMotion
Κινητήρας-Κιβώτιο: Με άξονα την οικονομία
Εσωτερικό - Χώροι: Το γνωστό, ποιοτικό και με καλούς χώρους Golf…
Στο δρόμο: Διατηρείται ασφαλές και άνετο
Συμπέρασμα

200 διαθέσιμα στοιχεία για VOLKSWAGEN  GOLF
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: VOLKSWAGEN GOLF |

περισσότερα νέα & άρθρα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2024 autotriti.gr