ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Mercedes EQA: Μικρή μπαταρία, μεγάλη αυτονομία

332.540 Επισκέψεις στο άρθρο (14/3/2024)
Παρά την μικρότερη μπαταρία σε μέγεθος, η Mercedes EQA έβγαλε πολλά χιλιόμετρα. Μπορεί να φτάσει Λάρισσα, ή ακόμη και να πάει-έρθει Αράχωβα χωρίς φόρτιση.
2 Φωτογραφίες »

Παρά την μικρότερη μπαταρία σε μέγεθος, η Mercedes EQA έβγαλε πολλά χιλιόμετρα. Μπορεί να φτάσει Λάρισσα, ή ακόμη και να πάει-έρθει Αράχωβα χωρίς φόρτιση.

Η Mercedes EQA 250+ αποτέλεσε την ευχάριστη έκπληξη στο Mega Test αυτονομίας στον αυτοκινητόδρομο. Παρόλο που είχε τη μικρότερη μπαταρία με 70,5 kWh ωφέλιμης χωρητικότητας (73,9 ονομαστική) κάλυψε 312 χλμ. με το 80% της μπαταρίας και είχε ακόμη 78 χλμ. κάβα. Η Mercedes EQA 250+, όπως είχαμε δει και στην αναλυτική δοκιμή της, τα πήγε περίφημα αφού για κάθε 10% μπαταρίας έκανε 39 χλμ., έχοντας μία από τις χαμηλότερες τιμές μέσης κατανάλωσης.


Η οδήγηση της EQA 250+ είναι μια ξεχωριστή εμπειρία μιας και νιώθεις πως βρίσκεσαι μέσα σε μια high-tech κάψουλα απομόνωσης από το περιβάλλον με το πολυτελές μικρομεσαίο e-SUV της Mercedes να είναι εντυπωσιακά ήσυχο.
2 Φωτογραφίες »

Η οδήγηση της EQA 250+ είναι μια ξεχωριστή εμπειρία μιας και νιώθεις πως βρίσκεσαι μέσα σε μια high-tech κάψουλα απομόνωσης από το περιβάλλον με το πολυτελές μικρομεσαίο e-SUV της Mercedes να είναι εντυπωσιακά ήσυχο.


Έτσι λοιπόν η EQA ολοκλήρωσε τη διαδρομή μέχρι τη Λάρισα (320 χλμ.) έχοντας απόθεμα μπαταρίας 18%. Σύμφωνα λοιπόν με την επίδοσή της στο MegaTest αυτονομίας θα μπορούσε να καλύψει απόσταση μέχρι και 390 χλμ.. Απλά να έχετε κατά νου όταν προγραμματίζετε τη φόρτισή της ότι η ταχύτητα φόρτισης φτάνει μέχρι τα 110 kW, άρα είτε 100άρης, είτε 180άρης ο ταχυφορτιστής δεν θα κάνει μεγάλη διαφορά σε χρόνο φόρτισης.

Πώς είναι στο ταξίδι η Mercedes EQA

Η οδήγηση της EQA 250+ είναι μια ξεχωριστή εμπειρία μιας και νιώθεις πως βρίσκεσαι μέσα σε μια high-tech κάψουλα απομόνωσης από το περιβάλλον με το πολυτελές μικρομεσαίο e-SUV της Mercedes να είναι εντυπωσιακά ήσυχο. Είναι χαρακτηριστικό πως  μετά βίας ακούγεται το ρολάρισμα των ελαστικών της, ενώ χωρίς τις ράγες στην οροφή και την καλύτερη ροή του αέρα συνολικά, ο αεροδυναμικός θόρυβος δείχνει ακόμα μικρότερος.

Η EQA γενικότερα είναι αρκετά ξεκούραστη στο ταξίδι, αφού ακόμα και σε μεγάλες διαδρομές τα καθίσματα προφέρουν καλή στήριξη στο σώμα και βγαίνεις «ατσαλάκωτος». Όπως και να έχει, η EQA 250+ είναι συγκλονιστικά στιβαρή και σε συνδυασμό με την πληθώρα των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης προσφέρει ένα ξεχωριστό αίσθημα σιγουριάς και ασφάλειας πίσω από το τιμόνι της.
 
Mercedes EQA 250+
Ισχύς 190 PS
Μέγεθος μπαταρίας (ονομαστικό/ωφέλιμο)* 73,9/70,5 kWh
Μέγιστη ταχύτητα φόρτισης σε ταχυφορτιστή  110 kW
Χρόνος φόρτισης 0-80% σε 35 λεπτά
Μέση αυτονομία για κάθε 10% της μπαταρίας 39 χλμ.
 
Μπαταρία (%) Διανυθέντα χιλιόμετρα (χλμ.) Μέση Κατανάλωση Trip (kWh) Ένδειξη αυτονομίας οχήματος
100 - - 503
90 39 17,1 457
80 76 18 396
70 115 18,1 335
60 154 17,9 281
50 192 18,1 240
40 232 18,3 180
30 269 18,1 138
20 312 18 89
Αυτονομία στο ταξίδι (120 χλμ./ώρα) 390 χλμ.
*Ονομαστική χωρητικότητα είναι το συνολικό μέγεθος της μπαταρίας, όμως στην πράξη το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί μικρότερο μέρος (ωφέλιμη) για να μην υπάρχει φθορά στο χρόνο. Καλό για την ζωής της μπαταρίας είναι να υπάρχει διαφορά μεταξύ ονομαστικής και ωφέλιμης χωρητικότητας.

Σελίδα 1Mega Test αυτονομίας ηλεκτρικών: Πόσα χιλιόμετρα βγάζουν στο ταξίδι;
Σελίδα 2Σημαντικό! Ονομαστική Vs ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας
Σελίδα 3Συμπεράσματα: Τι πρέπει να ξέρω για το ταξίδι στην εθνική με 120;
Σελίδα 4Ford Mustang Mach-E: Έκανε 325 χλμ. & είχε «κάβα» άλλα 80
Σελίδα 5Hyundai Ioniq 6: «Έσκιζε» τον αέρα - 313 χλμ. με το 80%
Σελίδα 6Kia EV6 LR: 320 χλμ. με υπόλοιπο 16%
Σελίδα 7Mercedes EQA: Μικρή μπαταρία, μεγάλη αυτονομία
Σελίδα 8MG 4 77kW: Value for money ηλεκτρικό
Σελίδα 9Skoda Enyaq: Φτάνεις Λάρισα με 18%
Σελίδα 10Tesla Model Y LR: Τερμάτισε με 20% υπόλοιπο
Σελίδα 11Volkswagen ID.4 Pro: Στο Βελεστίνο με 20%
Σελίδα 12Πώς επηρεάζει η αεροδυναμική σχεδίαση την κατανάλωση;
Σελίδα 13Video με την εξέλιξη της δοκιμής
Σελίδα 14Πάνω από 2.000 shares – likes & Σχόλια! Διαβάστε τι λέει το κοινό για τα Ηλεκτρικά
Toyota
SKODA EXYPNES YPHRESIES