Η Σούπερ Δοκιμή Οικονομίας του Auto Τρίτη αποδεικνύει ότι τα σύγχρονα diesel αυτοκίνητα μπορούν να κινούνται ακόμη με ταχύτητες άνω των 130 χλμ./ώρα, καταναλώνοντας μόλις 5 λτ./100 χλμ.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Σούπερ Δοκιμή Οικονομίας του Auto Τρίτη αποδεικνύει ότι τα σύγχρονα diesel αυτοκίνητα μπορούν να κινούνται ακόμη με ταχύτητες άνω των 130 χλμ./ώρα, καταναλώνοντας μόλις 5 λτ./100 χλμ.

Με 130 χλμ./ώρα, καίνε λιγότερο από τα διόδια

108.107 Επισκέψεις στο άρθρο (30/5/2014)

Η Σούπερ Δοκιμή Οικονομίας του Auto Τρίτη αποδεικνύει ότι τα σύγχρονα diesel αυτοκίνητα μπορούν να κινούνται ακόμη με ταχύτητες άνω των 130 χλμ./ώρα, καταναλώνοντας μόλις 5 λτ./100 χλμ.

Τώρα που η κατανάλωση έχει γίνει πρωτεύον ζήτημα για τον καθένα, η διαπίστωση ότι ακόμα και με 130 χλμ./ώρα υπάρχουν μοντέλα, τα οποία καίνε 5 λίτρα καυσίμου, δηλαδή λιγότερο από τα διόδια (πιο επίκαιρο από ποτέ), σίγουρα είναι μια διαπίστωση που δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο. Το «Κάψανε λιγότερο από τα διόδια» έκανε σίγουρα καλή δουλειά στην ψυχολογία μας, καθώς έβλεπες ότι με ένα ρεζερβουάρ μπορείς να πας Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Γιάννενα – Πάτρα – Αθήνα και ξανά μέχρι τη Λάρισα!

Aνετο και ήσυχο ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, το πετρελαιοκίνητο Toyota Auris είναι ένας ιδανικός ταξιδευτής.

Aνετο και ήσυχο ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, το πετρελαιοκίνητο Toyota Auris είναι ένας ιδανικός ταξιδευτής.


Μεταξύ μας όμως, ταξίδι με 90 χλμ./ώρα, δεν είναι ακριβώς αυτό που ονειρευόμαστε. «Eγώ θέλω να μάθω πόσο καίνε με 140χλμ./ώρα», μας λέγανε όλοι, σπρώχνοντας μας σε ένα ακόμα test κατανάλωσης.

Έτσι, επιχειρήσαμε να το δοκιμάσουμε και τα αποτελέσματα ήταν άκρως ενδιαφέροντα.

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα με τη βελτιωμένη αεροδυναμική, τους νέους κινητήρες diesel, αλλά και τα βελτιωμένα κιβώτια, είναι σε θέση να προσφέρουν εξαιρετική οικονομία κίνησης. Δηλαδή μπορούν να καταναλώνουν 5 λτ./100 χλμ. ακόμη και με ταχύτητες άνω των 130 χλμ./ώρα.
 
Πώς έγιναν οι μετρήσεις
Η μεγάλη ευθεία δεν ήταν δύσκολο να βρεθεί. Μας είναι άλλωστε γνωστή από καιρό και εξακριβωμένα επιτρέπει να κινηθείς με ασφάλεια έως και λίγο πάνω από το όριο των 130 χλμ./ώρα. Από εξοπλισμό είχαμε τα πάντα. Τα ηλεκτρονικά μας όργανα για την ένδειξη της ταχύτητας με ακρίβεια δεκάτου και το ειδικό μηχάνημα που -μεταξύ άλλων- μετράει τη μέση και στιγμιαία κατανάλωση. Οι πιέσεις των ελαστικών ελέγχθηκαν, οι κλιματισμοί έκλεισαν. Το ίδιο τα παράθυρα και τα ηχοσυστήματα. Από εκεί και πέρα χρειάστηκε ενθουσιασμός και σταθερό δεξί πόδι για όσα τουλάχιστον αυτοκίνητα δεν είχαν cruise control (τα περισσότερα). Μετρήσεις κατανάλωσης σε 7 διαφορετικές ταχύτητες, που έπρεπε να επαληθευτούν 3 φορές. Όταν όμως αγαπάς αυτό που κάνεις τίποτα δεν είναι δύσκολο, τίποτε δεν είναι κουραστικό…
citroen
test center