Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Μεγάλα μικρά εναντίον μικρών μικρών. Εσείς το μικρό σας το θέλετε μικρό ή μεγάλο;
Διαβάστηκε από 3684 αναγνώστες

Μπορεί το παιχνίδι με τις λέξεις να γίνεται κουραστικό όταν μιλάμε για μικρά μικρά και μεγάλα μικρά, αλλά με τα μοντέλα της κατηγορίας να έχουν μαζευτεί από τη μία πλευρά στα τέσσερα μέτρα και από την άλλη μια ανάσα από τα 3.75, το δίλημμα γίνεται προτίμηση και οι αγοραστές παίρνουν θέση. Εσείς ποια θέση παίρνετε; To Nissan Note διαθέτει τους μεγαλύτερους χώρους στη μικρή κατηγορία. Μπορεί το παιχνίδι με τις λέξεις να γίνεται κουραστικό όταν μιλάμε για μικρά μικρά και μεγάλα μικρά, αλλά με τα μοντέλα της κατηγορίας να έχουν μαζευτεί από τη μία πλευρά στα τέσσερα μέτρα και από την άλλη μια ανάσα από τα 3.75, το δίλημμα γίνεται προτίμηση και οι αγοραστές παίρνουν θέση. Εσείς ποια θέση παίρνετε; Βλέπεις τα μικρά σήμερα, ως η πιο δημοφιλής κατηγορία στην Ευρώπη, δεν μπορούν να είναι όλα ίδια. Να καλύπτουν δηλαδή τις ίδιες ανάγκες. Θα υπάρχει διαφοροποίηση. Και με τους κατασκευαστές να συμμετέχουν πλην ελάχιστων εξαιρέσεων στην κατηγορία, ο ένας φτιάχνει το κοντό του και ο άλλος το μακρύ του. Κυριολεκτικά.

Τα τέσσερα μέτρα μήκους απέχουν ακόμη από ένα μικρομεσαίο, όταν όμως το μεταξόνιο πλησιάζει τα 2.600 χιλιοστά, μιλάμε για μεσαίο. Και οι χώροι είναι τεράστιοι. Το Renault Clio για παράδειγμα είναι μεγαλύτερο από πολλά μικρομεσαία μία γενιά μόλις πριν. 

Και στην λογική αυτή έρχονται και άλλοι κατασκευαστές, όπως η Hyundai με τον αντικαταστάτη του i20 που ετοιμάζεται και θα διεκδικεί δάφνες ευρυχωρίας. Η Skoda στη νέα Fabia μπορεί να μην άλλαξε μεταξόνιο, φάρδυνε όμως το αυτοκίνητο και έδωσε αέρα μικρομεσαίου.

Στο άλλο άκρο, οι κατασκευαστές που επιμένουν σε συμπαγείς διαστάσεις προσφέρουν λύση σε αυτούς που θέλουν καλύτερους χώρους από ένα μίνι, και περισσότερο αυτοκίνητο εδώ που τα λέμε, χωρίς όμως να θυσιάζουν την ευκολία στο παρκάρισμα και συνολικά την ευελιξία στην πόλη. 

Αλλοι παίζουν σε δύο ταμπλό, όπως η Nissan, με ένα κι ένα μοντέλα. Το Micra έχει τις αστικές διαστάσεις, και το Note κατέβηκε στα μικρά ως η πιο ευρύχωρη πρόταση. 

Υπάρχουν, τέλος και κατασκευαστές που αλλάζουν από γενιά σε γενιά. Όπως η Mazda με το Mazda2 που αφού πετυχημένα κράτησε δύο γενιές του σε συμπαγείς διαστάσεις, τώρα το «απλώνει» σε ένα μικρότερο μικρομεσαίο με διεκδικήσεις σε χώρους και οδική συμπεριφορά.

Εσείς όμως το δικό σας μικρό πως το προτιμάτε; Μικρό ή μεγάλο; Με χώρους αντί οικογενειακού ή με μικρές διαστάσεις αντί μίνι; Τι λέτε; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
ebeta... (9/9/2014, 22:27) daihatsu sirion for ever!