Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πώς πήγαμε από τις «κούρσες» στην μανία των SUV; Τι σχήμα ακολουθεί;
Πώς θα είναι η ζωή με όριο τα 30 χλμ./ώρα;
Το αγοράζεις για κελεπούρι το μεταχειρισμένο GTi ή «απαπα»;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Μπορεί να μείνει η ελληνική αγορά χωρίς τη Mazda;
Διαβάστηκε από 7929 αναγνώστες

Οι πρόσφατες αλλαγές στην αγορά αυτοκινήτου είδαν τη Mazda να απέχει πρακτικά από την Ελλάδα. Και δε μιλάμε για μία μάρκα αδιάφορη, αλλά για την εταιρεία που έχει χαρίσει μερικά από τα σημαντικότερα μοντέλα της αγοράς. Μπορεί να μείνει η Ελλάδα χωρίς τη Mazda; To νέο Mazda MX-5 είναι ένα από τα μοντέλα που θα θέλαμε να δούμε στην ελληνική αγορά. Οι πρόσφατες αλλαγές στην αγορά αυτοκινήτου είδαν τη Mazda να απέχει πρακτικά από την Ελλάδα. Και δε μιλάμε για μία μάρκα αδιάφορη, αλλά για την εταιρεία που έχει χαρίσει μερικά από τα σημαντικότερα μοντέλα της αγοράς. Μπορεί να μείνει η Ελλάδα χωρίς τη Mazda; Η Mazda φυσικά ζει και βασιλεύει. Η Ελληνική περίπτωση έχει να κάνει με έναν συνδυασμό προβλημάτων, από το κλείσιμο της εταιρείας αντιπροσώπευσης μέχρι την ύφεση στην αγορά καινούργιων αυτοκινήτων που είδαμε τα προηγούμενα χρόνια. Όμως το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Δηλαδή η ελληνική αγορά θα κινηθεί με λίγη ή καθόλου Mazda. 

Τι θα χάσουμε; Ας πάμε στα πολλά. Μπορεί η Mazda να μην ήταν στα καλύτερά της στην Ελλάδα τα περασμένα χρόνια και έτσι να χάσαμε την ευκαιρία να δούμε σε ικανά νούμερα μοντέλα που διέπρεψαν στο εξωτερικό. Όπως η δεύτερη γενιά του 3. Στην πρώτη του γενιά το μοντέλο σάρωσε στην ελληνική αγορά, τόσο σε χάτσμπακ όσο και κυρίως σε σεντάν, χώρια οι απίστευτες εκδόσεις MPS που ίσιωναν τον ανταγωνισμό. Η τρέχουσα γενιά του 3 είναι από τα πιο ενδιαφέροντα μικρομεσαία, με τη σχεδίαση με το μακρύ καπό να ετοιμάζεται να φορεθεί πολύ.

Το 6, αν και πολύ μεγάλο με τα σημερινά δεδομένα, ήταν και είναι το μέτρο σύγκρισης της κατηγορίας στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Ο προσθιοκίνητος μεσαίος ανταγωνισμός θα «σκότωνε» να στρίβει σαν το 6, που στην Ευρώπη κάνει πολύ καλή σταδιοδρομία κυρίως χάρη σε αυτό το χαρακτηριστικό του.

Το μοντέλο όμως που ατυχώς δεν εκπροσωπήθηκε ικανοποιητικά στην Ελληνική αγορά είναι το 2. Ένα από τα καλύτερα μικρά μοντέλα, που πολλοί το σύγκριναν ακόμη και με το Toyota Yaris, το 2 το στερήθηκαν οι έλληνες οδηγοί, κάτι που συμβαίνει και με την νέα του γενιά που ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις σε Ιαπωνία και Ευρώπη. 

Από κει και πέρα, δεν είναι κρίμα να στερηθούμε το MX-5, ένα μοντέλο που είναι λες και φτιάχτηκε για τον ελληνικό καιρό και τους ελληνικούς δρόμους. Και ότι άλλο σπορ έχει να δείξει η Mazda στο μέλλον, που αν κρίνουμε από το παρελθόν (RX-8, RX-7 κλπ) είναι τουλάχιστον κρίμα να χάσουμε.

Εσείς ποιο μοντέλο της Mazda θα θέλατε, και τελικά τι θα λείψει περισσότερο από την Ελληνική αγορά; Μπορεί να μείνουμε στην Ελλάδα χωρίς τη Mazda; Τι λέτε; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
giorg... (17/11/2014, 11:55) Σαν να λέμε χωρίς τη Μazda ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΟΥΜΕ από μελαγχολία
nikos... (15/11/2014, 14:24) TO MONO MADE IN JAPAN ΔΕΝ ΣΠΑΝΕ ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ ΔΕΝ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑΑΑΑΑ ΧΩΡΙΣ MAZDA ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΔΙΓΙΚΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ  !!!!! ΤΕΛΟΣ.
giorg... (10/11/2014, 15:01) Δε θα πεθάνουμε κιόλας. Υπάρχουν τόσες μάρκες. Ούτε ήταν ποτέ φθηνή για να πεις ότι ήταν και αυτοκινητομανα χαχα
aleyh... (10/11/2014, 14:51) Φυσικά και μπορεί!
Καμία αγορά, πλήρως ανταγωνιστική, δεν εξαρτάται από την ύπαρξη μιας και μόνο επιχείρησης.
Υπάρχουν και άλλες επιχειρήσεις με παρεμφερή προιόντα.
jlou... (9/11/2014, 15:16)

Ως κάτοχος ενός RX8 μου είναι πολύ δυσάρεστο έως και αδιανόητο το σενάριο να μείνει για πολύ ακόμα η Ελληνική αγορά αυτοκινήτου δίχως την παρουσία της MAZDA.

Δεν είναι ότι μιλάμε για μια από τις βασικότερες κατασκευάστριες Ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες, ούτε ότι ανησυχώ για την διαθεσιμότητα ανταλλακτικών των μοντέλων της στην τοπική αγορά.

Είναι ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει παράξει αυτοκίνητα ορόσιμα στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας όπως το φουτουριστικό xedos, το θρυλικό RX7, το sport sedan 323, το best seller παγνωσμίως roadster MX5 και φυσικά κατέχει αποκλειστικά τον επαναστατικό κινητήρα Wankel.

Μιλάμε επομένος για μια ιστορική εταιρεία με παρελθόν, παρόν και μέλλον που χάρισε στον κόσμο της αυτικίνησης ξεχωριστά και μοναδικά μοντέλα και η απουσία της από την τοπική αγορά μετά και την κυκλοφορία του νέου mx5 αποτελεί ήδη ένα συμαντικό πλήγμα.

Ελπίζω σύντομα να βρεθεί κάποιος αξιόπιστος επιχειρηματίας και να αναλάβει επίσημα την αντιπροσώπευση της mazda στην Ελλάδα, ή εστω προσωρινά κάποιος εισαγωγέας που να φέρνει τα μοντέλα της κατόπιν παραγγελίας τουλάχιστον στο Ελληνικό αγοραστικό κοινό.

siale... (7/11/2014, 16:56) ΘΕΩΡΩ ΤΗΝ MAZDA ΩΣ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ... ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ MADE IN JAPAN ΦΤΑΝΕΙ... ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Η ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ DAIHATSU... ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΓΙΕΝ ΕΥΡΩ! ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΡΚΕΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΤΛ. ΒΛΕΠΕ HONDA CIVIC DIESEL VS OPEL ASTRA DIESEL... ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ ΑΠΟ ΤΗΝ MAZDA ΕΙΝΑΙ TO MX5!

skaro... (7/11/2014, 14:32) To neo mazda 2!