Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy «Μάπα» το καρπούζι;
Διαβάστηκε από 10198 αναγνώστες

Πόσο εύκολο είναι να καταπιείς το γεγονός ότι το αυτοκίνητο που σου αρέσει και αγόρασες είναι... μάπα; Πόσο εύκολο είναι να παραδεχθείς ότι σου βγήκε ξινό και τελικά πόσο μπορεί κανείς να στηριχτεί στην άποψή σου για να μάθει αν αξίζει να αγοράσει το ίδιο και εκείνος; Πόσο εύκολο είναι να δεχθείς το γεγονός ότι το αυτοκίνητό σου είναι... μάπα; Πόσο εύκολο είναι να καταπιείς το γεγονός ότι το αυτοκίνητο που σου αρέσει και αγόρασες είναι... μάπα; Πόσο εύκολο είναι να παραδεχθείς ότι σου βγήκε ξινό και τελικά πόσο μπορεί κανείς να στηριχτεί στην άποψή σου για να μάθει αν αξίζει να αγοράσει το ίδιο και εκείνος; Μήπως βλέπουμε τα αυτοκίνητα όπως τις ομάδες μας στο ποδόσφαιρο; Μήπως με το που τα αγοράζουμε βάζουμε στόχο να μην πούμε τίποτα κακό γι αυτά ακόμη και αν μας αλλάζουν τα φώτα στα προβλήματα; 

Υπάρχουν δύο κατηγορίες αγοραστών. Αυτοί που δυσκολεύονται να παραδεχθούν ότι κάτι δεν πάει καλά, κι αυτοί που γκρινιάζουν με το παραμικρό. Ποιος είναι όμως ο καλύτερος για συμβουλές; Αυτός που τα κρύβει ή αυτός που κάνει το κουνούπι ελέφαντα; 

Βλέπεις το αυτοκίνητο για πολύ κόσμο εκτός από μεταφορικό μέσο είναι και χόμπι. Και έτσι χτίζονται «έρωτες», χτίζονται «αγάπες» που σημαίνει πως αργά ή γρήγορα χτίζονται και «πάθη». Και αυτό σημαίνει πως από αγοραστής ή «λάτρης» γίνεσαι απλά οπαδός και εθελοτυφλείς. 

Κάνει το αυτοκίνητο «νούμερα» και θέλει συνεργείο κάθε τόσο; Δεν είναι τίποτα, ψιλοπράγματα, λες, και καταλήγεις πως είσαι κι εσύ λίγο περίεργος. Σε έχει αφήσει στο δρόμο δύο φορές, τη μία πάνω σε προσπέρασμα; Φταίει η βενζίνη, ο κόντρα αέρας, το φορτηγό που κόρναρε και δεν ξέρω γω τι άλλη δικαιολογία. Και τελικά στην ερώτηση «πως σου βγήκε», παρότι σε έχει πρήξει, απαντάς «μια χαρά, ούτε λάμπα δεν έχει κάψει».

Δεν είναι περίεργο. Το κάνει πολύς κόσμος, είτε γιατί ντρέπεται, είτε γιατί δεν θέλει να παραδεχτεί ότι το καμάρι του και το αντικείμενο της εκτεταμένης του έρευνας και γνώσης τον «πούλησε» και βγήκε σκάρτο. 

Στον άλλο αντίποδα βέβαια είναι και οι υπερβολικοί. Που δεν συγχωρούν ότι στο κάτω κάτω μια τόσο πολύπλοκη κατασκευή μπορεί να κάψει και μία ασφάλεια μία στο τόσο. Και αμέσως βγαίνουν και βρίζουν θεούς και δαίμονες και λένε σε όλους «μην πάρεις ποτέ τέτοιο ρημάδι». Αν είναι και λίγο ακριβό το αυτοκίνητο, ακόμη χειρότερα. 

Εσείς λοιπόν σε ποιους ανήκετε; Μήπως διστάζετε να πείτε όλη την αλήθεια για το καμάρι σας; Μήπως η μάρκα σας έχει γίνει σαν την ομάδα σας και δεν σηκώνετε ούτε μύγα στο σπαθί σας; Και τελικά αν είστε έτσι, πως θα μάθουν οι γύρω σας να μην την πατήσουν κι αυτοί; Τα λέτε; 
 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
lalmi... (27/3/2015, 10:57) Καρπούζια, κάστανα, και λεμόνια, όλα μαζί. Έχει ο "κυρ-Ευτύχης" ετών 55, π.χ. ενα Mitsubishi 15ετίας, 1.6 βενζίνη 90hp, με εξοπλισμό ...ραδιοCD! το οδηγεί καθημερινά σαν σε παρέλαση (και καλά κάνει)της 25ης Μαρτίου, ούτε μια φορά δεν έχει αγγίξει η βελόνα του στροφομετρου τις κόκκινες γραμμές, η ευλαβικη συντήρηση που του κάνει, σπάει τα νεύρα ακόμα κ της αντιπροσωπείας! Πείτε μου, πόσο πιθανό ειναι να βγάζει βλάβες αυτό το Γιαπωνεζακι? Και από την άλλη έχουμε τον γιο του κυρ Ευτύχη, 25αρης, γκαζακιας, που καλώς ή κακώς, επέλεξε ....Polo BlueGT 1.4 TSI ACT DSG... Καθότι τα 25 κιλά ροπής και 150 άλογα του προκαλούν ρίγη χαράς, το μοτέρ δουλεύει ...πυρακτωμενα, και μαζί με τα πιστονια κ τα τούρμπο, πυρετωδώς παλεύουν κ όλα τα CPU που ειναι εγκατεστημένα. Με όλα αυτά τα υπέρ-πολύπλοκα συστήματα, τους αμέτρητους αισθητήρες, λογισμικα, φορτωμένο με ότι σχεδόν υπάρχει στη σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία - μάρκετινγκ, με εκατοντάδες διαφορετικούς προμηθευτές που συχνά αλλάζουν, με τεχνολογίες τόσο μα τόσο πρόσφατες, ρωτώ, γίνετε το κάθε polo, A-class, V40, DS4, Honda, Nissan (καλώς ήρθαν στον κοςμο των τούρμπο), ProCeed gt, να μη μπαινοβγαίνει στην αντιπροσωπεία ?
giann... (26/3/2015, 01:50) κατοχος ενος honda civic 1400 ek του 1999,παιδια κανενα προβλημα,δεν καιει λαδια δεν εχει χρειαστει ακομα στα 220.000χλμ να αλλαξω δισκο-πλατο, ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!! ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΤΡΕΛΟ ΤΩΡΑ.. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΨΕΙ ΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΑΜΠΑ ΦΩΤΩΝ..μονο μια φουσκα ημιαξονιου πριν 6 χρονια....δεν ξερω αλλα απορω πως δεν εχει φτασει στο τελος της ζωης του εστω μια αντλια νερου η βενζινης εδω και 16 χρονια.... ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ HONDAΚΙΑΣ και σιγουρα οταν παρω καινουργιο θα δοκιμασω αλλη μαρκα.
kasse... (25/3/2015, 15:26) Χωρίς πολλά λόγια TOYOTA κυρίες και κύριοι μακράν η καλύτερη εταιρεία σε αξιοπιστία.
nxont... (24/3/2015, 22:30) Alfa Romeo 156 1,8 TS, αγοράστηκε καινούριο το 2000 και πουλήθηκε μετά από 10 χρόνια. Απίστευτο design για την εποχή του, τραίνο στον δρόμο. Μέχρι τα 100.000 χλμ δεν έκανε κιχ ( ούτε λάδια έκαιγε…) από 100.000 – 130.000 έβγαλε 2 φορές αισθητήρα ρελαντί, αισθητήρα αέρα, ψαλίδια, έκαιγε λάδια κλπ και γενικά ήταν για σπρώξιμο, όπως και έκανα
ferra... (24/3/2015, 16:10) Πρέπει να λάβουμε όλοι μας υπόψιν την επιστήμη της στατιστικής που είναι απαραίτητα για όλα τα προϊόντα που αγοράζουμε.Υπάρχουν κατασκευαστές που είναι βάση στατιστικής ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ σύμφωνα με αυτά που βγάζουν τα οχήματα τους.Στα 100 κομμάτια που θα πουλήσουν για παράδειγμα τα 90 έχουν θέματα, μικρά, μεγάλα, μεσαία, κ.τ.λ. και τα 10 δεν έχουν κανένα θέμα.Οι αξιόπιστοι από τα 100 κομμάτια που θα πουλήσουν τα 90 δεν έχουν θέματα ενώ τα 10 έχουν.Ο αξιόπιστος είναι αξιόπιστος άσχετα με 10 αναξιόπιστα προϊόντα και ο αναξιόπιστος είναι αναξιόπιστος άσχετα με τα 10 αξιόπιστα προϊόντα, βλέπουμε πάντα το σύνολο. Το αν έχουμε εγωισμό και δεν παραδεχόμαστε ή το αν μυξοκλαιγόμαστε, αυτό είναι μία ιδιοσυγκρασία, θέλει μεγάλη προσπάθεια για να αλλάξουμε. Επίσης διαβάστε και την θεωρία του καπιταλισμού που δεν ενδιαφέρεται για τους εργάτες, τα αξιόπιστα προϊόντα, κ.τ.λ. ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ.
dimit... (24/3/2015, 11:18) Πολλες φορές δεν ειναι το ιδιο το αυτοκινητο προβληματικο αλλά η αντιμετώπιση των εμπόρων/αντιπροσώπων/επισκευαστών. Ως νέος κάτοχος BMW 116d αντιμετώπισα από την πρώτη ημερα πρόβλημα με το εργοστασιακό bluetooth που αρνουνταν να ενεργοποιηθει ορισμενες φορες και μπλοκαρε ολο το i-drive. Πήγα στο εξουσιοδοτημενο συνεργείο του εμπόρου απ οπου το αγόρασα εντος μιας εβδομαδας με το i-drive μπλοκαρισμενο και μου ειπαν οτι κοντευουν να κλεισουν (ήταν 15.30!!!!!) και αν θέλω μπορω είτε να το φέρω μεχρι τις 13.00 για να προλαβουν να το ελεγξουν (προφανως θεωρωντας οτι εχω χρονο για χασιμο ή οτι ειμαι αργοσχολος και δεν δουλευω) είτε να τους το αφησω (νεο αυτοκινητο θα εμενε συνεργείο με 500χλμ στο οδομετρο!). Αυτοκινητο αντικαταστασης μπορουσαν να μου δωσουν (τους το ζητησα εγω) αλλα με ραντεβου για 2 βδομαδες μετα!!!! Ιδια αντιμετωπιση ειχα κι απο αλλο εξουσιοδοτημενο και στον τριτο πλεον που ρωτησα, αμεσως και χωρις δευτερη κουβεντα εβαλαν το αυτοκινητο στο συνεργειο και το μπριζωσαν. Τους πηρε 15 λεπτα για να κανουν τον έλεγχο που έδειξε προβλημα που απαιτουσε μια ενημερωση στο λογισμικο. Σε αυτη την περιπτωση ποιος φταίει? Το αυτοκινητο ή ο αντιπροσωπος δεδομενου οτι το λογισμικο ενεργοποιειται πριν την παραδοση του αυτοκινητου και ο αντιπροσωπος οφειλε αφενος να το κανει σωστα και αφετερου να το ελεγξει? Και αφου το αυτοκινητο εχει προβλημα και τους το πηγα τις πρωτες μερες γιατι δεν αφιερωσαν 15 λεπτα να ασχοληθουν μαζι μου και να μου λυσουν το θεμα ή έστω να το διερευνησουν? Πραγματικα εξεπλαγην απο την συμπεριφορα του 3ου επισκευαστη και τον επαγγελματισμο του και σαφως και επεσα απ τα συννεφα οταν επιβεβαιωσα ηταν κατι τοσο ασημαντο το οποιο θα μπορουσαν να ειχαν λυσει αμεσα και χωρις να μου χαλασουν την διαθεση. Προφανως ακομα κρατανε ψηλα τον αμανε (μακαρι να με εκαναν να σκεφτω διαφορετικα) και θεωρουν οτι ενα καινουργιο αμαξι που βγαινει απο τις εγκαταστασεις τους κοστιζοντας 32000€ δεν αξιζει την προσοχη και την επιμελεια τους. Προσωπικα μιλωντας, η απολαυση στην αγορα και χρηση νεου αυτοκινητου σχετιζεται και με το πόσο σιγουρο σε κανουν να νιωθεις για την επιλογη σου ακομα και μετα την αποχωρηση απο την ραμπα της αντιπροσωπειας. Και ειναι πραγματικα λυπηρο συμπεριφορες εμπορων και επισκευαστων να επισκιάζουν την αξια των ιδιων των αυτοκινητων κομμάτι του added value των οποιων ειναι και το customer service& satisfaction. Τα στοιχεια των παραπανω ειναι στην διαθεση οποιου τα ζητησει.
kampe... (24/3/2015, 10:39) corsa c 1.2 2001....230.000KM,μεχρι σημερα. Αλλαγη αισθητηρα αερα,αλλαγη αισθητηρα στροφαλου,αλλαγη μοτερ υαλοκαθαρ και αλλαγη αντλια βενζινης.... κανα 400 ευρα στο συνολο"φυσιολολογικες φθορες θα ελεγα",μερικοι τριγμοι αρχισαν νωρις.
rovit... (12/3/2015, 21:30) φιλε fiatakias ειχα fiat stilo δεν ειχα punto αλλα δεν νομιζω οτι παιζει μεγαλη σημασια το μοντελο και οχι η μαρκα. Στο λεω γιατι εχω και αλλους φιλους με punto αλλα και φιλο με ενοικιαστικα με δεκαδες panda και το χει μετανιωσει οικτρα.
balbi... (11/3/2015, 23:18) Επειδη εσενα ρε Μηστσο σου βγηκε ενα μοντελο της φιατ μαπα, σημαινει οτι βγηκαν ολα τα μοντελα; εσυ μιλας προφανως για αλλο μομτελο, δεν υπηρχε 1600 punto. Εχω ηδη δυο punto και αν βγει νεα γενια, ετοιμαζομαι για τριτο. Μια χαρα αμαξι. Χιλιομετροφαγος με το μοτερ multijet.
Vaska... (11/3/2015, 17:34) Το αυτοκίνητο είναι αγορά με μεγάλη συναισθηματική επένδυση.για αυτό προφανώς υπάρχουν πόλοι που αρνούνται να δουν τα πράγματα όπως ειναι και να παραδεχτούν ότι μάπα το καρπούζι, όταν ειναι έτσι.ενα πράγμα σαν την γυναίκα που τους βρίζει και τους έχει κάνει ταράνδους αλλά καθωντε και τους αρέσει κιόλας. Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να παραδεχτώ ότι το πρώτο μου αμάξι ήταν μάπα,το δεύτερο άριστο και το τρίτο πολύ νωρίς για να πω.
andro... (11/3/2015, 17:16) Εγω εχω το Hyundai Accent του 2004-2005 και δεν ειναι τοσο χαλια οπως λενε τοσοι για τα Hyundai!
rovit... (11/3/2015, 11:11) Akis πως γινεται κ σου βγηκε εσενα το punto αξιοπιστο αμαξι δεν μπορω να καταλαβω. Εμενα εχει καει η γουνα μου. Fiat και αξιοπιστια δεν πανε μαζι. Μαλλον εισαι απο αυτους που δεν παραδεχονται τη λαθος επιλογη τους.
kk... (11/3/2015, 10:07) Θέλει τόλμη να το παραδεχθείς. Ο πατέρας μου ήταν κάτοχος μιας Citroen Xsara και τον είχε αφήσει στο δρόμο πάνω από 3 φορές για διαφορετικές αιτίες. Όταν τον ρώταγες, σου έλεγε πως είνια το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου. Στο τέλος πήρε Starlet και μέχρι σήμερα πιστός Toyota.
ebeta... (11/3/2015, 09:41) απο το 1998 που εχω δικο μου αμαξι,μπορω να πω με βεβαιοτητα οτι ιδανικο μοντελο δεν υπαρχει.αν ομως επρεπε να πω ποιο ηταν το χειροτερο,σιγουρα θα επελεγα το opel astra 1.4 edition 2001μοντελο,ζημιες,μετρια οδικη συμπεριφορα,ακριβο σερβις,βενζινοβορο....ειχα στην κατοχη μου...clio williams-απαιχτο!,renault laguna 2006-ερωτας....,suzuki swift...καπως υπερτιμολογημενο....,daihatsu sirion 1.3-φανταστικο!,οικονομικο,με γκαζι,απροβληματιστο....grande punto 1.4 77hp-αξιοπιστο,με καλη οδικη συμπεριφορα αλλα βενζινοβορο.το εχει πια η μανα μου και δεν το αλλαζει.τωρα εχω 508 peugeot 1.6 e-hdi και καθαρισα!μακρια απο opel!
info... (11/3/2015, 08:56) honda Jazz 2009 με πολλα προβληματα, τριγμοι, φρενα που δεν λειτουργησαν, αλλαγη ABS, εγκεφαλος τιμονιου που πεθανε...ολα τα δυο πρωτα χρονια. Και βγαινει παντου πρωτο σε αξιοπιστια. καλο ειναι να αποφευγουμε νεα μοντελα οταν πρωτοβγαινουν. Αν υπαρξει προβλημα το διορθωνουν με το facelift...Μπορει να συμβει σε ολες τις εταιριες. Το θεμα ειναι ποσο θα σεβαστουν τον πελατη τους, και θα βρουν λυση αμεσα. Ποτε πια honda....
info... (11/3/2015, 08:55) Εχω αλλάξει 8 αυτοκίνητα από το 2001 το χειρότερο ήταν το μπόρα 1.4 της VW. Το καλύτερο ΒΜW 525. Τώρα εχω ένα οπελ άστρα τούρμπο ντίζελ το εκο 1.2 με 90 άλογα. Εχω κάνει 150 χιλιάδες χιλιόμετρα και συνεργείο μόνο για σερβίς κάθε 40.000. χιλιόμετρα. Και με μέσο όρο καυσίμου 4 λίτρα στα εκατό. Τώρα για τογιότα αβενσις μετά από έναμισή χρόνο άλλαξα κινητήρα, όπως και το φόκους το RS. Το μόνο που είναι σκυλί με 400χιλ.χιλιόμετρα εναι ένα νισσαν κιγκ καμπ 4χ4 μοντέλο 1986 μόνο συντήρηση και τίποτα άλλο. Επίσης άχρηστο με πολλές ζημίες ήταν ένα οπελ κόμπο που είχα
eyrid... (11/3/2015, 07:55) ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΚΑΡΠΟΥΖΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, Ο ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΝΑ 2 ΜΕ 3 ΕΙΝΑΙ, ΜΗΠΩΣ ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΤΙΛ(ΠΙΟ ΦΤΗΝΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ) ΩΣΤΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ? ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΑΡΤΙΔΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΠΑΝΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΚΑΙ ΣΚΑΡΤΑ !!! ΙΣΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΕΔΩ(ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ)ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΤΑΔΕ ΒΓΗΚΕ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΑΠ ΟΤΙ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ,ΑΝΑΚΛΗΣΗ,ΤΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ,ΚΑΗΚΕ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ, ΘΕΛΕΙ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΑ . . ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΠΤ
demet... (10/3/2015, 19:14) Αν κατανοήσουμε τι χρειαζόμαστε και τι αγοράζουμε εν τέλει, ξεκινάμε καλά. Από εκεί και πέρα, ΟΛΑ βγάζουν τα χαζοθεματάκια τους. Άλλοι από εμάς δίνουμε σημασία στην παραμικρή λεπτομέρεια, ενώ άλλοι σε πιο "χοντρά" θέματα και ζημίες. Βέβαια, είναι και "γουρούνι στο σακί" κάποιες φορές. Μη σου τύχει "Δευτεριάτικο" αυτοκίνητο που λένε... Μη ξεχνάτε τις νέες τεχνολογίες οι οποίες όσο και εύκολη να κάνουν τη ζωή μας, τόσο μεγαλύτερη η πιθανότητα ζημιών. Δείτε για παράδειγμα όλα τα μοτέρ βενζίνης άμεσου ψεκασμού που έχουν θέμα με τις επικαθίσεις στις βαλβίδες και όχι μόνο. Αν δεν γίνει σωστός καθαρισμός ανά 40.000-60.000χλμ, θα πάρουμε το μοτέρ στο χέρι. Στον φίλο γγγ, να πω πως οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο -αν δεν είχε ήδη- θα αποκτούσε σύντομα εντονότερους τριγμούς στους δολοφονικούς καρόδρομους που αποκαλούμε οδικό δίκτυο στη χώρα μας. Τα καθίσματα της C5 είναι αναπαυτικότατα και αρχοντικά ενώ για τις ποτηροθήκες, είναι κάτι που το εξετάζουμε πριν την αγορά του οχήματος. Τέλος, το νου του στη τακτική συντήρηση του συγκεκριμένου μοτέρ σε ψαγμένο μάστορα. Πέραν του λόγου που ανέφερα παραπάνω, ας έχει το νου του στη γλύστρα και τεντωτήρα της καδένας, στη συχνότητα και ποιότητα αλλαγής λαδιών και στο άριστο καύσιμο (για να μην αποχρονιστεί το μοτέρ). Αν προσέχει τα παραπάνω, θα έχει ανέμελη, άνετη και THP ζωή.
rovit... (10/3/2015, 18:52) Βασικα νομιζω οτι η πρωτη κατηγορια υπερτερει κατα πολυ απο την δευτερη. Σχεδον κανενας δεν παραδεχεται οτι η επιλογη του δεν ηταν καλη. Εγω ευτυχως πιστευω οτι ειμαι εξερεση καθως ανηκω στην δευτερη κατηγορια. Ειχα ενα Fiat 1.6 του 2002 κ απο τους πρωτους κιολας μηνες ειχα πολλες βλαβες. Γενικα παντα κατι ηθελε φτιαξιμο... ειχα γινει κολητος με το συνεργειο της αντιπρωσοπειας. Μην τα αναφερω τωρα ενα ενα γιατι συγχιζομαι μονο που τα σκεφτομαι αλλα κ βαριεμαι να τα γραφω ολα αυτα. Το αμαξι πουληθηκε πριν μερικα χρονια κ ησυχασα. delete αυτη η μαρκα
kkk... (10/3/2015, 16:57) Alfa και ξερό ψωμί! Με βλάβες ή χωρίς. Όταν αποφασίζεις να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο, κάπου/οιον θα έχεις ακούσει, από κάπου θα έχεις και δική σου πείρα, άρα ξέρεις τι παίρνεις. Από εκεί και πέρα, το πρόβλημα είναι στο αναπάντεχο. Σε μάρκες που τις παίρνεις ακριβώς επειδή "δεν βγάζουν προβλήματα".
info... (10/3/2015, 14:14) Δεν τα βλεπουμε σαν τις ομαδες στο ποδοσφαιρο.. Τα βλεπουμε λες και μαζι με το αμαξι που αγοραζουμε μας δινουν και μετοχες απο την εταιρεια
black... (10/3/2015, 13:51) Δεν υπάρχει μάπα καρπούζι, όλες οι εταιρείες που πουλάνε αυτοκίνητα πουλάνε και το σηματάκι τους. Πολλοί είναι ικανοποιημένοι και αγοράζουν και πάλι αυτοκίνητο ίδιας μάρκας αν και ξέρουν τι ελαττώματα έχει περίπου το κάθε αυτοκίνητο. Τα στάνταρ στην αγορά αυτοκινήτου είναι περίπου τα ίδια. Αυτό που με προβληματίζει είναι που ένα αυτοκίνητο που θα αποσυρθεί σε 2 χρόνια όπως το fiat punto diesel ή το citroen c3 ας πούμε έχει ίδια τιμή με το opel corsa diesel του 2014. Τελικά υπάρχει cartel και όλοι έχουν το μερίδιό τους;
jhjk... (10/3/2015, 13:00) το να πεις αληθεια,θελει σθενος.Το να πληρωσεις επισης καποια χιλιαδες ευρω..παλι σθενος θελει.Οποτε..ας πουμε την αληθεια.Αν οντως,το αμαξι σου,ειναι προβληματικο ή δεν ανταποκρινεται σε αυτο που πιστευες,γιατι να μην το πεις;c5 του 2012.Ωραια η υδρο,ωραια μουρη,μεγαλο,με τουρμπο...αλλα ρε γαλλε,βαλε 2 ποτηροθηκες εκει που πρεπει και οχι μεσα στο τεμπελη...φτιαξε το καθισμα σωστο,με σωστες ραφες,μαλακες και οχι η ραφη να ειναι σαν κουτσουρο..τριγμοι απο τα 36.000 χιλμ...σταματαω.Ναι,το πηρα 27.000 ευρω.Εκτος απο την υδρο και καποια αλλα πραγματακια..το αμαξι,δεν αξιζει για 27.000.Τωρα απο ζημιες,ακομα δεν εχει βγαλει κατι...ακομα.
fania... (10/3/2015, 12:18) Πολύ ενδιαφέρον άρθρο, ειδικά με το φανατισμό που είδαμε τελευταία σε άρθρο σας για το πρόβλημα του VW POLO. Αν κ δε νομίζω ότι θα πάρετε εύκολα ειλικρινή απάντηση. Ο φανατισμένος δύσκολα παραδέχεται το φανατισμό του, το ίδιο κ ο αυτός που του φταίει το παραμικρό. Προσωπικά, θέλω να πιστεύω ότι δεν ανήκω σε κάποια από τις δύο κατηγορίες κ εξηγώ το γιατί. Όσο ερωτευμένος κ αν είμαι με το αυτοκίνητό μου, όσο απροβλημάτιστο κ αν θέλω να είναι, κατανοώ ότι είναι ένα προϊόν μαζικής παραγωγής κ μερικές ατέλειες είναι αναμενόμενες. Δεν θα αποκρύψω ελαττώματα που ενδεχομένως έχει, σε κάποιον που θα με ρωτήσει, θα πω ακριβώς ποιά είναι αυτά κ πόσο σοβαρά τα θεωρώ. Δεν θα κάτσω ποτέ όμως να γκρινιάζω κ να κατηγορώ εταιρείες κ να βγάλω σκάρτο το αυτοκίνητο απλά κ μόνο επειδή κάποιο πρόβλημα. Νομίζω ότι τέτοια άτομα είναι απλά κουραστικά, με αποτέλεσμα να μην τους δίνει κ σημασία το άτομο το οποίο ζήτησε τη γνώμη τους. Για να συνοψίσω, το αυτοκίνητο είναι μια επένδυση που όλοι θέλουμε να αποδώσει, είναι όμως τουλάχιστον ανόητο να γκρινιάζουμε για το παραμικρό ή να φανατιζόμαστε κ να εθελοτυφλούμε. Δε βοηθάμε κανέναν έτσι.
santo... (10/3/2015, 12:12) απ'το 1996 εχω στην κατοχη μου ενα ιαπωνικο 1400αρι (δεν λεω μαρκα γιατι μπορει να με πουν οτι ειμαι κολλημενος με τη συγκεκριμενη φιρμα) και αλλο απ'τα αναλλωσιμα,1 αντλια νερου,κατι λαμπα κια και μπιλιοφορους δεν με εχει ενοχλησει ουδε ποτε.Ουτε γρυλο αλλαξα ποτε απ'τα ηλεκτρικα παραθυρα,ουτε οι ηλεκτρομαγνητικες κλειδαριες μπλοκαραν ποτε,ουτε λαδι συμπληρωσα.Περα απο τα καθιερωμενα service το αυτοκινητο αυτο και πιστευω γενικα αυτο το μοντελο (γιατι το εχουν παρει αλλοι 2 συναδελφοι μου και γνωριζω) δεν μου εχει βγαλει κατι εκτακτο.Υποψιν οτι σερνει και τρει λερ ολα αυτα τα χρονια.Οχι μαπα δεν μου βγηκε αλλα αν παραγονταν ακομα πολυ ευχαριστως να ξαναεδινα αλλα 4.195.000 δρχ να το ξαναπαρω. (ευρω τωρα)
phatz... (10/3/2015, 11:54) Καλημέρα σας. Δεν ανήκω στις 2 παραπάνω κατηγορίες που αναφέρατε αλλά σε αυτήν όπου αναλύω και κριτικάρω ρεαλιστικά τις βλάβες ή το επιπλέον κόστος που εμφανίζει το αυτοκίνητο μου σχετικά με την μάρκα του τα χιλ. που έχω διανύσει, το αρχικό κόστος αγοράς και τον τρόπο οδήγησης μου. Σε συζητήσεις μεταξύ γνωστών παρατηρώ και έγω ότι υπάρχει μια διστακτικότητα στο μιλήσουν ειλικρινά για το αυτοκίνητο τους παρότι κατα περιόδους μαθαίνω ότι έχουν επισκεφτεί το συνεργείο τους. Πάντως ώς κάτοχος ενός seat altea του 2007 μετά 182.000 χλμ οφείλω να πω πως εκτός της βλάβης και αντικατάστης του κομπρεσερ του κλιματισμού στον 1ο χρόνο (εντός εγγ.), κάποιες ανα διαστήματα λάμπες που καιγόντουσαν , κατι μικροθορύβους απο πλαστικά και στην λαμαρίνα όπου διορθώθηκαν και την αλλοίωση του χρώματος στους διακόπτες των παραθύρων, για τα 19100€ που εδωσα να το αγοράσω πιστεύω ότι έχει ικανοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τα αρχικά κριτήρια αγορά του. Ειλικρινά χωρίς να θέλω να υπερβάλω για να δικαιολογήσω την επιλογή μου, ακόμα και σήμερα όπου ενδιαφέρομαι για την αγορά νέου αυτοκινήτου πλην τις διαφορές στην κατανάλωση των νέων κινητήρων και κάποιες επιπλέον ηλεκτ. εφαρμογές, δεν βρίσκω κάποιο στην ίδια κατηγορία χρημάτων κυρίως με τους χώρους του. Σας ευχαριστώ.
ebeta... (11/3/2015, 12:28) φιλε μητσο οσον αφορα το punto λεω την αληθεια και ελπιζω να μη μου το ματιασεις!