Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Δεν θες ηλεκτρικό, δεν θες SUV και θες να είναι προσιτό. Τι υπάρχει;
Τελικά πότε αλλάζεις λάστιχα; Την άνοιξη ή το φθινόπωρο;
Έρχεται και σου κολλάει στον προφυλακτήρα. Κάφρος ή «καλά σου κάνει»;
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Αγοράζω ή αλλάζω
Διαβάστηκε από 5122 αναγνώστες

Είναι πλούσιοι οι Ευρωπαίοι και έχουν καινούργια αυτοκίνητα κάθε δύο χρόνια; Αν δεν είναι, τότε πως καταφέρουν να τα αλλάζουν τόσο συχνά; Και τελικά εμείς εδώ γιατί τα κρατάμε 10 χρόνια; Που διαφέρουμε; Πως γίνεται και οι Ευρωπαίοι αλλάζουν αυτοκίνητο κάθε δύο χρόνια και εμείς τα παντρευόμαστε; Είναι πλούσιοι οι Ευρωπαίοι και έχουν καινούργια αυτοκίνητα κάθε δύο χρόνια; Αν δεν είναι, τότε πως καταφέρουν να τα αλλάζουν τόσο συχνά; Και τελικά εμείς εδώ γιατί τα κρατάμε 10 χρόνια; Που διαφέρουμε; Καλά, μπορεί ο καθένας να πει ότι σήμερα ο μέσος Έλληνας είναι πιο φτωχός από τον μέσο δυτικοευρωπαίο, όμως η κατάσταση με το θέμα του αυτοκινήτου ήταν ανέκαθεν η ίδια. Δηλαδή ο μέσος Έλληνας αγόραζε αυτοκίνητο κάθε 8 χρόνια, αντί για κάθε τρία του κάθε Γερμανού ή τέσσερα του κάθε Γάλλου, ή κάθε δύο μιας μεγάλης μερίδας των Βρετανών. Γιατί;

Υπάρχουν οι γνωστές δικαιολογίες που ακούγονται. Ότι για παράδειγμα στην Ελλάδα τα μικρά και μεσαία αυτοκίνητα είναι λίγο πιο ακριβά λόγω Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης. Ότι στην Ελλάδα δεν μπορείς να αγοράσεις ότι αυτοκίνητο θες, γιατί φοβάσαι πως θα του καπνίσει του κάθε κυβερνώντος και μπορεί να σε βαφτίσει μεγιστάνα γιατί έχεις δίλιτρο, οπότε κράτα αυτό που έχεις.

Όμως αυτά, παρότι ενέχουν μεγάλες αλήθειες, είναι κυρίως δικαιολογίες. Στην Ελλάδα τα αυτοκίνητα δεν είναι πιο ακριβά λόγω ΕΤΤ. Ναι, το δημόσιο «αρμέγει» με δύο χέρια την αγορά αυτοκινήτου, με τον ΕΤΤ και τον ΦΠΑ, όμως οι κατασκευαστές έχουν βρει τρόπους να μειώνουν τιμές σε σχέση με αλλού για να καλύψουν όσο μπορούν οι ίδιοι την διαφορά και τελικά τα αυτοκίνητα λόγω κρίσης είναι φτηνότερα στην Ελλάδα.
 
`Αρα τι αλλάζει; Είδες τι λέει ο τίτλος; Αγοράζουν ή απλά αλλάζουν αυτοκίνητα; Που η διαφορά; Στην Ελλάδα το αυτοκίνητο το αγοράζουμε. Ξετινάζουμε το ταμείο, αδειάζουμε λογαριασμούς, καθαρίζουμε δώρα, χαρτζιλίκια, κληρονομιές και τα δίνουμε για να πάρουμε αυτοκίνητο. Αν όχι, χώνουμε 72 δόσεις και αιμορραγούμε έξι χρόνια αποπληρώνοντας την τιμή του.

Λοιπόν στην Ευρώπη αυτό δεν το κάνει σχεδόν κανείς. Τα αυτοκίνητα αλλάζουν κάθε τόσο γιατί ακριβώς δεν τα αγοράζουν αλλά τα χρονομισθώνουν. Τα έχουμε πει, στην Ελλάδα δεν εκπίπτει, αλλά ούτε στις περισσότερες χώρες εκπτίπτει από την εφορία το κόστος της ιδιωτικής χρονομίσθωσης. Όπως δεν εκπίπτουν και οι δόσεις εξάλλου.

Απλά ο ευρωπαίος βλέπει το αυτοκίνητο ως πάγιο και κάθε δύο χρόνια βλέπει τι του προσφέρουν τα 300 ευρώ το μήνα για αυτοκίνητο. Εμείς το παντρευόμαστε; Γιατί;

Εσείς τι λέτε; Ταιριάζει σε εμάς αυτή η λογική ή θέλουμε το δικό μας αυτοκίνητο, να το βρίζουμε από το πρωί έως το βράδυ ή να του γράφουμε ποιήματα (δες έρευνα Autocheck);
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
willi... (28/5/2015, 22:42) Agapito autotriti ama den exeis epafi me tin pragmatikotita tou eksoterikou kalitera na min milas! pios sou leei pos alazoun edo ta amaksia kathe 3 xronia???? ama i xrono mistosi einai ftinoteri apo tin agora tou amaksia gt tin kanoun?? gt agapane ton katanaloti??? amaksiou??? gia na sou lithoun kapies apories xronomistosis stin germania simeni pos epilegis to amaksi pou sou aresi plironis ena meros tis aksias tou kai exeis ena orio sta km ana xrono mporis na kanis an ta kseperasis tote plironis tin diafora to mono pou den exeis na kanis einai mono servies kai asfalia ( kai i asfalia pezi analoga tin eteria) sto telos tou simvoleou an thelis mporis na dosis ena poso kai na gini diko sou.... alla me 300 to mino xoris oute ena euro prokatavoli den mezi me tin kamia. auto einai to ena kratoumeno to allo kratoumeno einai i diaforetiki adimetopisi pou exei to autokinito edo stin germania plironis kfz steuer ( teli kikloforias ) prironis tin asfalia sou kai telos den se rotane an exeis i oxi xrimata mono na mporis na plorosis auta ta dio an den mporis na plirosis tin venzini xestikane! kai to telefteo stin germania an dis na alazoun ta amaksia einai gt pernoun ftina metaxirismena tis kakias oras kai akoma xirotero metaxirismena ta stelnoun stin ellada kai se alles xores tis valkanikis xersonisou.... kai sto finale den einai i idoi misthi stin ellada kai stin germania... o ellinas den einai kakomiris apla tixos einai gt to amaksi stin ellada einai akrivo sport akoma kai gia apli metakinisi elpizo na se kalipsa!
kasse... (28/5/2015, 22:27) Aνακριβέστατο ότι στην δυτική Ευρώπη αλλάζουν αυτοκίνητα κάθε 2 χρόνια.Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης ανόμοιων πραγμάτων,όπως είναι η ελληνική αγορά με αυτή των προηγμένων χωρών.Και βέβαια δεν συζητάμε για την Ελλάδα των μνημονίων,οπότε να σχολιάσουμε τα αυτονόητα δεν αξίζει τον κόπο.
erics... (28/5/2015, 21:16) Προς Autotriti για George Papadopoulos, Δεν χρεάζεται να δώσεις 15000€, και με 6000-8000€ βρίσκεις μικρομεσαία μεταχειρισμένα 5ετιας με λίγα χλμ που σε πέντε χρόνια θα τα πουλήσεις 3000-5000€ οπότε εαν το κρατήσεις 5 χρόνια είναι θα δώσεις πχ 8000 για να το αγοράσεις και το πουλήσεις 4000 μετά από πέντε χρόνια 4000/12= 66 ανά μήνα συν το service...

Απάντηση:
Ναι αλλά μιλάς για μεταχειρισμένο, ενω στην πρώτη λύση για καινούργιο.
alex-... (28/5/2015, 18:03) Ερώτηση: Μπορεί <<φυσικό πρόσωπο>> να έχει αυτοκίνητο μέσω Leasing; Αν στέκει νομικά εννοώ;
georg... (28/5/2015, 17:49) Και ποιος είναι αυτός που λέει ότι οι Ευρωπαίοι κάνουν καλά. Και λεφτά να υπήρχαν και να υπήρχε η δυνατότητα, προτιμώ να φάω αλλού τα λεφτά μου. Εξάλου, οσο προηγμένο και ασφαλές και να είναι το αυτοκίνητο, εάν έρχεται από το αντίθετο ρεύμα σανιδωμένη η νταλίκα, δεν σε σώζει τίποτα. Αλήθεια έχετε δεί στα camping ή στα ξενοδοχεία το καλοκαίρι με τι προηγμένα αυτοκίνητα έρχονται από την άλλη γωνία της Ευρώπης? Θα φρίξετε!
geome... (28/5/2015, 15:01) Γιατί πολύ απλά στην Ελλάδα γενικά συμφέρει να το "παντρευτείς", εκτός αν έχει μείνει πολύ πίσω σε συστήματα ασφαλείας, ή είναι πολυδάπανο σε καύσιμα- συντήρηση. Επιπλέον, με την κατάσταση που επικρατεί, δύσκολα θα εκταμιεύσεις χρήματα για καινούργιο αυτοκίνητο όταν με το παλιό κάνεις τη δουλειά σου, προτιμώντας να κρατήσεις ένα περιθώριο ασφάλειας ώστε να μπορέσεις να ανταποκριθείς σε κάτι "έκτακτο".
erics... (28/5/2015, 13:23) Γιατί ποιος έχει 300€ τον μήνα να δείνει για πάντα συν 100-150 τα καυσιμα, ένω όταν έχει δικό του (έστω και παλιό) είναι μόνο 900€/12= 75 ΤΟΝ ΜΗΝΑ (ΕΤΗΣΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ & ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ) συν 100-150 τα καυσιμα και παίρνεις και το ποσό πώλησης στο τέλος...

Απάντηση:
Για να φτασεις σε αυτά που λες πρέπει να πληρωσεις πρωτα ολόκληρη την αξία του αυτοκινήτου, πχ. 15χιλιάδες. Υστερα ισχύουν τα νούμερα που λές. Στην αλλη περίπρωση δεν πληρώνεις στην αρχή τίποτα.
nikol... (28/5/2015, 11:02) Έχω το Toyota Urban Cruiser 4 χρόνων και 2 μηνών με 47500 χλμ, ποιος θεωρεί (Αθήνα ο τόπος κατοικίας) ότι είναι για πέταμα ή πρέπει να αλλαχτεί?? ούτε η εγγύηση δεν έχει λήξει.... Τα σχολια δικά σας.
apost... (28/5/2015, 10:41) Περίμενα από άρθρο σοβαρού site να είναι εξίσου σοβαρό και όχι τόσο "άρπα κόλλα". Ο μύθος της αλλαγής αυτοκινήτου κάθε 2 χρόνια που έείχαμε από μικροί εδώ στην Ελλάδα αφορούσε κατά βάση μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Στην Ελλάδα το leasing ήταν πάντα πολύ πιο ακριβό σε σχέση με το ποσό των δόσεων για αγορά που σου μένει και το αυτοκίνητο. Και ήμαρτον να θεωρούμε "παλιό" αυτοκίνητο 5ετίας!
rimos... (28/5/2015, 10:07) Διότι για την Ελλάδα τα 300€/μήνα (που οι Ευρωπαίοι θεωρούν ώς πάγιο έξοδο για χρήση ΙΧ) είναι ένας ολόκληρος μισθός που δε μπορεί να δοθεί για ένα αμάξι. Επιπλέον το άρθρο είναι ανακριβές διότι πλέον ούτε στην Ευρώπη αλλάζουν αμάξι κάθε 3 χρόνια...