Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Δεν θες ηλεκτρικό, δεν θες SUV και θες να είναι προσιτό. Τι υπάρχει;
Τελικά πότε αλλάζεις λάστιχα; Την άνοιξη ή το φθινόπωρο;
Έρχεται και σου κολλάει στον προφυλακτήρα. Κάφρος ή «καλά σου κάνει»;
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Η θυσία των Smart
Διαβάστηκε από 7738 αναγνώστες

Πόσο δύσκολα βρίσκετε πάρκινγκ; Και πόσο συχνά βρίσκετε θέσεις στις οποίες δεν χωράτε; Μήπως αν το αυτοκίνητό σας ήταν μικρότερο, θα βρίσκατε θέση πιο εύκολα; Αξίζει τελικά η θυσία χώρων στα Smart; Αξίζει τελικά η θυσία των χώρων για να βρίσκεις πιο εύκολα πάρκινγκ; Πόσο δύσκολα βρίσκετε πάρκινγκ; Και πόσο συχνά βρίσκετε θέσεις στις οποίες δεν χωράτε; Μήπως αν το αυτοκίνητό σας ήταν μικρότερο, θα βρίσκατε θέση πιο εύκολα; Αξίζει τελικά η θυσία χώρων στα Smart;
Το Smart Fortwo δεν είναι φυσικά νέο αυτοκίνητο. Κυκλοφορεί πάνω από μία δεκαετία πλέον και όλοι ξέρουμε ποιο είναι το βασικό του προσόν: χωράει εκεί που κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν μπορεί να παρκάρει. 

Είναι ακριβώς αυτό το χαρακτηριστικό του που το κάνει τόσο δημοφιλές και παρά του ότι κοστίζει όσο ένα τετράπορτο, τετραθέσιο μίνι αυτοκίνητο, έχει ένα κοινό που δεν το αλλάζει με τίποτα. Όμως αυτό το χαρακτηριστικό του Smart κοστίζει. Κοστίζει σε χώρους. Αν και η νέα γενιά του μοντέλου είναι η πιο ευρύχωρη, άνετη και πλούσια, το Smart παραμένει ένα αυτοκίνητο για δύο με λίγες αποσκευές (πλέον έχει και πάλι πενταθέσια έκδοση αλλά χάνει το προτέρημα του μήκους). Που σημαίνει πως μπορεί να παρκάρει όπου κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν χωράει, όμως δεν χωράει και όσα όλα τα άλλα αυτοκίνητα μπορούν. 

Φυσικά αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για όσους δεν έχουν αυξημένες μεταφορικές ανάγκες. Δηλαδή όσους δεν έχουν οικογένεια. Ακόμη όμως και αυτή η ομάδα αγοραστών συχνά θα προτιμήσει ένα τετραθέσιο αυτοκίνητο, το Forfour για παράδειγμα της ίδιας της Smart, που χάνει το προνόμιο του εύκολου παρκαρίσματος, κερδίζει όμως την πρακτικότητα των επιπλέον θέσεων και θυρών.

Οπότε ο συμβιβασμός ουσιαστικά συμπυκνώνεται στο τι είναι πιο σημαντικό: το εύκολο παρκάρισμα ή η δυνατότητα μεταφοράς τεσσάρων προσώπων; Για πολλούς η απάντηση είναι απλή. Αν δεν έχεις οικογένεια, το παρκάρισμα είναι πολύ πιο συχνό από ότι η μεταφορά τεσσάρων επιβατών. Αρα και η θυσία δεν είναι μεγάλη. Για όσους όμως έχουν παρέα, ακόμη και αυτή τη μία ή τις δύο φορές την εβδομάδα που θα πάνε όλοι μαζί βόλτα, μετράει περισσότερο από την καθημερινή ευκολία στο παρκάρισμα.
 
Για εσάς όμως τι μετράει περισσότερο; Πόσο αξίζει η θυσία χώρων στο Smart προκειμένου να έχετε τις πίσω θέσεις; Ή πόσο αξίζει αυτή η δυνατότητα να παρκάρετε εύκολα ώστε να κόψετε δύο θέσεις με το μήκος που «κουβαλάνε» χωρίς όμως να πέφτει και η τιμή; Τι λέτε; Αξίζει;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
gazax... (3/9/2018, 16:24) το smart ξεκίνησε ως εναλλακτικό για το παπάκι μας,μια κλειστή μοτοσυκλέτα με μοτοσυκλετιστικό κινητήρα τεχνολογίας honda (η mersendes αγόρασε επί τούτου την Honda USA για να εξέλιξη του κινητήρα) και μόνο σαν 4τροχο μηχανάκι πρέπει να το συγκρίνουμε. Αν το κρατήσουμε σε αυτή την κατηγορία είναι ο βασιλιάς της ασφάλειας ανάμεσα στα δίκυκλα πόλης. Αν το μετακινήσουμε στην κατηγορία των αυτοκίνητων δεν μπορεί να συγκριθεί σε ασφάλεια ,επιδόσεις και ότι άλλο χαρακτηρίζει ένα κλασικό αυτοκίνητο
pomis... (3/9/2018, 11:10) KOYTAKI ΑΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΜΕΝΟ ΧΑΡΤΟΠΟΛΕΜΟ, ΓΙΑ ΘΕΟΚΟΥΛΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ.