Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy «Μάπα» το καρπούζι;
Διαβάστηκε από 12253 αναγνώστες

Σου βγήκε «μάπα» το καρπούζι; Πόσο εύκολο είναι να καταπιείς το γεγονός ότι το αυτοκίνητο που σου αρέσει και αγόρασες είναι... μάπα; Πόσο εύκολο είναι να δεχθείς το γεγονός ότι το αυτοκίνητό σου είναι... μάπα; Σου βγήκε «μάπα» το καρπούζι; Πόσο εύκολο είναι να καταπιείς το γεγονός ότι το αυτοκίνητο που σου αρέσει και αγόρασες είναι... μάπα;
Μήπως βλέπουμε τα αυτοκίνητα όπως τις ομάδες μας στο ποδόσφαιρο; Μήπως με το που τα αγοράζουμε βάζουμε στόχο να μην πούμε τίποτα κακό γι αυτά ακόμη και αν μας αλλάζουν τα φώτα στα προβλήματα; 

Υπάρχουν δύο κατηγορίες αγοραστών. Αυτοί που δυσκολεύονται να παραδεχθούν ότι κάτι δεν πάει καλά, κι αυτοί που γκρινιάζουν με το παραμικρό. Ποιος είναι όμως ο καλύτερος για συμβουλές; Αυτός που τα κρύβει ή αυτός που κάνει το κουνούπι ελέφαντα; 

Βλέπεις το αυτοκίνητο για πολύ κόσμο εκτός από μεταφορικό μέσο είναι και χόμπι. Και έτσι χτίζονται «έρωτες», χτίζονται «αγάπες» που σημαίνει πως αργά ή γρήγορα χτίζονται και «πάθη». Και αυτό σημαίνει πως από αγοραστής ή «λάτρης» γίνεσαι απλά οπαδός και εθελοτυφλείς. 

Κάνει το αυτοκίνητο «νούμερα» και θέλει συνεργείο κάθε τόσο; Δεν είναι τίποτα, ψιλοπράγματα, λες, και καταλήγεις πως είσαι κι εσύ λίγο περίεργος. Σε έχει αφήσει στο δρόμο δύο φορές, τη μία πάνω σε προσπέρασμα; Φταίει η βενζίνη, ο κόντρα αέρας, το φορτηγό που κόρναρε και δεν ξέρω γω τι άλλη δικαιολογία. Και τελικά στην ερώτηση «πως σου βγήκε», παρότι σε έχει πρήξει, απαντάς «μια χαρά, ούτε λάμπα δεν έχει κάψει».

Δεν είναι περίεργο. Το κάνει πολύς κόσμος, είτε γιατί ντρέπεται, είτε γιατί δεν θέλει να παραδεχτεί ότι το καμάρι του και το αντικείμενο της εκτεταμένης του έρευνας και γνώσης τον «πούλησε» και βγήκε σκάρτο. 

Στον άλλο αντίποδα βέβαια είναι και οι υπερβολικοί. Που δεν συγχωρούν ότι στο κάτω κάτω μια τόσο πολύπλοκη κατασκευή μπορεί να κάψει και μία ασφάλεια μία στο τόσο. Και αμέσως βγαίνουν και βρίζουν θεούς και δαίμονες και λένε σε όλους «μην πάρεις ποτέ τέτοιο ρημάδι». Αν είναι και λίγο ακριβό το αυτοκίνητο, ακόμη χειρότερα. 

Εσείς λοιπόν σε ποιους ανήκετε; Μήπως διστάζετε να πείτε όλη την αλήθεια για το καμάρι σας; Μήπως η μάρκα σας έχει γίνει σαν την ομάδα σας και δεν σηκώνετε ούτε μύγα στο σπαθί σας; Και τελικά αν είστε έτσι, πως θα μάθουν οι γύρω σας να μην την πατήσουν κι αυτοί; Τα λέτε; 
 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
mostr... (10/11/2017, 20:51) Δεν υπαρχει ουτε δισταγμος, ουτε φοβος και παθος, ουτε καποιο κολλημα εχουμε απο τη στιγμη που δινουμε τα ωραια μας λεφτα. Οποτε ψυχρα και λογικα: Με γερμανικα την πατησαμε και με ιαπωνικα και κορεατικα ποτε. Τυχαιο; Δεν νομιζω γιατι συμπτωση επαναλαμβανομενη παυει να ειναι συμπτωση. Ειδικα στην εποχη του διαδικτυου φανηκε ξεκαθαρα οτι δεν συνεβαινε μονο μεμονωμενα σε καποιους κατοχους γερμανικων αλλα ηταν παγκοσμιο το φαινομενο οπως και το αντιθετο οτι δεν ηταν καποιοι λιγοι που ηταν υπερευχαριστημενοι απο τα ιαπωνικα/κορεατικα αλλα ηταν ο κανονας παγκοσμιως!
ta.da... (10/11/2017, 08:38) Εμπιστευόμουν VW μέχρι το 2005-2006. Βγήκε αναξιόπιστη και σκάρτη στους κινητήρες, διεγράφη. Δεν την ξέρω πια. Τα έλεγα και όσο το είχα το VW, το λέω και τώρα. Ξεκινάω ξανά απ' την αρχή βλέποντας, ακούγοντας, διαβάζοντας και συγκρίνοντας για το μελλοντικό μου αυτοκίνητο. Τα site αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι απ' τα πιο ολοκληρωμένα και πάντα ενημερωμένα για τα τελευταία νέα στο αυτοκίνητο. Το Autotriti είναι δε απ' τους πρωταγωνιστές. Να συνεχίσετε έτσι, παιδιά, γιατί εκτός των άλλων και χωρίς ίχνος κολακείας, εμείς σας χρειαζόμαστε για να μας ενημερώνετε.
annma... (9/11/2017, 18:43) Αυτο το αρθρο ειναι γραμμενο καθαρα για Ιδιοκτητες Γερμανικων αυτοκινητων που σχεδον ολοι τους το εχουν πληρωσει διπλό στα συνεργεια και δεν μιλανε,αλλα τα λενε ολα μολις αποφασισουν να το πουλησουν....Αν ζητας αξιοπιστια απ το αυτοκινητο σου τοτε παιρνεις Ιαπωνα.Αν ζητας ομως ενα αυτοκινητο που να ειναι ολοκληρωμενο και να στα προσφερει ΟΛΑ, δηλαδη και ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ και ΟΔΗΓΙΚΗ συμπεριφορα-στησιμο τοτε πας σε Ιταλικο με κλειστα μάτια.