Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Τι διαφορές φέρνει στα ελαστικά η ηλεκτροκίνηση;
Ηλεκτρικά: Μήπως έκατσαν «λουκούμι» στην κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία;
Κάν`το όπως η Toyota: Peugeot, Citroen, Opel & DS έγιναν υβριδικά
Γιατί δεν φέρνουν το Sandero των 11.500 ευρώ στην Ελλάδα;
Γιατί όλοι οι υαλοκαθαριστήρες έγιναν ίδιοι;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Υπάρχουν κακά αυτοκίνητα σήμερα;
Διαβάστηκε από 11448 αναγνώστες

Ποιος δε θυμάται τη δεκαετία του 80 ή και πιο πίσω όπου από μάρκα σε μάρκα, μοντέλο σε μοντέλο οι διαφορές ήταν τόσες που όχι απλά κάποια ήταν καλύτερα, αλλά κάποια άλλα ήταν απλά κακά. Σήμερα; Πόσο ψηλά είναι ο μέσος όρος και τελικά τι παραπάνω ψάχνουμε για να πούμε κάτι καλύτερο; Υπάρχουν σήμερα κακά αυτοκίνητα; Ή απλά κάποια είναι τόσο καλύτερα; Εσείς τι λέτε; Ποιος δε θυμάται τη δεκαετία του 80 ή και πιο πίσω όπου από μάρκα σε μάρκα, μοντέλο σε μοντέλο οι διαφορές ήταν τόσες που όχι απλά κάποια ήταν καλύτερα, αλλά κάποια άλλα ήταν απλά κακά. Σήμερα; Πόσο ψηλά είναι ο μέσος όρος και τελικά τι παραπάνω ψάχνουμε για να πούμε κάτι καλύτερο; Υπάρχουν σήμερα κακά αυτοκίνητα; Ή απλά κάποια είναι τόσο καλύτερα; Εσείς τι λέτε; Ποιος δε θυμάται τη δεκαετία του 80 ή και πιο πίσω όπου από μάρκα σε μάρκα, μοντέλο σε μοντέλο οι διαφορές ήταν τόσες που όχι απλά κάποια ήταν καλύτερα, αλλά κάποια άλλα ήταν απλά κακά. Σήμερα; Πόσο ψηλά είναι ο μέσος όρος και τελικά τι παραπάνω ψάχνουμε για να πούμε κάτι καλύτερο;
Ευτυχώς τελειώσαμε με πειραματισμούς, και επικίνδυνα αυτοκίνητα. Ήδη από την δεκαετία του 80 η λέξη «κακό» περιέγραφε ένα αυτοκίνητο που παρόλα αυτά ήταν ασφαλές. Αυτό που του έδινε τον αρνητικό χαρακτηρισμό είχε να κάνει με κακή χρήση των διαστάσεων για χώρους, μέτριες ή κακές επιδόσεις, κακή ποιότητα κατασκευής ή απλά άχρωμη και αδιάφορη οδηγική εμπειρία. 

Όποιος θυμάται αυτά τα αυτοκίνητα μπορεί να καταθέσει την άποψή του για το πόσο καλύτερα, ή απλά πόσο καλά είναι τα αυτοκίνητα σήμερα. Η ασφάλεια είναι εξασφαλισμένη σε πολύ υψηλό επίπεδο, οι επιδόσεις είναι ακόμη και στα πιο αργά μοντέλα πολύ κοντά στο μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ η ποιότητα, όταν σήμερα τη λέμε μέτρια, εννοούμε απίστευτα υψηλή, παρά το ότι υπάρχει και καλύτερη.

Και εδώ είναι το κλειδί σήμερα. Πως η συνολική βελτίωση είναι μεν θεαματική, όμως οι συγκρίσεις γίνονται πάντα με τον ανταγωνισμό της ίδιας γενιάς. Μπορεί δηλαδή τα αυτοκίνητα σήμερα σε σχέση με 20 ή 30 χρόνια πριν να είναι απείρως καλύτερα, όταν όμως τα συγκρίνουμε μεταξύ τους, κάποια ξεχωρίζουν. Και αυτά κάνουν τα άλλα να φαίνονται χειρότερα. Όχι κακά, αλλά χειρότερα.

Αυτός ο κινούμενος στόχος του καλού και του κακού όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να κάνουμε και σήμερα τον ίδιο διαχωρισμό που κάναμε παλιά. Όταν ο πήχης είναι υψηλός πρέπει για να μην κακοχαρακτηριστείς να είσαι όσο πιο κοντά του γίνεται. Λίγο πιο κάτω και χάνεις.

Τι λέτε όμως εσείς; Με ποια δεδομένα κρίνετε τα αυτοκίνητα; Τι είναι αυτό που κάνει ένα μοντέλο καλό και τι κακό; Και τελικά εν έτει 2017 υπάρχουν ακόμη κακά αυτοκίνητα;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
stath... (30/4/2017, 10:32) Εμένα δεν με απασχολεί αν κάποιο αυτοκίνητο βγάζει περισσότερες βλάβες από ένα άλλο. Αυτό που με απασχολεί είναι ο κάθε κατασκευαστής να διαθέτει όλα τα ανταλλακτικά για κάθε μοντέλο του και τουλάχιστον για 30 χόνια, από την πρώτη παρουσία του μοντέλου στην αγορά, όπως επίσης τα ανταλλακτικά αυτά να είναι σε λογικό κόστος για τον καταναλωτή. Όταν μπορεί ο κάθε οδηγός να βρει φθηνά ανταλλακτικά, σε όλη τη διάρκεια της χρήσης του αυτοκινήτου του, έχει ήδη λύσει το πιό σημαντικό του πρόβλημα.
ferra... (29/4/2017, 02:50) Και βέβαια δεν υπάρχουν κακά οχήματα στις μέρες μας, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΚΙΣΤΑ!!! Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΡΟΥΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΣΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟΤΑΤΑ, Η ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ VALUE FOR MONEY=ΔΕΝ ΛΕΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΘΗΝΟΤΑΤΑ... ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΚΛΑΜΑΤΑ ΜΑΖΙ!!! ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΟΜΩΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ/ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ... ΨΑΧΝΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ=ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ=ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΜΕ!!! ΑΥΤΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΟΥΣ, ΚΡΑΤΑΝΕ ΒΕΒΑΙΑ 1-2 ΜΟΝΤΕΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΟΠΛΩΝ... ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ ΒΙΟΤΕΧΝΙΕΣ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ... Δεν περιγράφω άλλο.-
anagn... (28/4/2017, 21:57) Sthn Eurwph kai sthn Boreia Amerikh kai Australia den uparxoun kaka autokinhta an kai sthn Ellada eisagonte teleutaia arketa pou einai ftiagmena sthn Tourkia opote auta einai kaka. Ston upoloipo kosmo ta stadar asfaleias einai polu xamhla.
gxali... (28/4/2017, 14:04) Δεν θεωρω πως κυκλοφορουν "κακα" αυτοκινητα στις μερες μας.Ομως εμεις, εχουμε τη τυχη να ειμαστε κατοικοι ΕΕ,οπου οι κανονες που εχουν θεσπιστει ειναι πολυ αυστηροι,οσον αφορα την ασφαλεια και τα συστηματα που την ενισχυουν.Τωρα,για τις αφρικανικες χωρες,την ασια κ.α.,δεν μπορει να ειναι κανεις σιγουρος.ΕΙδικα στη Κινα,με τις δεκαδες απομιμησεων που κυκλοφορουν απο ντοπιους κατασκευαστες,γινεται το ελα να δεις.Αν δεν υπαρχει και το καταλληλο θεσμικο πλαισιο,τα πραγματα ειναι ακομη χειροτερα.
tasos... (28/4/2017, 11:13) Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει όντως εξελιχθεί ,τα περισσότερα αυτοκινητα είναι όσο ασφαλή η γίνεται και ελέγχουν σχεδόν απόλυτα το τι ζημιές που θα προκύψουν. Αλλά από την εμπειρία μου από διαφορες εταιρίες αυτοκινήτων που ειχα στην κατοχή μου, λέω πως υπάρχουν κακές εταιρίες και εννοώ αυτές που δεν νοιάζονται για το τι θα αντιμετωπίσει ο πελάτης τους και ενδεχομένως σκόπιμα.. Παράδειγμα, PSA group , οι οποίοι χρησημοποιουν την τελευταία δεκαετία τα μοτέρ της bmw τα οποία είναι άθλιας μηχανικής και αξιοπιστίας όπως ο 1.6 thp που χρησιμοποιείται στα 207 gt rallye, c4 turbo και άλλα πολλά ,ενώ ξεκίνησε από τα cooper s, ξεχρονιζεται από τα πρώτα σχεδόν χλμ, την πλαστική τρόμπα νερού που θέλει κάθε 25.000 χλμ αλλαγή γιατί σπάει, το μπούκωμα των μπέκ αμμεσου ψεκασμού, τη μάκα που μαζεύουν οι έδρες των βαλβίδων , την χάρτινη σκαστρα που χρησιμοποιείται κ.α. Και είναι ευρέως γνωστά σε όλους τους ιδιοκτήτες και στα φόρουμ φυσικά. Αυτα μάλιστα, είναι κακά αυτοκίνητα...
panag... (28/4/2017, 09:20) οχι δεν υπαρχουν κακα αυτοκινητα σημερα. Οι αυτοκινητοβιομηχανιες ειναι πια συναρμολογητες και οχι in-house κατασκευαστες. π.χ. ακομα και οι καλωδιωσεις ερχονται ετοιμες πλεξουδες απο αλλους κατασκευαστες οι οποιοι ειναι πολυεθνικη που προμηθευει π.χ. ταυτοχρονα την VW και την Φιατ. Οπότε τα αυτοκινητα διαφερουν μονο στο ποσο καλα συναρμολογουν τα μεταλλα και τα πλαστικα μεταξυ τους, και ποσους ανθρωπους απασχολουν στο quality check.
adrea... (28/4/2017, 09:19) καλα αυτοκινητα σε design επιδοσεις και ποιοτητα εσωτερικου ασφαλεια αλλα Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ απεχει ετη φωτος απο τα παλιοτερα που αν κατι χαλουσε δεν στοιχιζε μια περιουσια. Τωρα ολα βγαζουν προβληματα και τα πληρωνεις ενα σωρο λεφτα(ΒΛΕΠΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ PRIMIUM ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΜΑΡΚΕΣ)αλλα και ιαπωνικα... τι μενει λοιπον;