Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy SUVοποίηση σε όλα
Διαβάστηκε από 4410 αναγνώστες

Δεν θα αγόραζες ποτέ στέισον αυτοκίνητο. Δεν θα αγόραζες ποτέ, επίσης πολυμορφικό (MPV). Όμως βρίσκεις τα SUV ιδιαίτερα περιπετειώδη, με τη σωστή δόση lifestyle, και όλο και πιο χρηστικά. Μήπως αγοράζεις ένα ψηλό MPV και δεν το έχεις καταλάβει; Μήπως κάθε φορά που γλυκοκοιτάς ένα SUV, στην πραγματικότητα θες ένα πολυμορφικό ή ένα στέισον βάγκον; Δεν θα αγόραζες ποτέ στέισον αυτοκίνητο. Δεν θα αγόραζες ποτέ, επίσης πολυμορφικό (MPV). Όμως βρίσκεις τα SUV ιδιαίτερα περιπετειώδη, με τη σωστή δόση lifestyle, και όλο και πιο χρηστικά. Μήπως αγοράζεις ένα ψηλό MPV και δεν το έχεις καταλάβει;
Ποιο ακριβώς είναι το σχήμα ενός SUV; Πως πρέπει να είναι για να το κάνει «όπως πρέπει»; Έχετε δει πως εξελίσσονται τα τελευταία χρόνια; Θα έλεγε κανείς πως τα SUV ήταν η μετάλλαξη των εκτός δρόμου οχημάτων σε πιο υποφερτά, ανθρώπινα αυτοκίνητα που μπορούν να κινούνται σε κάθε έδαφος με άνεση, ακόμη και στην άσφαλτο. Και από κει και πέρα, η προτίμηση στην άσφαλτο, λόγω συχνότητας χρήσης, επικράτησε.

Όμως για δείτε τα ξανά. Δείτε πόσο κοντή γίνεται αυτή η «μούρη» και πόσο οι δύο όγκοι σιγά σιγά μετατρέπονται σε έναν. Πολλά μοντέλα έχουν αρχίζει να μοιάζουν περισσότερο με MPV και ψηλές αναρτήσεις. Και φυσικά αυτό πουλάει, γιατί μαζί με το σχήμα έρχονται και όλα τα λειτουργικά στοιχεία της σχεδίασης, με άμεσο θετικό αντίκτυπο στην πρακτικότητα και την εργονομία. Μπες σε ένα Opel Mokka και θα καταλάβεις από τους χώρους και μόνο πόσο βοηθιέται το αυτοκίνητο από το σχήμα του.

Στο άλλο άκρο, τα μεγαλύτερα συνήθως SUV μοιάζουν όλο και περισσότερο με στέισον βάγκον. Μπορεί να μην σκεφτόσουν ποτέ να αγοράσεις ένα Skoda Superb SW, παρότι είναι μάλλον από τις κορυφαίες επιλογές. Ποιος αγοράζει στέισον στην Ελλάδα εξάλλου; Σωστά;

Όταν όμως το «σηκώσεις», το «τεντώσεις» και το «βαφτίσεις» Kodiaq, το αυτοκίνητο σπάει ταμεία. Γιατί ξεπερνάει κάθε σύνορο, δηλαδή πουλάει ως ένα μεγάλο στέισον στις χώρες που πουλάνε τα στέισον, πουλάει ως SUV εκεί που αρέσουν τα SUV.

Σαφώς, όλα αυτά τα μεγαλύτερα SUV δεν είναι στέισον, έχουν όμως όλα αυτά τα στοιχεία που έκαναν τα στέισον πετυχημένα, και τώρα κάνουν πετυχημένα και τα SUV αυτά.

Μήπως λοιπόν κάθε φορά που γλυκοκοιτάς ένα SUV, στην πραγματικότητα θες ένα MPV ή ένα στέισον βάγκον; Το σκέφτηκες έτσι μήπως και αρχίζεις να κοιτάς και άλλες κατηγορίες; Τι λες;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
mario... (25/5/2017, 15:08) Έχω την τύχη να αλλάζω κάθε 3 χρόνια αυτοκίνητο μέσω leasing (υπάλληλος). Τα 3 καλύτερα χρόνια τα πέρασα οδηγώντας ένα μεγάλο station έχοντας 2 μωρά παιδιά. Βάλε βγάλε καροτσάκια και συναφή χωρίς ζόρι, απίστευτη ελευθερία. Έζησα επίσης την μιζέρια του sedan με το στενό άνοιγμα και τον περιοσισμό του ύψους στο πορτ μπαγάζ. Τώρα με 3 πλεον παιδιά ετοιμάζομαι για πολυμορφικό 7θέσιο (ας υπάρχει κάβα στις θέσεις). Ο μόνος λόγος που ενδεχομένως θα προτιμήσω κάποιο μεγάλο SUV θα είναι για το εύκολο βάλε-βγάλε του μωρού στο παιδικό κάθισμα λόγω αυξημένου ύψους. Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι σίγουρος αν θα έκανα τις ίδιες επιλογές αν δαπανούσα τα χρήματα από την τσέπη μου. ΜΦΧ