Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Πώς γίνεται να σου φαίνονται «λίγα» τα 120χλμ./ώρα όταν είναι το όριο σχεδόν παντού;
Πόσο premium είναι ένα μεταχειρισμένο μετά από 15 χρόνια;
Turbo ή ατμόσφαιρα; Οι Έλληνες επιμένουν και υπάρχει λόγος!
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Χαλάνε πράγματι τα τούρμπο πιο συχνά, ή πιο εύκολα; Ή μήπως έτσι νομίζουμε;
Διαβάστηκε από 40214 αναγνώστες

Εννιά στους δέκα που θα ρωτήσεις για το αν «αντέχουν τα τούρμπο» έχουν να πουν μία ιστορία για κάποιον που κάπου, κάποτε του χάλασε. Και πάντα αυτή η ιστορία είναι δεύτερο ή τρίτο χέρι, το πιο πιθανό είναι όλοι να μιλάνε για την ίδια, μία και μοναδική περίπτωση. Όμως τελικά τι ισχύει; Χαλάνε τα τούρμπο;

Εννιά στους δέκα που θα ρωτήσεις για το αν «αντέχουν τα τούρμπο» έχουν να πουν μία ιστορία για κάποιον που κάπου, κάποτε του χάλασε. Και πάντα αυτή η ιστορία είναι δεύτερο ή τρίτο χέρι, το πιο πιθανό είναι όλοι να μιλάνε για την ίδια, μία και μοναδική περίπτωση. Όμως τελικά τι ισχύει; Χαλάνε τα τούρμπο; Η αξιοπιστία είναι το πρώτο πράγμα που αναφέρεται σε κάθε συζήτηση για τούρμπο αυτοκίνητα. Συνήθως είναι και το τελευταίο, αφού ακόμη και οι πιο πολέμιοι της υπερτροφοδότησης δεν έχουν άλλο επιχείρημα για να πουν όχι στην υψηλή απόδοση, τον μικρό κυβισμό και τη χαμηλή κατανάλωση.
Το πρόβλημα κυρίως προέρχεται από τα κλισέ και τις δοξασίες, που με τη σειρά τους κρύβουν μια μικρή αλήθεια. Το πρόβλημα είναι όμως πως η αλήθεια αυτή ανήκει μόνο στο παρελθόν. Γιατί το τούρμπο δεν είναι κάτι καινούργιο. Δε γεννήθηκε χθες και ούτε το έφερε η VW, όπως πολύ θα ήθελε να λέει η ίδια.
Και εκεί ακριβώς είναι το πρόβλημα. Ότι το τούρμπο εμφανίστηκε 30 χρόνια πριν, σε μια εποχή που η ενεργειακή κρίση είχε ρίξει τις αποδόσεις των κινητήρων στον πάτο και όλοι ήθελαν πολλά άλογα από λίγα κυβικά. Δυστυχώς πιο πολλά από ότι επέτρεπε τόσο ο κινητήρας όσο και ο τρόπος με τον οποίο γινόταν η υπερτροφοδότηση.
Το αποτέλεσμα φυσικά ήταν άπειροι σπασμένοι κινητήρες, και ένα σύνδρομο «της Κυριακής χαράς και της Δευτέρας λύπης». Με φωτεινές εξαιρέσεις. Όπως της Saab που με το 900 Turbo έφτιαξε μια ολόκληρη παράδοση για τη μάρκα. Όμως αυτά, όταν μιλάμε για κλισέ και προκαταλήψεις δε μετράνε.

Αυτό που μετράει είναι η εμμονή στις ιστορίες του παρελθόντος. Τι σχέση έχουν όμως αυτές με το σήμερα; Με κινητήρες που γεννιούνται κατευθείαν με το τούρμπο πάνω τους, φτιαγμένοι με υλικά που αντέχουν, και με προδιαγραφές καθημερινής χρήσης και άρα αντοχής.
Το τούρμπο σήμερα δεν είναι η πανάκεια της απόδοσης. Η BMW, η Honda, η Toyota ή ακόμη και η Kia έχουν δείξει μοτέρ ατμοσφαιρικά με υψηλές αποδόσεις χωρίς τούρμπο. Η χρήση της υπερτροφοδότησης σήμερα γίνεται για λόγους αύξησης όχι της απόδοσης αλλά της αποδοτικότητας. Αν ένας δίλιτρος δίνει 150 άλογα μετατρέποντας το 33% της ενέργειας του καυσίμου του σε ισχύ, τότε ένας 1,4 τούρμπο δίνει τα ίδια με αποδοτικότητα πιο κοντά στο 40%, δηλαδή καίει λιγότερο.
Αυτό είναι όλο. Γιατί ένα μοτέρ για καθημερινή χρήση σχεδιάζεται να έχει ένα το ίδιο προσδόκιμο ζωής είτε είναι τούρμπο είτε ατμοσφαιρικό. Απλά αλλάζει η κατασκευή σε κάθε περίπτωση ώστε να αντέξει. Θα πίστευε κανείς άραγε ότι τόσοι κατασκευαστές που σήμερα έχουν στραφεί στο τούρμπο θα διακινδύνευαν το πολυτιμότερο χαρακτηριστικό τους, το καλό τους δηλαδή όνομα, χρησιμοποιώντας μια αναξιόπιστη τεχνολογία;
Ακόμη και αν το έκαναν και υπήρχε τόσο μεγάλο πρόβλημα όπως αυτό που «έπαθε ο γνωστός του γνωστού», δε θα τύχαινε κάποια στιγμή να μαθευτεί ευρέως και να γίνει θέμα; Εσείς λοιπόν τι πιστεύετε;
Τίθεται θέμα αξιοπιστίας από το τούρμπο; Είναι υποδεέστερο σε αυτόν τον τομέα σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά μοτέρ; Εσάς σας δημιουργεί σκέψεις ή και φόβο για την αγορά ενός τούρμπο αυτοκινήτου;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
djmit... (17/5/2018, 17:34) Άμα τα τουρμπο οχήματα δεν αντέχαμε τότε 9/10 σήμερα δε θα τα ξανά αγοράζανε. Οι δρόμοι έχουν γεμίσει με τουρμπο οχήματα και πάρα τα κάποια θέματακια από όλες τις μάρκες όλοι συνεχίζουν.. Έχω vw golf 1,4 με 160 άλογα του πίνω ελαφρώς το αίμα, προσέχω 2 πράγματα και το αμάξι έχει 100000χλμ. σχεδόν απροβληματιστα με ελάχιστα τυπικα θέματα και ο κινητήρας κελαηδαει. Η γνώμη μου? Όσοι έχετε tsi και γενικά τουρμπο οχήματα μάθετε να τα προσέχετε!
vgeor... (11/12/2009, 12:16) Το ξανάγραψα κι αλλού, αν ήταν τόσο αναξιόπιστοι οι σύγχρονοι κινητήρες με υπερτροφοδότηση, οι δρόμοι θα ήταν γεμάτοι από VW, Audi, Seat, Skoda, Fiat, Citroen με σπασμένους κινητήρες...εγώ τέτοιο πράγμα, όσο και αν επιμένουν οι υπέρμαχοι των ατμοσφαιρικών, δεν έχω δει. Και ας κοιτάξουμε λιγάκι και το βιβλίο οδηγιών του αυτοκινήτου μας (κι εγώ ατμοσφαιρικό έχω), κάπου λέει ότι μετά από οδήγηση υπό πίεση πρέπει να το αφήνουμε να δουλέψει στο ρελαντί πριν το σβήσουμε...τουλάχιστον τα σημερινά τουρμποκίνητα έχουν και ενσωματωμένη αντλία (κοινώς turbo timer) Και από προσωπική εμπειρία, όχι άκουσα, μου είπανε κλπ. προβλήματα μπορεί να υπάρξουν αν αρχίζεις και βάζεις χέρι.
thegr... (11/12/2009, 01:05) συμπερασμα: δεν αγοραζουμε αυτοκινητο τουρμπο , και ειδικοτερα VW..
panos... (11/12/2009, 01:03) ta VW exoun mono poiotita kilisis kai eswterikou kai oi kinitires oi tsi einai sapioi! kante ena test drive sto grande punto abarth 1.4 150hp kai se ena golf i scirrocco 1.4 160hp kai peite mou pio einai dynatotero! kai aksiopistia me ta turbo ksexaste tin! katw apo 2litro me tourbina ama to spas 100000 xlm den vgazeis oute me tama sto bouda....... kai mia sygrisi apodosis vw golf 2.0 gti 200hp vs honda s2000 240hp atmosfaira!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
drikf... (10/12/2009, 22:36) jimp... (10/12/2009, 14:54) DSG το κορυφαιο κιβωτιο αυτη τη στιγμη. εχει δυο συμπλεκτες! οι αλλαγες ταχυτητων γινονται σε κλασματα δευτερολεπτων!! μιλαμε για το μελον! μονο και γιαυτο θα επερνα golf! και αμαν πια αυτη η ζηλεια! βαρεθηκαμε να ακουμε μπουρδες. σε λιγα χρονια που και η toyota θα καταφερε ινα βαλει τουρμπο, να δω ποσο εναντια στα τουρμπατα αμαξια θα μιλατε πλεον!
gd595... (10/12/2009, 18:46) Ρε παιδιά έλεος. Κάποια μηνύματα είναι τόσο ανορθόγραφα που βγάζουν μάτι. Κουράζεσαι και να τα κοιτάξεις πόσο μάλλον να τα διαβάσεις. Ήμαρτον.
sthli... (10/12/2009, 17:21) δεν μπορω να καταλαβω.ειμαι 30 ετων και γνωριζω οτι εχουμε τους χειροτερους δρομους στην ευρωπη. τι της θελουμε της επιδοσεις??ζουσα γερμανια και ξερω θα πειτε ακρεα συνκριση,δεν μηλαω μονο για δρομους αλλα και οδηγικη παιδια.στην ελλαδα πανω απο 1.6 κυβικα και 120 αλογα δεν χριαζοντε.οσο για τους τουρπο?το θεμα ειναι να ξερει να το φροντιζει και να του φερετε αυτος που το αγοραζει(5 λεπτα πριν ξεκεινισουμε και πριν το σβισουμε,οχι σκασιμο της ταχιτιτες κ.α.).δεν αγοραζεις ενα αυτοκινιτο για 3η 4 χρονια.εγω τουλαχιστον υπολογιζω 10 με 15 χρονια.αντεχει τοσα χρονια ενας τουρπο?
jimp... (10/12/2009, 14:54) Το εγραψα και πιο πριν, περαστε απο τα ελληνικα φορουμ των golfclub και sciroccoclub και συγκρινεται τα προβληματα με τα ιαπωνικα φορουμ. Ειστε για λυπηση κυριοι της vw. Μαθαινω επισης οτι η audi σκεφτεται να καταργησει το dcg αυτοματο σαζμαν γιατι ειναι αναξιοπιστο ... Συγνωμη ρε παιδια, οχι τοσο παθος, τι εχετε να κερδισετε τελος παντων ? Παρτε και κανα τηλεφωνο σε οδικη βοηθεια να μαθετε τι φορτωνουν απο βλαβες καθε μερα...
thegr... (10/12/2009, 01:46) ειναι και τα WV που εγιναν audi skoda seat premium? καλο και αυτο , το αλο με τον Τοτο το ξερετε?
kiria... (9/12/2009, 20:52) AΥTO ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΣ Η ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ VW ΣΚΕΥΤΟΝΤΕ ΑΡΝΙΤΙΚΑ ΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ VW AUTOKHNHTA KAI OMΟΣ ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ ΚΥΡΙΗ, TO GOLF 1.6 FSI ΕΧΕΙ 127 ΑΛΟΓΑ . ΟΤΑΝ ΟΔΙΓΙΣΕΤΕ ΕΝΑ GOLF 5 TOTE ΘA KATAΛAΒETE ΠΟΣ TO ΒΑΡΙ ΤΗΜΟΝΙ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΒΑΡΙΤΕΡΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΤΡΕΧΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΑ ΧΛ 120 -200 ΟΣΙ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΟΡΙΖΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟΤΕ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΤΟ Π.. ΑΥΤΟΤΡΙΤΙ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΜΠΑ. ΑΠΟ ΣΑΣΜΑΝ ΑΠΕΧΤΟ. ΤΟΥΡΜΠΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ Η VW, ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟN TSI ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΜΑΝΤΙ, ΕΙMΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ VW ΑΠΟ ΕΓΓΥΗΣΕΙ ΤΗ ΝΑ ΠΟ Η ΕΓΓΥΗΣΕΙ ΠΟΥ ΔΙΝΙ Η VW ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΣ MERSEDES, BMW, VOLVO,SAAB ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΙΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΗΡΙΣΤΕ ΠΙΣΟ ΣΤΙΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΤΡΙΤΗ ΚΑΝΤΕ ΔΙΠΛΟ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΛΕΞΙ ΧΡΗΣΙΜΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΜΠΟΥΜ
demis... (9/12/2009, 19:55) Νομίζω ότι ένα απλό θέμα, έχει καταντήσει σε κόντρα γιαπωνεζόφιλων και γερμανόφιλων. Τα μοτέρ ή ατμοσφαιρικά ή υπερτροφοδοτούμενα, αν τα στρώνεις καλά, προσέχεις τα λάδια τους, κάνεις service στα διαστήματα που πρέπει, τα ζεσταίνεις πριν ξεκινήσεις (και τα κρυώνεις στα υπερτροφοδοτούμενα), δεν επεμβαίνεις με μετατροπές, δεν πρόκειται να πάθουν τίποτα. Το θέμα δεν είναι πιο είναι καλύτερο αν και προσωπικά θεωρώ τα υπερτροφοδοτούμενα λόγω της ροπής καλύτερα, αλλά πιο σε εξυπηρετεί και για τι διαδρομές το θέλεις. Π.χ ε΄χω ένα golf 1.6 ατμοσφιαρικό με 105 άλογα. Για διαδρομές μέσα στην Αθήνα, για εθνική Αθηνών - Λαμίας και μέχρι Θεσσαλονίκη είναι ιδανικό. Για διαδρομές στον "υπερσύγχρονο αυτοκινητόδρομο" Κορίνθου - Πατρών και ακόμα καλύτερα στον διαστημικό υπερδιαγαλαξιακό σουπερ αυτοκινητόδρομο Αντιρίου -Ιωαννίνων που οι ευθείες και οι ευκαιρίες για προσπέρασμα διαρκούν όσο μία ανάσα, τα υπερτροφοδοτούμενα είναι μονόδρομος. Οπότε αφήστε τις κόντρες κι επιλέξτε αυτό που σας κάνει. Κι εγώ θα ήθελα ένα ατμοσφαιρικό με 2,500-3,000 κυβικά, αλλά δυστυχώς ούτε 2,000 κυβικά δεν μπορώ να έχω με την "δίκαιη " φορολογία της "ευρωπαικής" Ελλάδας μας.Προσωπικά ψηφίζω turbo και μάλιστα vw κι ας λένε ότι σπάνε, κάνουν και δείχνουν. Για τους ανωτέρω λόγους και προσωπικά για μένα είναι μονόδρομος.
taura... (9/12/2009, 19:45) Στο ερώτημα κάποιου που αναρωτιώνταν για τα πόσα χρόνια εγγυήση δίνει η HONDA KAI H TOYOTA ΣΕ ΣΧΕΣΗ VW,θα πω το εξής:Στις ΗΠΑ οι εταιρίες δίνουν τα ιδια χρόνια και χλμ http://www.vw.com/jetta/warranty/en/us/.
holda... (9/12/2009, 11:21) Θα ήθελα να κάνω μία καλοπροαίρετη παρατήρηση στους οπαδούς του VAG group,. Τα στατιστικά που προκύπτουν, από τα Γερμανικά ΚΤΕΟ (TUV), από παλαιότερες έρευνες του περιοδικού Auto motor und sport και τώρα του Autotriti, αλλά και από Αμερικάνικες έρευνες, όπου και οι Αμερικάνοι έχουν την δικιά τους αυτοκινητοβιομηχανία… , φαίνεται πως οι Ιάπωνες φτιάχνουν πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα, με κορυφαίους τις HONDA και ΤΟΥΟΤΑ. Μπορεί να τύχει και ένα προβληματικό ΤΟΥΟΤΑ, όπως ενός φίλου σε αυτήν την στήλη, αλλά τα στατιστικά είναι υπέρ των ΤΟΥΟΤΑ. Δεν γίνεται να αγνοηθεί αυτό. Οι άλλοι έπονται… Επίσης οι οπαδοί του VAG Group, έχουν οικειοποιηθεί το Turbo. Ναι θυμάμαι, ότι γύρο στο 1990, η VW είχε τα polo G40 και Corrado G60, (κομπρέσορες), αλλά και η TOYOTA είχε τα Celica GT4, τα Starlet GT Turbo (αν και όχι επίσημα στην Ελλάδα) και την μεγάλη Supra, αγαπημένο αντικείμενο του κλάδου των μετατροπών. Και το MR2 είχε κάποια στιγμή κομπρέσορα. Και το Group Fiat είχε turbo, άρα η VW δεν μπορεί να θεωρηθεί πρωτοπόρα στα turbo. Επίσης τα πιο ισχυρά turbo στην κατηγορία των 2000cc, εδώ και καιρό τα έχουν η Mitsubishi και η Subaru. ¶ρα… Προς τι ο θόρυβος;
drikf... (9/12/2009, 11:15) http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1752888 η μονη εταιρεια που παρολο την κρηση, αγοραζει αλλες! η VW δικαιως θεωρειται εδω και πολλα χρονια premium μαρκα και εδω και 4 χρονια με τους εξαιρετους κινητηρες τουρμπο και την αξιοπιστια, ποιοτητα κατασκευης και την τελεια οδηγικη συμπεριφορα εχει ξεφυγει πολυ απο τον ανταγωνισμο. τα τουρμπο ηρθαν γιανα μεινουν και πλεον ολοι οι πρωην κατακριτες, τρεχουν να βγαλουν τουρμπο. ηδη πολλες ευρωπαικες εταιριες αντιγραφουν. οι ιαπωνες προσπαθουν ακομα να βγαλουν αξιοπιστο τουρμπο και εχουν μεινει πολυ πισω. αλλα ουτως η αλλως η πολυ χαμηλη ποιοτητα κατασκευης, τα πλαστικα ταπερ τους, η αθλια οδηγικη συμπεριφορα, τους κανει να χανουν το παιχνιδι απο την εκινηση. οι φημες για σπασμενους κινητηρες τουρμπο μονο φημη ειναι και τιποτα παραπανω απο μαρκετινγκ του ανταγωνισμου. και οσοι γελοιως αναφερουν πως οι κινητηρες τουρμπο θα ζησουν μονο 100.000χιλιομετρα, ειναι τουλαχιστον για γελια. δεν ειναι τυχαιο που στους δρομους βλεπουμε γερμανικα αμαξια 20ετιας να ειναι σε πολυ καλη κατασταση ενω toyotakia ποτε δε θα δει κανεις καποιο 10ετιας+ σε καλη κατασταση.
kosma... (9/12/2009, 01:11) Κύριοι, όντως είναι εντυπωσιακές οι αποδόσεις ενός τέτοιου κινητήρα. Αλλά μου γεννιέται η απορία: Αυτές οι υπερβολικές πιέσεις , δεν καταπονούν καθόλου το σύστημα; Και γιατί οι τόσο μεθοδικοί Ιάπωνες, που όλα τα αντιγράφουν πολύ προσεκτικά, επιμένουν στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες; Είμαι ένας ευτυχής κάτοχος ενός RAV4 MULTIDRIVE-S, έχω 158 ήρεμα άλογα , κάτω απο μια μεταξένια λειτουργία ,ενός βελούδινου κινητήρα..Οχι δεν χρειάζομαι τη θηριώδη ροπή..προτιμώ την ασφάλεια και το ήσυχο κεφάλι..Κάποια μέρα βρέθηκα τυχαία σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο φημισμένων αυτοκινήτων και πολυαγορασμένων, και είδα απογοητευμένα πρόσωπα..και.. ακουσα παράπονα κακής αντιμετώπισης,αλαζονικής συμπεριφοράς, αγωνίας και θυμού για υποσχέσεις χωρίς αντίκρυσμα..Οταν μπηκα στο αυτοκίνητό μου, χαλάρωσα και σκέφτηκα Πόσο δίκιο έχουν οι συστηματικοί Ιάπωνες να επιμένουν..ατμοσφαιρικά... Μετά τιμής
grizo... (9/12/2009, 00:41) Τα τούρμπο ουδεμία σχέση έχουν με το αμαρτωλό παρελθόν τους αλλά με κριτήριο την αξιοπιστία&αντοχή και χαμηλό κόστος συντήρησης στον χρόνο είναι ακόμη πίσω σε σχέση με τα σύγχρονα (ιαπωνικά κυρίως!)μοτέρ!Σεβαστές οι προσωπικές ιστορίες αλλά συμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση!!Οι υπόλοιπες υπερφίαλες δηλώσεις είναι για να υπερτονίζουμε το εγώ μας με μέσο το προσωπικό μας ΙΧ!!!!Κρίμα!
panos... (8/12/2009, 21:29) νομιζω οτι ο φιλοs c-yia εκανε το πιο ευστοχο σχολιο
www.m... (8/12/2009, 20:03) Σχολια...μονο και κουβεντες για κινητηρες tsi mpti και δε συμαζευεται εχουν προβλημα τα tourbo και οχι οι κινητηρες οι χτεσινοι...πολλοι που ξερουν λενε και θα το λενε saab tourbo...και ασε τους αλλους να τρεχουν να σε φτασουν
tanas... (8/12/2009, 18:46) Καλα τα γραφόμενα του oatyx δεν π΄ρεπει να τα σχολιάσει κανενας,λες και ειναι ο βασικός μετοχος της φαουβε γράφει και ας καταλαβαινει ότι το μεγαλυτερο μερος απο αυτα δεν τα πιστεύει ουτε ο ίδιος (αρκει να εχει τουλαχιστον το iq του George W Bush). Oσο για το παρακάτω κειμενο "Έχω να πω:JETTA TSI 140 25 μηνών 63500 χλμ.αλλαγή λαδιών 22700 και μετά 52500.κατανάλωση καθε μέρα σε απόσταση 35 χλμ 5-6 λιτρα/100km με μέση ταχύτητα 60-65 klm,ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.ΑΘΗΝΑ -ΠΑΤΡΑ σε ταξίδι με μέση ταχύτητα 110km/h 6,5 l/100km.Βέβαια έχω πετύχει την ίδια απόσταση με μέση ταχύτητα 95km/h 4.9l/1100km.Απόψεις τύπου ΑΚΟΥΣΑ,ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ,ΤΟ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ...ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΣΠΑΣΕ ειναι τουλάχιστον ανούσιες να γράφονται.Τέλος αν δεν σέβεσαι ενα αμάξι μην περιμένεις να το κάνει εκείνο.Έχω να πω:JETTA TSI 140 25 μηνών 63500 χλμ.αλλαγή λαδιών 22700 και μετά 52500.κατανάλωση καθε μέρα σε απόσταση 35 χλμ 5-6 λιτρα/100km με μέση ταχύτητα 60-65 klm,ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.ΑΘΗΝΑ -ΠΑΤΡΑ σε ταξίδι με μέση ταχύτητα 110km/h 6,5 l/100km.Βέβαια έχω πετύχει την ίδια απόσταση με μέση ταχύτητα 95km/h 4.9l/1100km.Απόψεις τύπου ΑΚΟΥΣΑ,ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ,ΤΟ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ...ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΣΠΑΣΕ ειναι τουλάχιστον ανούσιες να γράφονται.Τέλος αν δεν σέβεσαι ενα αμάξι μην περιμένεις να το κάνει εκείνο.Έχω να πω:JETTA TSI 140 25 μηνών 63500 χλμ.αλλαγή λαδιών 22700 και μετά 52500.κατανάλωση καθε μέρα σε απόσταση 35 χλμ 5-6 λιτρα/100km με μέση ταχύτητα 60-65 klm,ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.ΑΘΗΝΑ -ΠΑΤΡΑ σε ταξίδι με μέση ταχύτητα 110km/h 6,5 l/100km.Βέβαια έχω πετύχει την ίδια απόσταση με μέση ταχύτητα 95km/h 4.9l/1100km.Απόψεις τύπου ΑΚΟΥΣΑ,ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ,ΤΟ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ...ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΣΠΑΣΕ ειναι τουλάχιστον ανούσιες να γράφονται.Τέλος αν δεν σέβεσαι ενα αμάξι μην περιμένεις να το κάνει εκείνο.''' Μας δειχνει ότι μάλλον η φαουβε πρέπει να βαζει και παραισθησιογονα στους αεραγωγους του αυτοκινητου.Αλλιως δεν εξηγηται αυτο που διαβάζω. Εχω αυτοκίνητο diesel και οι καταναλώσεις ισα που πλησιαζουν αυτα που γραφει ο παραπάνω για τουρμπιστο βενζινοκίνητο 1.4. Αν πραγματικα πέφτει κατω απο 8 λιτρα τοτε ειναι μοναδικη περιπτωση οπού αλλάζουν τα θερμοδυναμικα χαρακτηρηστικά των βενζινοκινητηρων (πάλι σε μοντελο της υπερεταιρείας-μην ξεχνιώμαστε).ΕΚΤΟΣ και αν μιλαμε για τις στιγμιαιες ενδειξεις του οικονομόμετρου σε κατήφορο (αρα εμπείπτει και αυτη η μαρτυρία στη κατηγορια GWB)
skate... (8/12/2009, 18:32) Τα turbo ειτε μικρα ειτε μεγαλα ειναι χρησιμα στο αυτοκινητο απο τοτε που αρχισαν να φορολογουνται τα κυβικα.Δεν υπαρχει πια λογος να υπαρχουν οι μεγαλοι V6 3.2 απο διαφορες εταιρειες,ολοι αυτοι θα καταργηθουν ή θα παρουν turbo(1 ή 2).Εδς και 10 χρονια περιπου ο ομιλος VAG ανιτκαθιστουσε κινητηρες με ενα κλικ μικροτερους με turbo πχ 3.2->2.0t,2.0fsi->1.8t,1.6fsi->1.4tfsi,1.8t->1.4tsi και παει λεγοντας.Στους βενζινοκινητηρες αν το σκεφτει κανεις δεν εχει γινει ιδιαιτερη προοδος παρα μονον οπτικα τρικ(βλεπε τα παραπανω).Η ουσιαστικη αναπτυξη εγινε στους diesel,απο τις bmw,fiat(!),audi,volvo.κ.α.Εκει προβλεπω το μελλον αφου φτασαμε σε σημειο να εχουμε 1.6turbodiesel(tdi,multijet) με αποδοσεις(120hp) αξιοζηλευτες ακομα και απο τα καλυτερα ατμοσφαιρικα 1.6 και καταναλωσεις χαμηλοτερες απο τα υβριδικα.Κριμα που δεν επιτρεπονται στην πολη μας.
hirvo... (8/12/2009, 17:54) telika oloi eseis den mporeitai na to xonepsete oti h galikh k italikh sxolh autokinitwn einai xronia mprosta se ola. k eseis asxolistai monaxa se enan tomea posa xronia 8a se paei enas kinitiras. den sas endiaferei an stribei an einai akampto an einai poiotiko a8orubo an exei stil k polla alla. ksipnate re sas tiflwnoun ta matia me aloga k egiuseis k prosfores. k mh mou lete gia iaponikh aksiopistia giati enas sunaderfos mou phre to honda civic type s k meta apo ta 20.000 xiliometra pou exei kanei otan paei na allaksei ladia se ka8e 7500 km pou exei kanei ton kaiei 700 gr ladi auto einai iaponas? auto einai friteza.
kosta... (8/12/2009, 00:49) Το turbo είναι για να ανάβετε κανά τσιγάρο. Τίποτα καλύτερο απο τα κυβικά !
melo6... (8/12/2009, 00:08) osoi 8eloun turbo kala koroida einai oso gia ta punto t-jet iparxei ena atmosfairiko, dekaetias pisw, pou ta pernaei kai den keei ki olas kai ayto einai to rallye ..... giati den ftiaxnoun tetoia moter twra ???
ikons... (7/12/2009, 22:50) Μία διευκρύνηση: Tα 33% και 40% ενεργειακή απόδοση που γράφετε είναι ΕΝΤΕΛΩΣ επιστημονική φαντασία! Κινητήρας εσ. καύσης δεν προκειται ΠΟΤΕ να φτάσει σε τόσο "καλά" επίπεδα απόδοσης Βέβαια , ακόμα και το εξωπραγματικό 33%-40% που λέτε, δεν ξέρω κατα πόσο μπορεί να θεωρηθεί "καλό"... το να πετάς τα 2/3 της ενέργειας του καυσίμου σου στα σκουπίδια ως άχρηστη θερμότητα μπορεί ποτέ να θεωρηθεί "καλό"; Οπως και ναχει, η μεγιστη ενεργειακή απόδοση κιν.εσ. καύσης υπό ιδανικές συνθήκες, δεν ξεπερνάει το 28%, ενώ η πρακτική απόδοση του 99% των κινητήρων που λειτουργούν σε αυτοκίνητα παγκοσμίως, έχει απόδοση 15%-20% (υπόψην ότι από τα 70's μέχρι σήμερα η απόδοση ανέβηκε μόλις ένα 5%, από το 15% τότε, στο 20% σήμερα...) Και αυτά να σκεφτείτε ότι ισχύουν για το χαμηλό-μεσαίο φάσμα στροφών(~2000rpm)! Γιατί αν πάμε στα επίπεδα στροφών που συνήθως αποδίδεται η μέγιστη ισχύς (~5000-6000rpm), εκεί η ενεργειακή απόδοση μπορεί πολύ έυκολα να πέσει και κάτο του 10%! Για όσους ενδιαφέρονται , περισσοτερες λεπτομέριες εδώ: http://mb-soft.com/public2/engine.html
hirvo... (7/12/2009, 21:57) h etairia pou efeurese to tourbo k prwth to efarmose htan h RENAULT oles h alles apla akolou8hsan. k mhn akouw mpourdes apo tous upoloipous peri aksiopistias. o 1.4 tce bghke kaliteros apo ton tsi. mia erwthsh 8elw na mou apanthsete. o tsi 1.4 me ta 175 ps pou eixe protobgei prin 3 xronia giati oloi exoun parapona me thn aksiopistia k thn antoxh tous?
manos... (7/12/2009, 21:30) oatyx ωραίο ανέκδοτο: VW παίρνεις premium, αχαχαχαχαχαχα. Πως φαίνεται ότι δεν έχεις μπει ποτέ σε premium. Μου έφτιαξες τη μέρα....
s_yia... (7/12/2009, 21:21) Και μόνο που αναφέρεται στα post ως επιτευγμα το οτι έχουν 50-60 η 120.000κμ χωρίς πρόβλημα με κάνει να γελάω. Εκεί οι σχιστομάτηδες που λέτε θεωρούν οτι έστρωσε η μηχανή. Όπως λέτε για γνωστούς γνωστών που άκουσαν οτι χαλάνε τα turbo το ίδιο θά πρεππε να λέτε και γι αυτούς που λένε οτι το δικό μου πάντως δε χάλασε. Οι δείκτες αξιοπιστίας ακόμα και των Γερμανών πάντως δεν συμφωνούν μαζί σας, η διαφορά δεν είναι μεγάλη, είναι τεράστια, κι επειδή το turbo δεν είναι καθόλου καινούρια τεχνολογία, ακόμα και για του Ιάπωνες καλά είναι να αφήσετε εμάς στην άγνοιά μας με τα ατμοσφαιρικά και ας μας προσπερνάτε όπως θέλετε. Και κάτι τελευταίο, όταν βάλουν οι σχιστομάτηδες turbo, ναι θα πάρουμε, γιατί ξέρουμε οτι δε θα γίνουμε πειραματόζωα,(βλέπε fsi)
viola... (7/12/2009, 20:46) Δεν υπάρχουν τέτοια θέματα πλέον με τους Turbo κινητήρες. Έχουν πάψει εδώ και αρκετά χρόνια (1996 και μετά περίπου). Το θέμα είναι το "πως" φέρεσαι στον κινητήρα, στην τουρμπίνα και στο αυτοκίνητο γενικότερα. Το οποίο ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα και όχι μόνο για τα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα. Δεν μπορείς να περιμένεις οτι θα πάρεις ενα Turbo αυτοκίνητο, δεν θα ζεστάνεις καθόλου κινητήρα, θα το σκίσεις, θα σβήσεις τον κινητήρα και θα φύγεις και δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα αν το κάνεις και το κάνεις και το κάνεις και το κάνεις συνέχεια... Σεβασμός στα μέταλλα. Ζέστανε τον κινητήρα (μόνο 2 - 3 λεπτά είναι), "σκίστο" και όταν πλέον φτάσεις στον προορισμό σου, άφησε το να δουλέψει ρελαντί για 2 - 3 λεπτά και δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα στο μέλλον. Επίσης, δεν μπορείς να περιμένεις σε εναν κινητήρα που το εργοστάσιο βγάζει σε εκδόσεις από 185BHP μέχρι 272BHP (λέγε με και 2.0l TFSi του Group VAG), να το πλακώνεις σε προγράμματα, εξατμίσεις, εισαγωγές κλπ και να φτάνεις τα 350+BHP και να περιμένεις η τουρμπίνα να κρατήσει και να λειτουργεί χωρίς προβλήματα μέχρι να γράψεις 100.000+km με το αυτοκίνητο... Είπαμε, σεβασμός στα μέταλλα. Τα ίδια ισχύουν και για τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες αλλά οι "καφρίλες" είναι ευκολότερες με τα Turbo μiας και το κόστος βελτίωσης είναι εξωφρενικά χαμηλότερο σε σχέση με εναν ατμοσφαιρικό κινητήρα. Και σωστή συντήρηση. Ο Κατασκευαστής λέει λάδια κάθε 10000km, κάνε την αλλαγή στα 9000km. Κάνε και κανεναν έλεγχο λαδιών πού και πού, δεν χάνεις τίποτα, μόνο 2 λεπτά από τον χρόνο σου...
stela... (7/12/2009, 18:09) οι κινητήρες με τούρμπο έχουν καλύτερη απόδοση (σε δύναμη-κατανάλωση), τα υλικά έχουν βελτιωθεί για να αντέχουν, αλλά δεν παύουν να είναι αρκετά πιο πολύπλοκοι άρα και πιο ευπαθείς, ο 1.4 ατμοσφαιρικός κινητήρας του corolla μου έχει βγάλει απροβλημάτιστα 170.000χλμ μέσα σε 8 χρόνια, αμφιβάλω αν ένας 1.4tsi της VW μπορεί να καταφέρει κάτι αντίστοιχο (για γαλλικά τούρμπο δε μιλάμε καν...), για αμάξια που προορίζονται κυρίως για καθημερινή χρήση σε πόλη ή εκτός οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες είναι πλεονέκτημα, αν το επιχείρημα είναι η μεγαλύτερη απόδοση τότε πάρε πιο πολλά κυβικά (οι τούρμπο tsi κτλ βγήκαν κυρίως σαν ενδιάμεσο στάδιο για να μειωθούν κατανάλωση-ρύποι προσωρινά μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο με τις νέες πιο οικολογικές τεχνολογίες υβριδικά-υδρογόνικά κτλ)
thegr... (7/12/2009, 17:54) η τεχνολογια ειναι στους ατμοσφαιρικους κινητηρες και οχι στους τουρμπο και γιαυτο οι ποιο δυνατοι κινητηρες ,και μικροτεροι σε ογκο και βαρος, ειναι οι γιαπωνεζικοι ..και φυσικα η αξιοπιστια τους βρισκεται σε αλο επιπεδο...α και να μην ξεχνιομαστε οι καλυτερες τουρμπινες ειναι οι αμερικανικες και οι γιαπωνεζικες τα συμπερασματα δικα σας.....
tsico... (7/12/2009, 12:24) ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΛΟΙΠΟΝ. ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΕΝΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΚΙ ΕΝΑ TURBO 4-5 ΕΤΩΝ. ΤΙ ΘΑ ΔΙΑΛΕΞΕΤΕ; ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΝΩ ΚΑΚΟΒΟΥΛΟΣ (ΞΕΧΝΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑ ΤΟ 'ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΜΕΛΛΟΝ'). ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 'ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ' ΔΗΛ. ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 7-10 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ, ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ 'ΠΟΝΤΑΡΟΥΝ' ΣΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗΣ, ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
spyla... (7/12/2009, 11:40) se tiguan filou kalosintirimeno,sta 15.400 km anapse lampaki xamilis stathmis ladiou kai me normal taxitites....autoi einai oi kinitiroukles oi tsi?odigiste mia fora toyota-honda kai tha katalavete ti simenei kinitiras diamanti....alla mias kai milate gia turbo parte mati ti bmw i opoia einai i monadiki etairia pou exei ensomatwsei arista to turbo sti filosofia tis vgazontas pragmatika korifaia sinola kai afiste kata merous tis mpourdes tis vw....auta einai gia ta dekaoxtaxrona......
dimzi... (7/12/2009, 11:04) Για την τριτοκοσμικη χωρα που ζουμε νομιζω πως οι τουρμπατοι κινητηρες ειναι μονοδρομος. Αν αλλαζε αυριο ο υπολογισμος των τελων κυκλοφοριας και οι υπολοιποι φοροι και γινονταν με βαση την ιπποδυναμη και οχι με τα κυβικα οπως ισχυει σημερα ειμαι σιγουρος οτι κανεις δεν θα προτιμουσε ενα 1400αρι των 200 ιππων αλλα ενα 2500 με τα ιδια αλογα.
nik.s... (6/12/2009, 22:01) Το πρόβλημα είναι αλλού. Ότι ο καθείς άσχετος γράφει ότι θέλει. Είτε υπέρμαχος τούρμπο, είτε ατμόσφαιρας , αλλά η ασχετοσύνη παραμένει και διαβάζουν ορισμένοι για να βγάλουν συμπέρασμα....άντε γειά !
GVAGE... (6/12/2009, 12:41) Η VW ΑΠΛΑ ΔΙΑΛΕΞΕ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ. ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΑΠΩΝΕΣ ΕΒΑΛΑΝ ΕΝΑ TURBO ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΡΧΙΚΑ ΕΣΠΑΓΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΒΟΥΤΥΡΟ. ΑΠΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΑ ΒΟΥΤΥΡΕΝΙΑ G-40. ΑΚΟΜΑ ΟΛΑ ΤΑ VW ΜΕ TURBO ΚΑΙΝΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ΛΑΔΙΟΥ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΟΥΡΑΖΟΥΜΕ? ΤΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΙΝΕΙ Η VW ΚΑΙ ΤΙ Η HONDA? ΘΥΜΟΣΑΣΤΕ ΤΑ CIVIC CRX ΤΟΥ 1991? ΑΚΟΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΓΑΖΩΝΟΥΝ!!! ΠΟΣΑ ΤΑΠΕΡΑΚΙΑ ΤΟΥΡΜΠΑΚΙΑ VW ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΚΟΜΑ?
hirvo... (6/12/2009, 01:15) kala ta tourbo kalh k h atmosfairikh kinithres. k ta duo 8eloun diaforetiko tropo leitourgias alla ti na to kanw to group vag k ta giaponezakia k ta kia otan se dinoun aloga alla me mhdenikh odigikh apolaush? einai axristo. h galikh k italikh sxolh einai h mones pou mporoun na prosferoun odigikh apolaush ola ta alla einai na xamai na legame.prosopika 8ewrw kritirio thn odigikh apolaush. to na mpaineis se strofes pou oute fantazosoun oti mporeis na mpeis etsi.auto to pragma einai megalh upo8esh. h euxaristhsh ths odigishs. oxi allo vagxorto.
valat... (5/12/2009, 14:15) Tο προβλημα δεν εντοπιζεται μονο στον κινητηρα ειδικα στα λιγα κυβικα {μεχρι 1600} αλλα στο καθε τυπου τουρμπο το οποιο λογω της μεγαλης καταπονησης που υφισταται το αξονακι τα σιρκληπς και γενικα ολα τα κινουμενα και μη εξαρτηματα του απαιτει συχνο ελεγχο και επισκευες ζυγοσταθμιση στο αξονακι αντικαταστασεις αλλων μερων τα οποια βεβαια κοστιζουν αρκετα και ολα αυτα μονο σε οποιον εχει διαιρουμενο τουρμπο αλλιως απαιτειται αντικατασταση του τουρμπο με καθολου ευκαταφρονητο κοστος αυτα βεβαια καμμια εταιρεια δεν τα γνωστοποιει στους υποψηφιους αγοραστες των μοντελων της για ευνοητους λογους .Ειχα κατα καιρους 3 αυτοκινητα με τουρμπο και κινητηρες βενζινης .Δεν ειμαι εναντιον τους απλα καταγραφω την εμπειρια μου .Τελικα πιστευω οτι το τουρμπο ειναι αποδεκτο σε ειδικες καηγοριες αυτοκινητων και σιγουρα σε οδηγους που γνωριζουν να το χρησιμοποιουν.
teo_s... (5/12/2009, 12:15) Μην κανετε το λαθος και συγκρινετε το 1.4 turbo με το 1.4 ατμοσφαιρα γτ ειναι λαθος! το 1.4 turbo συγκρινετε με 1.8. απο αυτο σαφος και εχει μικροτερη καταναλωση.Οπως ακουστηκε και πιο πριν ειναι καθαρα το πως οδηγας το αυτοκινητο.μεσα στην πολη χιλιες φορες να πας με ενα 1.4 turbo παρα με 1.8 ατμοσφαιρα γτ και να το οδηγησεις ηρεμα.Συν το οτι το μοτερ ειναι κατασκευασμενο πιο καλα για να αντεχει τις πιεσεις.δυνατοτερα πιστονια και χιτωνια.οσο για το οτι γτ οι ιαπωνες δεν πανε σε turbo γιατι κατι ξερουν δεν λεει κατι.γιατι δηλαδη να ξερουν οι ιαπωνες και οχι οι ευρωπαιοι?
santo... (5/12/2009, 00:55) 1 ητανε το καθαροαιμο turbo που αγαπηθηκε τοσο ωστε να μεινει στην ιστορια...renault 5 gt turbo. τωρα τι γκολφ και πρασινα αλογα μου λετε τωρα εσεις...ειμαι 48 ετων και εγω και οι συνομιλικοι μου το προλαβαμε.ενας σημερινος 20αρης δεν μπορει να το οδηγησει αυτο το αυτοκινητο.θυμαμαι το ειχε 1 συμφοιτητης μου το ¨86 (ειμαι φιλολογος) και βαζαμε το samurai-samurai στο κασετοφωνο και ¨καναμε μουρη¨ στις συμφοιτητριες μας.φοβερο αυτοκινητο!θα μου μεινει αξεχαστο...
losol... (4/12/2009, 23:11) Θέλω να σχολιάσω αυτά που είπε ο "oatyx.. αντιθετα με VW δε σε νοιαζει η εγγυηση αφου ξερεις πως αγοραζεις premium". Το αυτοκίνητο του λαού premium?? Από πότε. Μάλλον πρέπει να πάτε ένα ταξίδι Γερμανία για να δείτε πώς θεωρούν την μάρκα οι Γερμανοί. Σίγουρα ΟΧΙ premium!!!
jpv95... (4/12/2009, 22:15) τουρμπο?μοδα ειναι θα περασει.........μετα απο 5 χρονια το πολυ ο μισος πληθυσμος της γης θα κυκλοφορει με υβριδικα,ηλεκτροκινητα,υδρογονα,και ολα τα συναφη.............
bandi... (4/12/2009, 22:11) egw mia xaroula pernaw kai me thn atmosfaira.oute t ena oute t allo kanoun tn diafora..exw ena pro_ceed 1.6 sc3 kai den pisteuw oti xreiazetai turbaki.......polu kalo einai ki etsi.....
kwsta... (4/12/2009, 21:50) εχω ενα punto t-jet εχει κανει 30.000χλμ χωρις ζεσταμα χωρις κρυωμα και χωρις να καιει σταγονα λαδι ,απο επιδοσεις απλα δεν συγρινεται με κανενα ατμοσφαιρικο μεχρι τα 2000cc,σε κατι δρομους σαν την κορινθου -πατρων σου προσφερει απιστευτη ασφαλεια μιας και ολοκληρωνεις τις προσπερασεις σε πολυ μικρο χρονο και απο καταναλωση στη χειροτερη περιπτωση καιει οσο ενα ατμοσφαιρικο 1600cc εχωντας ομως πολυ καλυτερες επιδοσεις,εχωντας στο περελθον ατμοσφαιρικο κατεληξα στο συμπερασμα οτι αξιζει να παρεις turbo και κανενα ζητημα αξιοπιστιας δεν τιθεται
tanas... (4/12/2009, 20:19) Οι γνωστες μπαρουφες.Ναι τα τουρμπο ειναι αξιοπιστα πλέον Ναι αν λειτουργουν σωστα ειναι και αποδοτικότερα. Οχι τα τουρμπο της αγαπημένης σας ΔΕΝ ειναι αξιοπιστα. εχω τις εμπειρίες μου απο μεγαλο συνεργειο της εταιρείας στην Θεσσαλονικη. Όποιος λέει οτι ειναι καλα τα της αγαπημένης σας ειναι σαν να λέει ότι τα ιταλικα της δεκαετίας του 80 δεν ειχαν προβλημα στα ηλεκτρικα. Αληθεια έχετε κάποιο ψίγμα αξιοπιστίας?
djjoh... (4/12/2009, 18:22) krima pou den yparxei o - TSI(VW) me ta 140hp...autos me ta 122hp paei san ''atmosfaira''...autos me ta 160hp panakrivos.. Parte JETTA oso prolavainete...!
anton... (4/12/2009, 17:55) Εχω Golf plus 1.4tsi με 140 ιππους.Το εχω 3 χρονια εχει κανει περιπου 50000 χλμ.Οταν πατας τερμα το γκαζι καιει θες δε θες.Με τερμα γκαζι εχεις τους 140 ιππους, οι οποιοι τρωνε πολυ βενζινη.Οταν πηγαινεις με πεμπτη και 90 χιλιομετρα εχεις λιγοτερη ιπποδυναμη σε χρηση οποτε και χαμηλοτερη καταναλωση. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ.Οσον αφορα την αξιοπιστια, τα εργοστασιακα τουρμπο εχουν φτιαχτει για να αντεχουν στη πιεση.Οι προδιαγραφες ειναι διαφορετικες και ο σκοπος ειναι η αυξημενη ισχυς στα λιγα κυβικα.Τωρα αν καποιος απο το πρωι μεχρι το βραδυ του αλλαζει τα φωτα και το μονο που κανει ειναι να του βαζει βενζινη και τιποτα αλλο , ποσο να αντεξει το κακομοιρο.Οτι μαρκα και να ειναι , οση αντοχη και να εχει αν δεν κανεις τη συντηρηση που χρειαζεται θα το πληρωσεις πολυ ακριβα.
n2kak... (4/12/2009, 17:34) ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ GOLF ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ?
kkont... (4/12/2009, 17:16) Τους t.s.i ας τους κρινουμε οταν φθασουν 200.000χλμ.Η απόδοδη με τους ατμοσφαιρικους δεν συγκρίνεται.Αρκει να δούμε τις ρεπριζ τους.Δεν θέλω όμως νε πιστεψω ότι οι ιάπωνες είναι ανόητοι και διστακτικοί σε ευρεία εφαρμογή των tourbo.
apapa... (4/12/2009, 15:13) Ta Turbo me pieseis 0.3-0.5 kai me kyvika, kai den spane kai den xalane kai den kaine, ta mikra pou douleyoun se pieseis 1.3 -2 bar einai gia klamata, san mixanikos den exw tetoio, alla oi pelates mou den exoun na poun kai ta kalytera peri aksiopistias, pantos egw trivw ta xeria mou, se 2-3 xronakia pou to pio "kalodithrhmeno" 8a exei 80.000 8a anoiksw kai neo synergeio!
chvez... (4/12/2009, 14:20) ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΘΕΜΑ ΥΛΙΚΩΝ. ΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ TURBO ΚΑΙ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΤΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΑΦΟΥ ΛΟΓΩ ΥΨΗΛΗΣ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΕΧΟΥΝ ΠΙΟ ΑΝΘΕΚΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ TURBO ΒΕΝΖΙΝΗΣ. ΑΝ ΤΩΡΑ ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΤΑ 50-60% ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΝΑ "ΤΣΙΠΑΚΙ" ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΕΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ, ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΟΥ. Η VOLKSWAGEN-AUDI ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΑΛΛΑ ΥΛΙΚΑ ΣΤΟ ΔΙΛΙΤΡΟ ΜΕ ΤΑ 200 ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ 270 ΑΛΟΓΑ.
rodol... (4/12/2009, 12:33) nonizo oti ta turbo einai mia texnologia pou exei dokimastei edo kai arketa xronia se pola autokinita.den tin thero texnologia tou melontos pou exei akoustei.to kuriotero einai ta autokinita na exoun atmosfairikous kinitires me ipsili ippodinami,ekei einai to megalo kolpo,ekei einai h diskolia.blepe furmula 1 .gia mena einai pio diskolo na kataskeuaseis atmosfairiko kinitira 1400 me 120 ippous.
oatyx... (3/12/2009, 21:09) οποιος γραφει ανακριβιες εδω, απλα ζηλευει και δεν εχει ιδεα τι εστι VW και τουρμπο. τα τουρμπο υπερεχουν εναντι των ατμοσφαιρικων ταπερ (toyotakia ktl) και οχι μονο καλυτερης ποιιοτητας κατασκευης λογω VW. με τουρμπο παιρνεις περισσοτερα αλογα στα ιδια κυβικα, περισσοτερα αλογα στην ιδια καταναλωση. δεν σπανε οι κινητηρες! αν εσπαγαν, με τοσα golf και πολλα απο αυτα πουσαρισμενα με προγραμμα, θα επρεπε συνεχεια να βλεπουμε σπασμενα μοτερ. αλλα μεχρι τωρα δεν εχει αναφερθει ουτε ενας σπασμενος κινητηρας στις δεκαδες χιλιαδες τουρμπο VW που κυκλοφορουν εδω και 3-4 χρονια. αλλοι μιλανε εδω για τη νεγγυηση πως ειναι μονο 2 χρονια. ε και; αφου δεν χαλαει το αμαξι τι να τη νκανω την εγγυηση; βεβαια αν θελω κανω επεκταση εγγυησης αλλα 2 χρονια. οι εγγυησεις ειναι για τα αμαξια που χαλανε (βλεπε ιαπωνια κορεα κινα κτλ) και δεν τα γοραζετε αν δεν σας δωσουν εγγυηση και καλα κανετε. αντιθετα με VW δε σε νοιαζει η εγγυηση αφου ξερεις πως αγοραζεις premium αμαξι που δεν χαλαει. αφηστε κατα μερος τον εγωισμο σας και πηγαινετε για ενα τεστ με ενα τουρμπο golf και απολαυστε την ζωη σας. μην ειστε μιζεροι. τελος να αναφερω πως εχω τουρμπο golf 3 χρονια, βαζω απλη αμολυβδη (ποιος σας ειπε πως θελει κατοσταρα;;) , το σκιζω στα κοκκινα συνεχεια, εχω κανει 47000χιλ, κανενα προβλημα, πολλες ωρεςς απολαυσης, πολλες ευκολες ασφαλεις προσπερασεις σε toyotakia και αλλους σχιστοματηδες. ουτε χρειαζεται να περιμενεις να κρυωσει το τουρμπο, ουτε δεν μπορεις να το πατας κρυο! ποιος σας τα ειπε αυτα;;;; να ναι καλα η vw που μου εδειξε τι εστι αμαξι απολαυση και επιτελους ξεκολησα και εγω απο το μαρκετινγκ της toyota που τοσα χρονια μου ελεγαν πως ειναι κορυφαιακ αι ολο στο συνεργειο ημουν!!! και απορω ολοι εσεις που μιλατε εναντια στα τουρμπο, σε λιγο που και οι ιαπωνες θα καταφερουν να βαλουν τουρμπο, τι θα κανετε;;;;;
taura... (3/12/2009, 20:24) Έχω να πω:JETTA TSI 140 25 μηνών 63500 χλμ.αλλαγή λαδιών 22700 και μετά 52500.κατανάλωση καθε μέρα σε απόσταση 35 χλμ 5-6 λιτρα/100km με μέση ταχύτητα 60-65 klm,ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.ΑΘΗΝΑ -ΠΑΤΡΑ σε ταξίδι με μέση ταχύτητα 110km/h 6,5 l/100km.Βέβαια έχω πετύχει την ίδια απόσταση με μέση ταχύτητα 95km/h 4.9l/1100km.Απόψεις τύπου ΑΚΟΥΣΑ,ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ,ΤΟ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ...ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΣΠΑΣΕ ειναι τουλάχιστον ανούσιες να γράφονται.Τέλος αν δεν σέβεσαι ενα αμάξι μην περιμένεις να το κάνει εκείνο.
www.k... (3/12/2009, 19:40) υπαρχη μια ταση διαφημισης τον τουρπο τα τελευτεα χρονεια πια οικονομια καυσιμου οταν ενα 1400 καιη οσο ενα 2000 με ετηολογια μονο τα αλογα για πητε και για το κοστος συντιρισης η μηπως το τουρμπο δεν θελει επιπλεον σηντιρηση απο ενα ενα απλο και ειδηκα για τον ομιλο vw που προβληματα αξιοπειστιας ειχε απο πριν τουρμπο εποχη τωρα με τα τουρμπο τα διορθωσε η με τα τουπμο τα δικαιολογισε . μπορει η τεχνολογια να προχωρησε και τα υλικα να βελτιωθηκαν δεν αλαξε η λειτουργια που θελει υψηλες θερμοκρασιες και αυτο προκαλει αναλογα παρισοτερη φθορα οπως και να το κανουμε απο σιδερο ειναι φτιαγμενα
gb140... (3/12/2009, 19:25) εχω forester 2.0 turbo για 86000 χιλ. κλμ .Αλλάζω τακτικά μόνο λάδια.Το πρόβλημά του είναι οτι ο κινητήρας του είναι 1994 cc και όχι 1924 cc
anton... (3/12/2009, 19:22) ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΜΕ,ΑΛΛΑ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ.Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ,ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΚΑΖΙ ,ΤΟΣΟ ΚΑΤΑΠΟΝΕΙΤΕ,Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ.ΕΝΤΑΞΕΙ ΟΣΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ Η ΑΝΤΟΧΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΛΙΤΕΡΗ.ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΤΑ ΤΑ 120ΟΟΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ;ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ,ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ 6-7 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ;ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΣΥΜΒΕΝΗ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ;ΟΣΟ ΠΙΟ ΝΕΟΣ,ΜΕΓΑΛΛΙΤΕΡΗ ΑΝΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΠΩΝΗΣΗ.ΕΠΕΙΤΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ;ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ;ΙΣΩΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ...ΓΚΑΖΙΑ ΠΟΛΛΑ,ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ?ΣΤΑ ΓΚΑΖΙΑ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ.ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ,ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΑ ΚΑΝΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ.ΑΠΛΩΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΡΜΠΟ,ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΙΩΣΟΥΜΕ,ΟΤΙ ΜΕ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ,ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΡΑ...ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ,ΣΕ ΥΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ;ΜΕ ΤΑ ΦΡΕΝΑ;ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΣΕΡΒΙΣ;ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΕΝΑΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ,ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ , ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΕΝΑΣ ΤΟΥΡΜΠΟ;ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΩ ΚΟΡΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ 200 ΜΕ ΦΤΑΝΟΥΝ,ΠΑΝΤΑ ΤΡΕΧΩ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΑΡΙΣΤΗ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ,ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ,ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΦΟΡΑ....
kalpo... (3/12/2009, 15:54) Το πρόβλημα είναι ότι τα αυτοκίνητα έχουν γίνει πολύ βαριά πλέον οπότε για να σύρουν τις καρότσες θέλουν άλογα….Δεν πιστεύω ότι τα turbo είναι αναξιόπιστα αλλά δεν είναι ατμοσφαιρικά κιόλας… Δεν μπορώ να πιστέψω ότι turbo κινητήρας μπορεί να έχει την κατανάλωση που δηλώνουν τα εργοστάσια, και ας μην συγκρίνουμε επιδόσεις 2λιτρου ατμοσφαιρικού με επιδόσεις 1,4 με turbo γιατί τι να τα κάνω τα 180 άλογα όταν κινούμαι στην πόλη. Αυτό που μας ενδιαφέρει στην πόλη, που δυστυχώς εκεί γίνονται τα περισσότερα χιλιόμετρα στα αυτοκίνητα, είναι η κατανάλωση και δεν πιστεύω τις καταναλώσεις που δημοσιεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για τους turbo.Ίσως στην πίστα δοκιμών τους η σε καμία επαρχιακή πόλη της Γερμανίας Ιταλίας κλπ….. Αντί να χρησιμοποιούν την εύκολη λύση του turbo ας βρουν ένα τρόπο να ελαφρύνουν τα αυτοκίνητα με όλα τα οφέλη που θα έχει σε οδική συμπεριφορά και κατανάλωση…..
a.kou... (3/12/2009, 15:30) Σημασία έχει πως οδηγείς. Γιατί αν φυσικά ένα αμάξι το πηγαίνεις με τέρμα τα γκάζια και όλο στα κόκκινα είτε είναι ΤΟΥΡΜΠΟ είτε ατμοσφαιρικό τότε θα έχεις πρόβλημα. Αν οδηγείς σωστά τότε θεωρώ ότι το ΤΟΥΡΜΠΟ θα ζήσει όσα χρόνια ζήσει και το αυτοκίνητο.
grk24... (3/12/2009, 15:20) Θέμα αξιοπιστίας τίθεται όχι στους τούρμπο κινητήρες αλλά στους τούρμπο οδηγούς. Μπορεί από μόνοι τους να είναι τόσο αξιόπιστοι όσο και οι αντίστοιχοι ατμοσφαιρικοί. Όμως πόσοι τούρμπο οδηγοί γνωρίζουν ότι π.χ. δεν "τουρμπίζουμε" όταν το μοτέρ είναι κρύο; Ή ότι αφού "τουρμπίσουμε" θέλει αρκετή ώρα χαλαρής λειτουργίας για να σβύσουμε τον κινητήρα; Ή ότι σε καμία περίπτωση δεν ξεκινάμε να πάμε Αθήνα - Θεσ/νίκη "τουρμπισμένοι"; Ή ότι καλό είναι τα λάδια και οι βενζίνες να είναι κάποιας ποιότητας; Γενικά η τεχνολογία μπορεί να προχώρησε αλλά οι γνώσεις του μέσου οδηγού τι έκαναν;
arvan... (3/12/2009, 13:30) Θα πείτε ποτέ ότι οι turbo κινητήρες "σπάνε" πιο εύκολα την πρόσφυση? Θα ασχοληθείτε ποτέ με το πρώτο κομμάτι του διαγράμματος της ροπής τους ?Αντί να λέτε ότι η καμπύλη μένει επίπεδη από 2000 - 5000 στροφές, περιγράψτε μας τι συμβαίνει από τις 1000 - 2000... Η turbo συμπεριφορά του κινητήρα είναι ακατάλληλη ειδικά για την Ελλάδα με τους πολύ γλιστερούς δρόμους.Απλά η τεχνολογία μέσω antispin, ESP, XDS, UPS, DHL κλπ. προσπαθεί να δαμάσει το πρόβλημα αυτό. Αν δεν ισχύουν τα παραπάνω, τότε ανακαλώ, και προτείνω turbo και στις μοτοσυκλέτες...Φαντάζομαι θα είναι πολύ φιλικές στην οδήγηση.
costa... (3/12/2009, 12:23) δηλαδη η mitsubishi που εδωσε για το colt czt εγγυηση 7 χρονια... η fiat 5 χρονια...ειναι ασχετοι? τι εννοεις πεταει φλογες? δηλαδη οποιος εχει αμαξη με τουρμπο ειναι καγκουρας? η χαμηλη καταναλωση κ οι γρηγορες προσπερασεις χωρις κινδυνο ειναι και αυτα προβληματα? για να μην αναφερω για την εφορια που αμα εχεις 2λιτρο σου παιρνει και τα σωβρακα. μακαρι να ειχαν ολα τουρμπο κ κομπρεσορα οπως τα tsi (1400cc 170 αλογα-golf gt...και ΧΩΡΙΣ προβληματα)
gefer... (3/12/2009, 10:50) Όταν οικονομικά οι κινητήρες της toyota και της honda κλπ είναι στα ίδια χρήματα με έναν τούρμπο κινητήρα από scoda - seat -fiat γιατί να μη τον αγοράσω; Μπορεί να συγκριθεί αυτοκίνητο με ροπή 20-26 κιλά με ένα ατμοσφαιρικό με 15-16; Τα έξτρα χρόνια της εγγύησης των ιαπωνικών δε τα πληρώνω αφού είναι πολύ ακριβά γενικά αυτά τα αυτοκίνητα; 1600cc toyota auris με 19000 ευρώ και πχ seat 1.8 tsi 160 hp (175-177 πραγματικά) και τιμή πάλι εκεί στα 19000 ευρώ. Τα kia και huyndai αποτελούν σίγουρα μια πιο οικονομική λύση αλλά και αυτά αρχίζουν και ακριβαίνουν επικύνδινα.
costa... (3/12/2009, 10:48) «έπαθε ο γνωστός του γνωστού», ειναι το κλασικο μοτιβο του Ελληναρα που τα ξερει ολα και ειναι η εξυπνοτερη φυλη στον πλανητη. πχ, Οι Αμερικανοι ειναι βλακες που χρησημοποιουν αυτοματα κιβωτια, οι Γερμανοι το ιδιο με τα turbo, ξυπνατε ρε και σηκωθητε απο τα καφε.
kosta... (3/12/2009, 09:19) Στην μηχανολoγία υπάρχει ένας απλός κανόνας. Ότι δεν υπάρχει, δεν χαλάει! Οπότε η σκέψη μου είναι η εξής. Αν αλλάζω αυτοκίνητο κάθε δύο χρόνια, αγοράζω τούρμπο χωρίς δεύτερη κουβέντα γιατί πραγματικά σε απόδοση θα πάρω το κάτι παραπάνω. Αν όμως η αγορά του αυτοκινήτου γίνεται με σκοπό μια πιο μακροχρόνια συμβίωση, θα προτιμήσω σίγουρα ατμοσφαιρικό αφού όπως και να το κάνουμε τα τούρμπο σαν πιο πολύπλοκες κατασκευές και με πιο πολλά κινούμενα μέρη έχουν περισσότερες πιθανότητες να μας στέλνουν πιο συχνά στο συνεργείο (και με τι κόστος μετά την λήξη της εγγύησης ?). Όσον αφορά την λίγο χαμηλότερη κατανάλωση, δεν θα βασιζόμουν ποτέ σε αυτό γιατί εκτός του ότι χρησιμοποιούν ακριβότερη βενζίνη (superplus), όταν έχεις το...μέλι στο πόδι σου θα το δοκιμάζεις, οπότε η οικονομία, στην πράξη, πάει περίπατο...
VAGEL... (3/12/2009, 08:24) Ενας μικρός τούρμπο κινητήρας ειναι σαφως πιο οικονομικός και σβέλτος σε σχέση με έναν μεγάλο ατμοσφαιρικό. Δεν τίθεται θέμα αξιοπιστίας, είναι το ίδιο πράγμα. Το έχω σπουδάσει το θέμα. Το "μειωνέκτημα" του τουρμπο είναι ότι αν τσιμπίσεις λίγο την πίεση μπορείς να διπλασιάσεις την ισχύ. Απο εκεί ξεκινάνε τα προβλήματα και μετά βγαίνει η "βρώμα"!!!
drikf... (3/12/2009, 05:55) μετα απο 4 χρονια με GTI, το μονο που εχω ναπω ειναι πως δεν εχω δει ποτε σπασμενο τουρμπο κ αυτα πουλεγανε πριν 4 χρονια, τωρα ηρθαν να διαψευστουν και πλεον ολοι οι πολεμιοι βαζουν τουρμπο στα αμαξια τους. η απολαυση ππου σου δινει το εργοστασιακο τουρμπο δνε συγκρινεται με τιποτα. η δε ποιοτητα της VW ειναι κορυφαια. ολα καλα με τα τουρμπο κ σταματηστε να τους ζηλευετε και πηγαινετε αγοραστε τουρμπο να σωθειτε. λιγα κυβικα πολλα αλογα και κανενα προβλημα
gneg... (3/12/2009, 00:24) καλα και τα τurbo, αλλα οχι τοσο καλα..... NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT
angel... (2/12/2009, 23:03) Δεν ειμαι οπαδος του TURBO αλλα δεν μπορω να αγνοησω πως εταιριες οπως η SAAB, RENAULT, MERCEDES, AUDI, VW εχουν επενδησει σε αυτη την τεχνολογια και ετσι σημερα μπορουμε να πληρωνουμε στην εφορια για 1400 και 1800cc και να κυκλοφορουμε με 140 και 200 ιππους. Δεν θα παρω ποτε turbo αλλα οχι επειδη τα θεωρω αναξιοπιστα. Ειναι θεμα φιλοσοφιας και σταση απεναντι στη αυτοκινηση.
topma... (2/12/2009, 22:58) Η άποψη περί τούρμπο κινητήρα είναι διχασμένη.Εγώ με το skodaki to gt είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, και σίγουρα στην κατηγορία και τα λεφτά του κανένας japanesse δεν μπορεί να το ανταγωνιστεί.Για αυτό το λόγο μην σκέφτεστε άλλο..
jimp... (2/12/2009, 21:33) Οι πινακες αξιοπιστιας των μοντελων τα λενε ολα. Δειτε που ειναι οι εταιριες που εχουν επιλεξει τουρμπο (παραδειγμα το golf) και που ειναι οι ιαπωνικες που επιμενουν ατμοσφαιρα. Και στο μελλον θα φανει ακομη περισσοτερο. Περαστε και μια βολτα απο τα φορουμ των εταιρειων αυτων να δειτε πως ταλαιπωρουνται στα συνεργεια οι ιδιοκτητες των τουρμποθαυματων.
mitho... (2/12/2009, 20:29) το πρόβλημα δεν ειναι αν θα χαλάσει το τούρμπο.όλοι οι κινητηρες βγαζουν προβλήματα.το θέμα κατά την άποψη μου είναι η άγνοια των συνεργείων να επισκευάσουν τέτοιους κινητήρες και ειδικά τούρμπο με κομπρέσσορα
ikons... (2/12/2009, 19:59) 1ον) Οσο αποδοτικός και να είναι ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας, δεν προκειται ΠΟΤΕ να φτάσει την ειδική κατανάλωση (πόσο καίει σε σχέση με το πόσο σου δίνει π.χ. λίτρα / hp ή λίτρα/kgm ροπής) ενός υπερτροφοδοτούμενου. Πολύ απλά διότι στους turbo κινητήρες , παράγεις ΕΠΙΠΛΕΟΝ ωφέλιμο έργο από κάτι που στους ατμοσφαιρικούς απλώς το πετάς αχρησιμοποίητο: ΤΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ! Κάνωντας χρήση των (κατα τ'αλλα άχρηστων) καυσαερίων για να οδηγηθεί ο αέρας στους κυλίνδρους με υπερπίεση, επιτυχγάνεται πολύ μεγαλύτερο ποσοστό τέλειας καύσης σε όλο το φάσμα των στροφών απ'οτι σε έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα => καλύτερη απόδοση,χαμηλότερη ειδική κατανάλωση! 2ον) Οπως και εσείς το αναφέρατε, η τεχνολογία υλικών πλέον προσφέρει τέτοια αξιοιπιστία και αντοχή, που πρακτικά ένας σύγχρονος turbo κινητήρας, ελάχιστα διαφέρει από έναν ατμοσφαιρικό σε αυτό το θέμα. Η κακή φήμη που ίσως ακόμα έχουν τα turbo είναι γιατί πολλές φορές αυτοί που τα πέρνουν τα "σκαλίζουν" για να βγάλουν περισσοτερα άλογα με συνέπεια να σπάνε τα μοτερ/τουρμπινες σε μικρό σχετικά χρονικό διάστημα. Αν μιλάμε για "μανίσια" turbo αυτοκίνητα όμως... Δεν έχω ακούσει κανέναν με astra ή corsa turbo να έχει πάθει κάτι.Εχω φίλο με corsa opc, το έχει κάνει 60.000Km (και φυσικά με αρκετό "σκίσιμο" ;-) ) , και η μηχανή+turbo "φυσάνε" σαν καινούρια!
tolis... (2/12/2009, 19:10) Συμφωνώ με τον trelo. Δεν προσφέρονται οι ελληνικοί δρόμοι και τα γελοία όρια ταχύτητας για turbo επιδόσεις. Όσο για την αξιοπιστία τους, θα δείξει σε λίγα χρόνια. Πάντως το VW Group, το Gruppo Fiat και η Renault πιάσαν το νόημα. Γιατί σε λίγα χρόνια η υπερτροφοδότηση θα έχει επικρατήσει πλήρως.
ge.ef... (2/12/2009, 19:01) Δηλαδη ειναι τυχαια ιστορια οτι το πρωι οι τουρμπατοι πανε με ταχυτητα κοτας μεχρι να πιασει ο κινητηρας θερμοκρασια λειτουργιας,ειναι μυθος το turbo timer η' περιμενω 2-3 λεπτα να κρυωσουν τα καυσαερια μη μου κανει το εργαλειο ''κρακ'',ειναι ιστορια αγνωστου στρατιωτη ο σπασμενος TSI.Mυθος ειναι οτι τα τουρμπο ειναι και οικονομικα.....ο κανονας δεν αλλαζει,τα αλογα θελουν και σανο!
trelo... (2/12/2009, 17:36) το μεγαλο προβλημα ειναι πως τα αμαξια με τουρμπο συχνα δημιουργουν και τουρμπο οδηγους.....δεν εχουμε στη χωρα μας τους δρομους για πολυ ισχυρα αυτοκινητα... οκ εχουν καλυτερη επιταχυνση κτλ κτλ...απο εκει και περα....γιατι να μη παρει καποιος 1 ισχυρο ατμοσφαιρικο απο honda,toyota,kia κτλ με 6-7 χρονια εγγυηση ωστε και αξιοπρεπεστατες επιδοσεις θα εχει και το κεφαλι του υσηχο...τωρα αν καποιος θελει το τουρμπο για να βαζει φωτια στην ασφαλτο και να εχει 2 χρονια εγγυηση δικο του θεμα....απλα εγω ειμαι της αλλης αποψης....