Αν κοιτάξεις το κοντέρ και δεις με πόσα χιλιόμετρα φτάνει το ΤΤ RS στη στροφή μπορεί να αγχωθείς. Το ίδιο το όχημα όμως δεν χάνει την ψυχραιμία του και με αξιόλογη ουδετερότητα εξασφαλίζει καταιγιστικά περάσματα.

Το TT RS στοίχειωσε το μυαλό μας με τον ιλιγγιώδη ρυθμό που μπορεί να διατηρήσει σε δρόμο με στροφές.

¶λλη μία φορά κορυφαία τα φρένα. Η χωρίς συμβιβασμό προσέγγιση της Audi στο θέμα αυτό φαίνεται όχι τόσο από τον τεράστιο δίσκο εμπρός αλλά κυρίως από τις οκταπίστονες δαγκάνες. Οι 20άρες ζάντες είναι έξτρα και ταλαιπωρούνται λίγο στον ελληνικό δρόμο. Καλύτερα οι 19άρες.

Κόκκινο μπουτόν για τον κινητήρα στο τιμόνι.

Στο δρόμο: Μοναδική εμπειρία επιτάχυνσης και εκμεταλλεύσιμης δύναμης

23.379 Επισκέψεις στο άρθρο (11/4/2018)

Και να μη θες να αναγνωρίσεις τις γέφυρες που ρίχνει το ΤΤ RS προς το R8, η θέα του τιμονιού από μόνη της είναι ικανή να αποτελέσει το βασικότερο επιχείρημα. Κόκκινο μπουτόν για τον κινητήρα πάνω στο τιμόνι και αντίστοιχα αριστερά του στο ίδιο ύψος ο επιλογέας των προγραμμάτων οδήγησης: εδώ η εικόνα είναι σχεδόν αυτούσια δανεισμένη από το μεγάλο κουπέ. Και είναι εντυπωσιακός ο τρόπος με τον οποίο το ΤΤ κυνηγά τη φήμη του αδερφού του και σε ό,τι αφορά τον ήχο. Το κόκκινο κουμπάκι στέλνει το στροφόμετρο κατευθείαν στις μεσαίες στροφές και ο ήχος εκεί είναι απολαυστικός. Ειδικά σε χαμηλές ατμοσφαιρικές θερμοκρασίες, είναι σα να πήρε μπρος κάτι πολύ ειδικό και ξεχωριστό - κάτι καθαρόαιμο. Αυτές οι εκκινήσεις είναι μια διαδικασία που δεν τη χορταίνεις, σου φέρνει ρίγη στη ραχοκοκκαλιά και βάζει τον εγκέφαλό σου σε μια σπορτίφ κατάσταση εγρήγορσης από το πρώτο λεπτό. 

Στο δρόμο το TT RS ξεκινά και σου συστήνεται ως αρκετά σφικτό από πλευράς ανάρτησης, στα όρια του να θεωρηθεί νευρικό εντός πόλης, όπου προτείνεται η επιλογή comfort στο drive select. Μόλις όμως βγεις λίγο έξω από τα αστικά όρια και ο ρυθμός κίνησης ανέβει όλα αλλάζουν. Η ανάρτηση αρχίζει να «δουλεύει» και αποκτά μια πολύ αξιόλογη ισορροπία σε αίσθηση. Το ίδιο και το τιμόνι, ενώ στα πρώτα χιλιόμετρα έχει φανεί κάπως ελαφρύ, μεταλλάσσεται όταν ανέβουν οι ταχύτητες. Βέβαια ακόμα και από χαμηλές ταχύτητες η αποτελεσματικότητα δεν του λείπει και περνά χωρίς «παράσιτα» τις εντολές του οδηγού προς τους τροχούς. 

Το βασικό στοιχείο που σε γοητεύει στο TT RS όμως, ίσως περισσότερο και από την αφθονία της δύναμης, είναι ο τρόπος με τον οποίο αυτή περνάει στο δρόμο χωρίς να χάνεται τίποτα κατά τη μεταφορά της. Η πρόσφυση είναι γενναιόδωρη χάρη στην τετρακίνηση ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες οδοστρώματος. Κι όσο μένεις πάνω στο γκάζι, τόσο πιο πολύ τα ηλεκτρονικά βρίσκουν και κατανέμουν τη ροπή εκεί που πρέπει, εκμηδενίζοντας υποστροφή και άλλα τέτοια φευγαλέα ζητήματα. Μαζί και με το πολύ θετικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη όλα αποκτούν μια πολύ ευχάριστη, φυσική και ταυτόχρονα καταιγιστική ροή. Ο χειριστής απολαμβάνει υψηλού επίπεδου αποτελεσματικότητα την οποία μπορεί να διανθίσει, αν θέλει, με μικρά γλιστρήματα του πίσω μέρους, κάτι που επιτρέπει και το σχετικά μικρό μεταξόνιο.

Τα περάσματα από ελικοειδείς διαδρομές μπορεί να γίνουν ασύλληπτα γρήγορα με αυτό το TT, το οποίο δεν αγχώνεται πουθενά (και μαζί του κι εσύ), όσο κι αν σου κόβουν την ανάσα τα χιλιόμετρα που καταφέρνει και μαζεύει ακόμα και σε μηδαμινές ευθείες ανάμεσα στις στροφές. Κοκκινίζεις αν πριν την είσοδο μιας στροφής κοιτάξεις τον πίνακα οργάνων. Γουρλώνεις τα μάτια σου. Μπορεί να δείτε νούμερα στο κοντέρ που δεν θα τα πιστεύετε ότι είναι εφικτά από τη μία καμπή στην άλλη. Όλα αυτά χωρίς κλίσεις, χωρίς διαρκείς διορθώσεις, χωρίς τσιρίγματα από τα λάστιχα και με ένα άριστο σύστημα φρένων σταθερά στο πίσω μέρος του κεφαλιού σου, να σε γεμίζει αυτοπεποίθηση. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

LINGLONG VS CONTINENTAL
moto