Δοκιμή: MG4 με 64 kWh - Ηλεκτρικό με τιμή χαμηλότερη από «συμβατικό»
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: MG4 με 64 kWh - Ηλεκτρικό με τιμή χαμηλότερη από «συμβατικό»

24.033 Επισκέψεις στο άρθρο (30/9/2023)

- Είναι φθηνότερο και από συμβατικά μοντέλα.
- Με καλά πλαστικά στο ταμπλό που ζηλεύει και το VW ID.3.
- Κάνει άνετα 400 χλμ. με μία πλήρη φόρτιση.
- Έχει 7 χρόνια εγγύηση για μηχανικά μέρη και μπαταρία.

MG4 με 204 άλογα και πραγματική αυτονομία 400 χιλιόμετρα

Η δυναμική είσοδος της MG στην ελληνική αγορά τονίζεται ιδιαίτερα με το μοντέλο 4, το ηλεκτρικό χάτσμπακ που πετάει το γάντι στον ανταγωνισμό χωρίς να βασίζεται μόνο στο κορυφαίο του Value for Money. Δοκιμάζουμε την έκδοση με τα 204 άλογα και τη μπαταρία των 64 kWh.

Το λανσάρισμα της MG από τον Όμιλο Συγγελίδη έφερε στην ελληνική αγορά μια σειρά από μοντέλα, που δείχνουν πως η αναβίωση της βρετανικής φίρμας από τον κινεζικό όμιλο της SAIC έγινε με τρόπο που θα κάνει τον ευρωπαϊκό να ανησυχεί, αν μη τι άλλο. Η δοκιμή του MG ZS από το AutoΤρίτη ήταν το πρώτο δείγμα που συνολικά αποδείχθηκε μια ευχάριστη έκπληξη σε συνδυασμό πάντα και με την τιμή - πρόκληση (19 χιλιάρικα). Σήμερα δοκιμάζουμε το αμιγώς ηλεκτρικό MG4 EV, το οποίο είναι το τρίτο σε πωλήσεις ηλεκτρικό μοντέλο σε όλη την Ευρώπη!


Το πισωκίνητο MG4 με τα 204 άλογα είναι ευέλικτο και ευκολοδήγητο στις αστικές μετακινήσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει πως εκτός πόλης είναι αδιάφορο ή ανούσιο. Στην αποτελεσματικότητά του βοηθούν ιδιαίτερα τα σωστά ηλεκτρονικά του.

Το πισωκίνητο MG4 με τα 204 άλογα είναι ευέλικτο και ευκολοδήγητο στις αστικές μετακινήσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει πως εκτός πόλης είναι αδιάφορο ή ανούσιο. Στην αποτελεσματικότητά του βοηθούν ιδιαίτερα τα σωστά ηλεκτρονικά του.

Συνέχεια του άρθρου >>>
test center
NEXEN NFERA PRIMUS