5,25 μέτρα μήκος: η S-Class είναι τεράστια. Προσέξτε πόσο μεγάλη είναι η πίσω πόρτα η οποία προφανώς παίρνει το μεγαλύτερο ποσοστό από την αύξηση του μεταξονίου στην έκδοση Long.

Καλή μου S-Class, τι ωραία που οδηγείς!

25.647 Επισκέψεις στο άρθρο (25/1/2018)

Φυσικά, η κάθε γενιά της S-Class ήταν φορέας της κορυφαίας τεχνολογίας της εποχής της και έδινε το στίγμα για το μέλλον. Έτσι και η τωρινή κοιτάζει εμπρός και ανοίγει στο χρήστη νέους ορίζοντες. Πρέπει να κοιτάξουμε πέρα από τη συνδεσιμότητα, την ασύρματη φόρτιση των κινητών, την επικοινωνία με άλλα οχήματα και τις φαντεζί λειτουργίες άνεσης. Η S-Class μπορεί να κινηθεί χωρίς να παίρνει εντολές από τον οδηγό, έως ένα βαθμό. Το έχουμε ξαναδεί. Ωστόσο εδώ η απόδοση του συστήματος είναι μοναδική: η S-Class ξέρει και «οδηγεί» πολύ καλά. Και έχει και φοβερή αυτοπεποιθηση όταν κρατάει τη λωρίδα και στρίβει μόνη της τις καμπές στον αυτοκινητόδρομο. Επίσης μπορεί να προσπεράσει μόνη της ενώ εσύ απλώς πατάς το μοχλό του φλας. Όλα με μια φυσικότητα η οποία πραγματικά αντί να σε αγχώνει που δεν κρατάς το τιμόνι, σε χαλαρώνει. Η επόμενη γενιά (το 2020 από ότι μαθαίνουμε), θα βάλει την αυτόνομη οδήγηση κανονικά πλέον στο παιχνίδι. Κι αν η υλοποίηση είναι τόσο επιτυχημένη όσο το τωρινό δείγμα αφήνει να εννοηθεί, τότε με το καλό να ορίσει η εποχή που θα οδηγούμε λιγότερο. Τότε εξάλλου, ο καθένας θα νιώθει ακόμα πιο πολύ ως… αρχηγός κράτους.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

VW CRAFTER LEASEPRO
test center