Στο δρόμο: Για αρχόντους…

38.955 Επισκέψεις στο άρθρο (2/3/2024)
Πατώντας στα τεράστια μετατρόχια, με το πλαίσιο φορτωμένο με ό,τι υπάρχει σε συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης, η E 220 d  μένει… εκνευριστικά ουδέτερη και πιστή στη γραμμή που επιλέγεις.
2 Φωτογραφίες »

Πατώντας στα τεράστια μετατρόχια, με το πλαίσιο φορτωμένο με ό,τι υπάρχει σε συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης, η E 220 d μένει… εκνευριστικά ουδέτερη και πιστή στη γραμμή που επιλέγεις.

Η οδική συμπεριφορά της E 220 d που δοκιμάσαμε είναι κατά κύριο λόγο εστιασμένη στην παροχή αυξημένων επιπέδων άνεσης, αφού άλλωστε αυτό προστάζει και ο, μεγάλων αποστάσεων, χαρακτήρας της.  Ειδικά με τις 18άρες ζάντες και τα λάστιχα 225/55 με αρκετό «ψωμί» στο προφίλ του, εξαφάνιζε αθόρυβα και αποτελεσματικά κάθε ανωμαλία. Μόνο πολύ έντονες και βαθιές λακκούβες τάραξαν τη νιρβάνα που επικρατεί στην καμπίνα και έκαναν (;) επιθυμητή την παρουσία αερανάρτησης. Η ασφαλής οδική συμπεριφορά είναι άμεσα αντιληπτή παντού ακόμα και αν ο οδηγός ξεφύγει από τον φυσιολογικό τρόπο οδήγησης ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Μέσα σε όλα διαθέτει προηγμένη ημιαυτόνομη οδήγηση. Έτσι για παράδειγμα ταξιδεύεις στην εθνική, κρατάς το τιμόνι και το αυτοκίνητο βγάζει φλας, προσπερνά μέχρι τα 140  χλμ./ώρα και επανέρχεται στη λωρίδα μόνο του.


Η νέα Mercedes  E-Class είναι απρόσμενα ευέλικτη, αφού στις χαμηλές ταχύτητες οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους μπροστινούς, χαρακτηριστικό που μειώνει τον κύκλο στροφής.
2 Φωτογραφίες »

Η νέα Mercedes E-Class είναι απρόσμενα ευέλικτη, αφού στις χαμηλές ταχύτητες οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους μπροστινούς, χαρακτηριστικό που μειώνει τον κύκλο στροφής.


Πατώντας στα τεράστια μετατρόχια, με το πλαίσιο φορτωμένο με ό,τι υπάρχει σε συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης, η E 220 d  μένει… εκνευριστικά ουδέτερη και πιστή στη γραμμή που επιλέγεις με το τιμόνι να είναι στιβαρό, ακριβές και αρκούντως επικοινωνιακό.

Ακόμα και αν κάνεις το κάτι παραπάνω από το παραπάνω, η υποστροφή θα κάνει την εμφάνισή της με το αυτοκίνητο να αντιδρά εντελώς ομαλά στην μετάβασή της σε μια υπερστροφική διάθεση, που θα βοηθήσει παρά θα τρομάξει τον οδηγό.  Τα φρένα σε κάθε περίπτωση είναι απόλυτα επαρκή για την εύκολη ακινητοποίηση.

Το μακρύ μεταξόνιο σε συνδυασμό με τη δυνατότητα τετραδιεύθυνσης (οι πίσω τροχοί στρίβουν μαζί με τους μπροστινούς σε υψηλές ταχύτητες) αποτελούν εχέγγυα σταθερότητας. Ταυτόχρονα, η  E 220 d είναι απρόσμενα ευέλικτη, αφού στις χαμηλές ταχύτητες οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους μπροστινούς, χαρακτηριστικό που μειώνει τον κύκλο στροφής. Το μεγαλείο της E 220 d φαίνεται κυρίως στο ταξίδι με την απίθανη ηχομόνωση της καμπίνας, τον ελάχιστο αεροδυναμικό θόρυβο και την ανάρτηση να επιτρέπουν στους επιβάτες να κάνουν και τα πιο μεγάλα ταξίδια κυριολεκτικά «ατσαλάκωτου».
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Mercedes E 220 d | Κυριλέ diesel που ταξιδεύει με 5 λτ./100 χλμ.
Σελίδα 2Σχεδίαση: Επιβλητική κομψότητα
Σελίδα 3Εσωτερικό: Πρωταγωνιστεί η ψαρωτική οθονάρα & φυσικά η πολυτέλεια
Σελίδα 4Κινητήρας – Κατανάλωση: Diesel-άρα!
Σελίδα 5Στο δρόμο: Για αρχόντους…
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
SEAT GNHSIA ANTALLAKTIKA
ETRANSIT VS ESPRINTER