Η GLC Coupe 400e 4MATIC έχει μπαταρία που χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία κοντά στα 120 χλμ., νούμερο-ρεκόρ για plug-in μοντέλο και επιπλέον φορτίζει μέσα σε μισή ώρα από ταχυφορτιστή.

Η GLC Coupe 400e 4MATIC έχει μπαταρία που χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία κοντά στα 120 χλμ., νούμερο-ρεκόρ για plug-in μοντέλο και επιπλέον φορτίζει μέσα σε μισή ώρα από ταχυφορτιστή.

Κινητήρας-Αυτονομία: Κάνει σχεδόν 120 χλμ. μόνο με ρεύμα!

103.175 Επισκέψεις στο άρθρο (23/12/2023)

Πέρα από τον οπτικό εντυπωσιασμό, η GLC Coupe της δοκιμής καταφέρνει και τον ηλεκτρομηχανολογικό μέσω του κινητήριου συνόλου της, που είναι υβριδικό πρίζας και που φέρει μια μπαταρία με χωρητικότητα 31,2 kWh, δηλαδή όσο ένα μικρό ηλεκτρικό μοντέλο πόλης! Αυτή είναι ικανή να κινήσει την GLC Coupe 400 e 4MATIC για περίπου 120 χλμ. (117 για την ακρίβεια καταφέραμε) μόνο με ρεύμα (σε ταχύτητες ως 140 χλμ./ώρα), νούμερο που αποτελεί ρεκόρ για τις σχετικές μετρήσεις μας. Μάλιστα η μπαταρία υποστηρίζει ταχυφόρτιση έως 60 kW (υπάρχει και onboard 11άρης), συνεπώς χρειάζεται μόλις μισή ώρα για να φορτίσει πλήρως. Συνδυαστικά το κινητήριο σύνολο αποδίδει 381 άλογα με 650 Nm ροπής, που προέρχονται από έναν δίλιτρο, turbo βενζινοκινητήρα 252 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων.


Δεν είναι παράξενο λοιπόν που παρά τους κοντά 2,5 τόνους βάρος οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές και μάλιστα κατάτι πιο τονισμένες σε σχέση με την απλή GLC 400 e 4MATIC (η κουπέ πατούσε σε 19άρες ζάντες και η GLC σε 20άρες), όπως βλέπετε και στον πίνακα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δλ., 60-100 χλμ./ώρα σε 3,0 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα σε 3,5 δλ.), επιλέγοντας το «SPORT» οδηγικό πρόγραμμα που έχει μόνιμο πρωταγωνιστή τον κινητήρα βενζίνης. Πάντως στο περισσότερο χρόνο η επιλογή θα είναι τα προγράμματα «EL» και «HYBRID, που βάζουν ως προτεραιότητα την κίνηση με ρεύμα και με μηδενική κατανάλωση.

Σχετικά με την τελευταία, η παράλληλη χρήση των δύο πηγών ενέργειας θα δώσει μια μέση τιμή 6,5 λτ./100 χλμ.. Πέρα από τη φόρτιση σε πρίζα, υπάρχει και η τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας, η οποία ρυθμίζεται ως προς την έντασή της από τα paddles του τιμονιού (στη λειτουργία SPORT, αλλάζουν κανονικά τις σχέσεις). Υπάρχει και η επιλογή «Βattery Hold», στην οποία ο βενζινοκινητήρας κινεί αποκλειστικά την GLC διατηρώντας την μπαταρία στο ποσοστό που ήταν.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Mercedes GLC Coupe 400 e 4MATIC με 381 άλογα
Σελίδα 2«Hot» SUV-άρα
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Κάνει σχεδόν 120 χλμ. μόνο με ρεύμα!
Σελίδα 4Στο δρόμο: Με αρχοντικό «πάτημα» και ξεχωριστή ποιότητα κύλισης
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER