Πιο δυνατός, πιο πολιτισμένος και πιο οικονομικός ο νέος 16βάλβιδος 1,5 BlueΗDi των 130 ίππων και των 300 Nm ροπής.

Κινητήρας: Πιο δυνατός και πιο οικονομικός

43.573 Επισκέψεις στο άρθρο (15/11/2018)

Ο νέος 1,5 BlueHDi εφαρμόζει την πιο σύγχρονη τεχνολογία πετρελαιοκινητήρων (16βάλβιδη κεφαλή, τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας κτλ., υγρό εξάτμισης AdBlue κτλ) καταφέρνοντας όχι μόνο να είναι πιο δυνατός από τον 1,6 BlueHDi, τον οποίο αντικατέστησε, αλλά καλύτερος συνολικά. Είναι λιγότερο θορυβώδης, δεν κροταλίζει και σε συνδυασμό με το εξαιρετικό, νέο επίσης, 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταιριάζει γάντι στο Peugeot 3008. Oι επιδόσεις είναι απόλυτα ικανοποιητικές, το κυριότερο όμως το σύνολο κινητήρας-κιβώτιο εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση, η μέση τιμή της οποίας στη διάρκεια της δοκιμής μας κυμάνθηκε στα 6,3 λτ./100 χλμ., όταν με τον 1,6 λτ κινητήρα των 120 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο ήταν 6,4 λτ./100 χλμ. 

Επίσης στις μετρήσεις κατανάλωσης ταξιδιού, που μόνο στο Auto Τρίτη θα βρείτε, με 6,0 λτ./100 χλμ το μοντέλο της δοκιμής έχει 136 χλμ./ώρα, όταν με τον 1,6 BluHDi και χειροκίνητο κιβώτιο είχε 134 χλμ./ώρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

BRIDGESTONE VS GOODYEAR
test center