Το πακέτο R-Line του Tiguan χαρακτηρίζει και οδηγικά αυτή την έκδοση με την ανάρτηση να είναι αρκετά σφιχτή. Αυτό από τη μία εξυπηρετεί τόσο την οδηγική αίσθηση, όσο και την συμπεριφορά θυσιάζοντας μάλιστα λίγο την άνεση. Πιο συγκεκριμένα, το Tiguan έχει στιβαρό και σταθερό πάτημα στο δρόμο, οι κλίσεις υπό πίεση είναι μικρές, όμως σε έντονες και εγκάρσιες ανωμαλίες θα ενοχλήσει ελαφρώς με την απόσβεση της ανάρτησης.
Αυτό βέβαια δεν αναιρεί την τρομερή ποιότητα κύλισης, με τα επίπεδα θορύβου να διατηρούνται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα. Το ταξίδι είναι ευχάριστο, αφού μένεις ατσαλάκωτος και το αυτοκίνητο εμφανίζει ιδιαίτερη σταθερότητα και ευθυβολία στον ανοιχτό δρόμο.
Αν και ελαφρύ, το τιμόνι είναι καλοζυγισμένο και ακριβές, ενώ οι πίσω πολλαπλοί σύνδεσμοι κρατάνε συνεχώς τους αντίστοιχους τροχούς σε επαφή με την άσφαλτο. Η πρόσφυση είναι εξαιρετική και όταν το παρακάνεις τα ηλεκτρονικά επεμβαίνουν διακριτικά και κυρίως αποτελεσματικά με το κερασάκι στην τούρτα να είναι τα εξαιρετικά σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα φρένα.
Το VW Tiguan είναι μια άκρως ποιοτική επιλογή. Ο 1,5 ΤSI Evo κινητήρας των 150 ίππων του ταιριάζει, παρότι τελικά δεν είναι όσο οικονομικός περιμένεις. Επίσης, θα θέλαμε να υπάρχει και επιλογή 4κίνησης, η οποία τείνει να «χάνεται» από την κατηγορία. Τέλος, μας άρεσε η έκδοση R-Line, η οποία προσφέρει (εν τέλει) παραπάνω από όσα χρειαζόμαστε σε εξοπλισμό. Αν θέλαμε να «κόψουμε» σε τιμή θα καλυπτόμαστε και από την μεσαία έκδοση αυτού του κινητήρα.