Το Tiguan «σκότωσε» την X1;

53.940 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2024)
Επιβλητική όψη με εσάνς από τα ηλεκτρικά μοντέλα της VW.
3 Φωτογραφίες »

Επιβλητική όψη με εσάνς από τα ηλεκτρικά μοντέλα της VW.

«Λίρα 100», αποδείχθηκε το Tiguan για λογιστικά βιβλία της VW. Το γερμανικό μικρομεσαίο οικογενειακό SUV -ονομάστηκε έτσι από το συνδυασμό των λέξεων «Tiger» (τίγρης) και «Leguan» (στα γερμανικά σημαίνει ιγκουάνα)- κατάφερε στις 2 προηγούμενες γενιές του πάνω από 7,6 εκατομμύρια πωλήσεις, 17.500 εκ των οποίων αφορούν την ελληνική αγορά. Η ολοκαίνουργια, 3η γενιά, έρχεται με την εμπορική φόρα των προηγούμενων στοχεύοντας να κάνει ζημιά στο premium κατεστημένο. Οι άνθρωποι της ελληνικής αντιπροσωπείας ήταν ξεκάθαροι λέγοντας πως σημαδεύουν κατΆ ευθείαν στην BMW X1.


Η έκδοση R-Line της δοκιμής έχει πιο δυναμικά στοιχεία σχεδιασμού και πανέμορφες ζαντάρες.
3 Φωτογραφίες »

Η έκδοση R-Line της δοκιμής έχει πιο δυναμικά στοιχεία σχεδιασμού και πανέμορφες ζαντάρες.


Το νέο Tiguan ξεπέρασε τα 4,5 μ. (4,539 μ. από 4,486 μ.) κυρίως όμως απέκτησε πιο ντελικάτη και αεροδυναμική εμφάνιση με το σχετικό συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,28 από 0,33! Από την «αυστηρή» σχεδίαση του προηγούμενου, φτάσαμε στην πιο κομψή νέα εικόνα με essence από τα ηλεκτρικά μοντέλα ID, χάρη στις καμπύλες επιφάνειες, την κλειστή εμπρόσθια γρίλια που ενώνει τα LED φανάρια και τα πίσω μακρόστενά φανάρια, που προεκτείνονται στην πόρτα του πορτ-μπαγκάζ. Σαφώς πιο δυναμική η εικόνα της έκδοσης R-Line, που δοκιμάσαμε, με τον πιο αιχμηρό προφυλακτήρα, τις μαύρες 20άρες ζάντες και την τονισμένη πίσω αεροτομή. Μας άρεσε; Nαι, και άρεσε και στο κοινό που το αντίκρισε στους δρόμους της Αττικής, που κάναμε τη δοκιμή, αλλά και της ορεινής Αρκαδίας, όπου είχαμε πάρει μια πρώτη γεύση στην επίσημη παρουσίαση από την ελληνική αντιπροσωπεία. Ας προχωρήσουμε όμως στην ουσία.

Στάνταρ αυτόματο με τα πάντα όλα από 34.300 ευρώ
Το νέο VW Tiguan είναι διαθέσιμο με εργοστασιακή εγγύηση 4 ετών, από 34.300 ευρώ (ή 299 ευρώ/μήνα με χρηματοδοτικό πρόγραμμα Auto Credit) στην ομώνυμη βασική έκδοση, με στάνταρ αυτόματο (κιβώτιο τέρμα το χειροκίνητο κιβώτιο για όλους τους διαθέσιμους κινητήρες) και πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό (λείπει πάντως το cruise control) με μεταξύ άλλων: Ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών, κεντρική οθόνη 12,9 ιντσών, 3ζωνικό αυτόματο κλιματισμό, περιστροφικό χειριστήριο με ενσωματωμένη οθόνη για το σύστημα πολυμέσων, 9 αερόσακους (ένας εκ των οποίων κεντρικός ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα), κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς LED, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και μια πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, όπως σύστημα αλλαγής αλλά και διατήρησης λωρίδας, φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης κι αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας.

Το μοντέλο της δοκιμής με τα 150 άλογα είναι διαθέσιμο από την έκδοση Life και τιμή 37.900 ευρώ προσθέτοντας μεταξύ άλλων Adaptive Cruise Control με Stop & Go, αυτόματο παρκάρισμα, ambient φωτισμό 10 χρωμάτων στο ταμπλό και καθίσματα Comfort. H πιο συμφέρουσα επιλογή είναι η έκδοση More, που με μόλις 400 ευρώ προσθέτει στοιχεία όπως προβολείς LED Plus, ambient φωτισμό 10 χρωμάτων στις πόρτες+ λωρίδα φωτισμού εμπρός, ηλεκτρική πίσω πόρτα, Keyless Access, φιμέ κρύσταλλα, μεταλλικό χρώμα και ράγες οροφής σε ασημί χρώμα. Συγκριτικά, η βασική BMW X1 των 136 ίππων έχει 41.600 ευρώ με πολύ φτωχότερο στάνταρ εξοπλισμό…

Για την έκδοση R-Line της δοκιμής με τις καθισματάρες, το σπορτίφ διάκοσμο και την ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC Pro, η τιμή είναι 42.500 ευρώ.

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο VW Tiguan | Ήπια υβριδικό & αυτόματο με 150 άλογα
Σελίδα 2Το Tiguan «σκότωσε» την X1;
Σελίδα 3Eσωτερικό-Χώροι: Top ποιότητα, τεχνητή νοημοσύνη και «άπλα» για επιβάτες και αποσκευές
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Περισσότερο «νεύρο» καίγοντας έως και 3 λίτρα λιγότερα
Σελίδα 5Στο δρόμο: Υψηλή ποιότητα κύλισης, άνεση και δυνατό κράτημα
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL