Στο δρόμο: Η αερανάρτηση κάνει θαύματα

13.022 Επισκέψεις στο άρθρο (3/4/2024)
Χάρη και στα πολλά προγράμματα λειτουργίας, το Touareg τείνει να προσαρμόζεται σε κάθε δρόμο και σε κάθε απαίτηση του οδηγού, επιδεικνύοντας σταθερότητα και ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες.
2 Φωτογραφίες »

Χάρη και στα πολλά προγράμματα λειτουργίας, το Touareg τείνει να προσαρμόζεται σε κάθε δρόμο και σε κάθε απαίτηση του οδηγού, επιδεικνύοντας σταθερότητα και ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες.

Και στην Plug-in υβριδική έκδοση, που λόγω αυξημένου βάρους έχει πιο σφιχτή ρύθμιση, η ποιότητα κύλισης είναι το highlight του Touareg, παρά την παρουσία στο μοντέλο της δοκιμής τροχών 21 ιντσών (χρεώνονται επιπλέον) και ελαστικών 285/40. Βλέπετε, η (έξτρα) αερανάρτηση κάνει θαύματα και δίνει την εντύπωση πως είσαι πάνω σε ένα μαγικό χαλί, το οποίο μάλιστα προσαρμόζεται αυτόματα στις συνθήκες οδήγησης. Για παράδειγμα, πάνω από τα 120 χλμ./ώρα χαμηλώνει 15 χλστ. για καλύτερη αεροδυναμική, με τις μετρήσεις θορύβου να δείχνουν κάποια από τα χαμηλότερα νούμερα ανεξαρτήτως κατηγορίας. Σε συνδυασμό με την απίστευτη ηχομόνωση το ταξίδι είναι απολαυστικό κάτι πολύ σημαντικό για τους απαιτητικούς αγοραστές της κατηγορίας. Με το στόμα ανοιχτό σε αφήνει και η ευελιξία του Touareg, που κάθε άλλο παρά ένα δυσκίνητο δεινόσαυρο θυμίζει. Εδώ το θαύμα της κάνει η (έξτρα) ενεργή τετραδιεύθυνση, που μέχρι τα 37 χλμ./ώρα κάνει τους πίσω τροχούς να στρίβουν αντίθετα από τους μπροστινούς, ενώ πάνω από αυτή την ταχύτητα στρίβουν «μαζί» τους. Είναι τόσο εύκολος ο χειρισμός του Touareg, που νομίζεις πως οδηγείς ένα Golf, η δε ευελιξία είναι ανάλογη με κύκλο στροφής 11,1 μ. (12,1 χωρίς τετραδιεύθυνση). Το παρκάρισμα είναι πανεύκολο, ενώ στις τεχνολογίες προσφέρεται και σύστημα που επιτρέπει στο μεγάλο SUV να παρκάρει μόνο του με τον οδηγό έξω από το αυτοκίνητο.


Με το στόμα ανοιχτό σε αφήνει και η ευελιξία του Touareg, που κάθε άλλο παρά ένα δυσκίνητο δεινόσαυρο θυμίζει. Εδώ το θαύμα της κάνει η (έξτρα) ενεργή τετραδιεύθυνση.
2 Φωτογραφίες »

Με το στόμα ανοιχτό σε αφήνει και η ευελιξία του Touareg, που κάθε άλλο παρά ένα δυσκίνητο δεινόσαυρο θυμίζει. Εδώ το θαύμα της κάνει η (έξτρα) ενεργή τετραδιεύθυνση.


Χάρη και στα πολλά προγράμματα λειτουργίας, το Touareg τείνει να προσαρμόζεται σε κάθε δρόμο και σε κάθε απαίτηση του οδηγού, επιδεικνύοντας σταθερότητα και ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες. Με τη βοήθεια και της μηχανικής τετρακίνησης (με τρία διαφορικά από τα οποία το μεσαίο είναι Torsen για κατανομή μέχρι 80% στους πίσω τροχούς), το Touareg έχει απίθανα περιθώρια πρόσφυσης, κρύβοντας τον όγκο και το βάρος του. Η σπουδαία οδική συμπεριφορά οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στις έξτρα ηλεκτρομηχανικές αντιστρεπτικές, που σφίγγουν στις στροφές και «χαλαρώνουν» στις ευθείες. Αξιομνημόνευτα και τα φρένα, που όχι μόνο φρενάρουν δυνατά (100-0 χλμ./ώρα σε 38,5 μέτρα), αλλά και αντέχουν στη συνεχή χρήση. Και φυσικά με την αερανάρτηση να αυξομειώνει το ύψος του αμαξώματος από το έδαφος μέχρι και στα 300 χλστ., το Touareg που έχει ειδικά προγράμματα για εκτός δρόμου κίνηση, καθώς και μεγάλες γωνίες αναρρίχησης είναι ικανό για κίνηση σε μέρη, που ο ιδιοκτήτης, ούτε που θα σκεφτεί να πάει.

Σελίδα 1Δοκιμή: VW Touareg eHybrid | 3,0 V6 υβριδικό πρίζας με 381 PS & 4Χ4
Σελίδα 2Σχεδίαση, εσωτερικό, εξοπλισμός
Σελίδα 3Κινητήρας-Επιδόσεις: Επιταχύνει δυνατά, καίει (σχετικά) λίγα
Σελίδα 4Στο δρόμο: Η αερανάρτηση κάνει θαύματα
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER