Στα πρώτα A3 τέταρτης γενιάς «κολλάει» το infotainment
2 Φωτογραφίες »

Στα πρώτα A3 τέταρτης γενιάς «κολλάει» το infotainment

9.034 Επισκέψεις στο άρθρο (19/1/2024)

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας δεν έχει εμφανίσει πρόωρες φθορές και σημάδια από τη χρήση. Ακόμα και τα μαύρα γυαλιστερά πλαίσια διατηρούνται σε άριστη κατάσταση, χωρίς γρατζουνιές ή «ολογράμματα», ενώ οι διακόπτες στην κεντρική κονσόλα, στο ταμπλό και στο τιμόνι δεν έχουν ξεβάψει. Αντίστοιχα, η δερμάτινη επένδυση στο στεφάνι του τιμονιού δεν έχει «γυαλάδες» από την τριβή με τα χέρια του οδηγού. Τα καθίσματα θα μπορούσαν να ανήκουν σε ένα αυτοκίνητο που δεν έχει φύγει από την έκθεση της αντιπροσωπείας, αφού δεν έχουν πτυχές στις ταπετσαρίες τους και διατηρούν άψογα τη φόρμα τους.

Το σύστημα πλοήγησης καθώς και το premium ηχοσύστημα της Bang & Olufsen λειτουργούν σωστά.

Τα κυριότερα «παράπονα» κατόχων της συγκεκριμένης γενιάς του Audi A3 προέρχονται από μικροπροβλήματα στο λογισμικό MIB3 του συστήματος infotainment των πρώτων μοντέλων, το οποίο μπορεί να «κολλάει» και να αργεί να αποκριθεί, ενώ έχουν υπάρξει περιπτώσεις όπου χάνεται η σύνδεση με το smartphone.
Η Audi έκανε ενημερώσεις στο λογισμικό και πλέον το έχει βελτιώσει. Από την έκδοση 3620 και έπειτα δεν παρουσιάζονται προβλήματα στη λειτουργία του.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: Audi A3
Σελίδα 2Το Audi A3 έχει αυξημένη αίσθηση πολυτέλειας, δυναμικό design και χώρους για 4
Σελίδα 3Οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι, μόνο ο δίλιτρος EA888 καίει λάδια
Σελίδα 4Στα πρώτα A3 τέταρτης γενιάς «κολλάει» το infotainment
Σελίδα 5Οι τιμές των μεταχειρισμένων Audi A3 4ης γενιάς ξεκινούν από 19.000 και φτάνουν τα 45.000 ευρώ
home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER