Το Clubman είναι πιο πρακτικό από τα «απλά» MINI χωρίς να χάνει σε στυλ

Το Clubman είναι πιο πρακτικό από τα «απλά» MINI χωρίς να χάνει σε στυλ

5.563 Επισκέψεις στο άρθρο (26/1/2024)

Το MINI Clubman στη σύγχρονη μορφή του έκανε το ντεμπούτο του 2007 ως η πιο ευρύχωρη εκδοχή του 3θυρου MINI και παραπέμπει σχεδιαστικά στο Morris Mini Traveller των 60s. Η δεύτερη γενιά του αυτοκινήτου κυκλοφόρησε το 2015 και βρισκόταν σε παραγωγή μέχρι το Μάρτιο του 2023, όπου και η εταιρεία κατήργησε το Clubman σαν μοντέλο.

Τα πιο παλιά MINI Clubman δεύτερης γενιάς έχουν συμπληρώσει 9 χρόνια κυκλοφορίας και οδεύουν ολοταχώς προς τη δεκαετία. Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο παραγωγής 2017 το οποίο εφοδιάζεται με δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα 150 ίππων και αναλύουμε τις φθορές που έχει, καθώς και τις γνωστές βλάβες που παρουσιάζουν τα συγκεκριμένα οχήματα.

Όντας μέλος της «οικογένειας» της MINI, το Clubman ξεχωρίζει από το design του, το οποίο έχει τις ρίζες του στα θρυλικά Mini που έγραψαν ιστορία από το 1959 και έπειτα. Η πόρτα του χώρου αποσκευών είναι διαιρούμενη, κάτι που καθιστά το Clubman «6θυρο» αυτοκίνητο.
Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 360 λίτρα, ενώ το πιο μακρύ μεταξόνιο σημαίνει πως στο Clubman θα ταξιδέψουν με άνεση ακόμα και 5 ενήλικες επιβάτες.

Οι αυξημένες διαστάσεις και το μεγαλύτερο βάρος του MINI Clubman το κάνουν λιγότερο άμεσο σε αντιδράσεις σε σχέση με το 3θυρο μοντέλο, παρόλα αυτά εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα ευχάριστο οδηγικά. Η συμπεριφορά στο δρόμο είναι ουδέτερη και η ανάρτηση που έχει σφικτή ρύθμιση απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου.

Κάνοντας κλικ εδώ θα διαβάσετε τη δοκιμή του MINI Clubman Cooper D των 150 ίππων όταν αυτό ήταν καινούργιο.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: MINI Clubman diesel
Σελίδα 2Το Clubman είναι πιο πρακτικό από τα «απλά» MINI χωρίς να χάνει σε στυλ
Σελίδα 3Οι πιο συνηθισμένες ζημιές στο MINI Clubman είναι στα ημιαξόνια και στο start-stop
Σελίδα 4Μετά από 7 χρόνια έχει ξεβάψει το δερμάτινο κάθισμα του οδηγού
Σελίδα 5Τα μεταχειρισμένα MINI Clubman κοστίζουν περίπου 23.000 ευρώ
MIKRA VANS LEASING
ETRANSIT VS ESPRINTER