Τυπικές φθορές που μπορεί να βρείτε: Στα φρένα και στα εμπρός ρουλεμάν

Τυπικές φθορές που μπορεί να βρείτε: Στα φρένα και στα εμπρός ρουλεμάν

7.740 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2024)

Κατά την δοκιμή του μεταχειρισμένου Skoda Kodiaq δεν ακούστηκαν τριγμοί από τα μηχανικά μέρη, ούτε από τις επενδύσεις του εσωτερικού. Η ανάρτηση, η οποία είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη (ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό) σε 3 στάδια αποσβένει άψογα τις κακοτεχνίες του δρόμου, ενώ το σύστημα διεύθυνσης δεν παρουσιάζει κενά.


Στο εσωτερικό η εικόνα είναι εξίσου καλή, αφού δεν βλέπουμε γρατζουνιές και φθορές από τη χρήση στα πλαστικά και γενικότερα στις επενδύσεις της καμπίνας. Οι διακόπτες στην κεντρική κονσόλα και στο τιμόνι δεν έχουν ξεβάψει, τα καθίσματα δεν έχουν σημάδια στις δερμάτινες ταπετσαρίες τους, ούτε φθορά στο αφρώδες υλικό τους, ενώ άξια μνείας είναι και η κατάσταση του στεφανιού του τιμονιού που δεν έχει γυαλίσει από τη χρήση, παρά τα 180.000 χιλιόμετρα που έχει διανύσει το αυτοκίνητο.

Όσον αφορά στις πιο συνηθισμένες φθορές που μπορεί να εντοπίσετε σε ένα μεταχειρισμένο Skoda Kodiaq, αυτές περιορίζονται στα εμπρόσθια ρουλεμάν και στα φρένα, κάτι που δικαιολογείται από το αυξημένο βάρος του SUV.
Στην περίπτωση που το αυτοκίνητο διαθέτει ηλιοροφή, καλό είναι να κάνετε έναν έλεγχο για να διαπιστώσετε τη στεγανότητά της.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: Skoda Kodiaq με 180.000 χιλιόμετρα
Σελίδα 2Το Skoda Kodiaq έχει ποιοτική κατασκευή αντάξια του Tiguan και μεγάλους χώρους
Σελίδα 3TDI: Μπορεί να βγάλει ζημιά στο turbo και στα μπεκ. TSI: Ίσως καίει παραπάνω λάδι
Σελίδα 4Τυπικές φθορές που μπορεί να βρείτε: Στα φρένα και στα εμπρός ρουλεμάν
Σελίδα 5Μεταχειρισμένα τα Kodiaq κοστίζουν κατά μέσο όρο 26.000 ευρώ
ford
test center