Citroen e-C4 C-Cross: Διαφέρει & ξεχωρίζει και ως ηλεκτρικό

96.863 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2021)
Citroen e-C4 C-Cross: Διαφέρει & ξεχωρίζει και ως ηλεκτρικό
4 Φωτογραφίες »

Το ηλεκτρικό e-C4 C-Cross κερδίζει και σε αυτή του την έκδοση τις εντυπώσεις µε τον ξεχωριστό και τονισµένο, εναλλακτικό του χαρακτήρα.
 
Τόσο στον ανοικτό δρόµο της Αττικής Οδού, όσο και στους δρόµους της πόλης, το ηλεκτρικό Citroen C4 µας κέρδισε µε την άνεση και την ηρεµία που προσφέρει σε οδηγό και επιβάτες. Λόγω της απουσίας του κινητήρα εσωτερικής καύσης ακούγονται µόνο τα λάστιχα ή ο αέρας σε υψηλές ταχύτητες, ενώ µέσα στη πόλη το γαλλικό µοντέλο διατηρεί το Comfort Class προφίλ του όταν περνάει πάνω από τους κακοτράχαλους συνοικιακούς δρόµους. Ταυτόχρονα είναι ευέλικτο, ευκολοδήγητο (σ.σ. λίγο η ορατότητα προς τα πίσω είναι περιορισµένη) και σε συνδυασµό µε την καλή τιµή του είναι ένα ηλεκτρικό µοντέλο που σου κλείνει το µάτι ακόµη και αυτή τη στιγµή.

Tο άνετο οδηγικό προφίλ του C4 C-Cross είναι το βασικό χαρακτηριστικό και της ηλεκτρικής του έκδοσης, με τα υδραυλικά στοπ των αναρτήσεων και τα αναπαυτικά καθίσματα της Advanced Comfort φιλοσοφίας της εταιρείας να εγγυώνται απολαυστικές μετακινήσεις.
4 Φωτογραφίες »

Tο άνετο οδηγικό προφίλ του C4 C-Cross είναι το βασικό χαρακτηριστικό και της ηλεκτρικής του έκδοσης, με τα υδραυλικά στοπ των αναρτήσεων και τα αναπαυτικά καθίσματα της Advanced Comfort φιλοσοφίας της εταιρείας να εγγυώνται απολαυστικές μετακινήσεις.


Eντυπωσιακό σε εικόνα και πρακτικότητα, µε καινοτόµα στοιχεία
Το εσωτερικό του e-C4 C-Cross είναι µοντέρνο, καλαίσθητο και ποιοτικό, ξεχωρίζοντας και εδώ στον τοµέα της σχεδίασης. Η οθόνη αφής 10 ιντσών στο κέντρο του ταµπλό για το σύστηµα πολυµέσων και ο ψηφιακός πίνακα οργάνων τονίζουν τον high-tech χαρακτήρα του, ενώ από κει και πέρα τις εντυπώσεις κερδίζει µε την πρακτικότητά του και τους χώρους του, διαθέτοντας µεταξύ άλλων και µια καινοτόµα θήκη για tablet στο ταµπλό εµπρός από τον συνοδηγό.

Κινητήρας: Ικανό, µε αυτονοµία άνω των 300 χλµ.
Το ηλεκτρικό C4 εφοδιάζεται µε τον γνωστό ηλεκτροκινητήρα του οµίλου απόδοσης 136 ίππων και 260 Nm ροπής, το οποίο µέσω κιβωτίου µιας σχέσης στέλνει τη δύναµη στους µπροστά τροχούς. Η επιτάχυνση έρχεται άµεσα και σχεδόν µέχρι την τελική του ταχύτητα (150 χλµ./ώρα), µε τον οδηγό επίσης να επιλέγει από το µοχλό των ταχυτήτων τον βαθµό ανάκτησης ενέργειας. Η χωρητικότητα της µπαταρίας του είναι 50 kWh, η οποία προσφέρει πραγµατική αυτονοµία σχεδόν 325 χλµ., ενώ για την πλήρη φόρτισή της χρειάζεται 24 ώρες περίπου από οικιακή πρίζα (2,3 kW) και 5 ώρες από wallbox ισχύος 11 kW. Από ταχυφορτιστή, ο χρόνος µειώνεται στα 30 λεπτά για το 80% της φόρτισης.

Σελίδα 1Mega Test: Με 15 ηλεκτρικά σε πόλη & αυτοκινητόδρομο
Σελίδα 2Audi e-tron 55: Ηλεκτρίζει σε όλα του
Σελίδα 3Citroen e-C4 C-Cross: Διαφέρει & ξεχωρίζει και ως ηλεκτρικό
Σελίδα 4DS 3 Crossback E-Tense: H Avant garde των ηλεκτρικών B-SUV
Σελίδα 5Ford Mustang Mach-E RWD Extended Range 292 PS: Mε το δεξί…
Σελίδα 6Honda e Advance 154 PS: Ξέρει να κερδίζει τις εντυπώσεις
Σελίδα 7Hyundai Kona Electric 204 PS: Ο χιλιοµετροφάγος
Σελίδα 8Kia e-Niro & e-Soul Long Range 204 PS: Πρωταθλητές αυτονομίας
Σελίδα 9Lexus UX 300e 204 PS: Ξεχωρίζει µε τη µοναδικότητά του
Σελίδα 10Mercedes EQA 250: Ξέρει να ξεχωρίζει
Σελίδα 11Nissan LEAF e+: Ο πρωτοπόρος των ηλεκτρικών στην Ελλάδα
Σελίδα 12Opel Mokka-e 136 PS: Φωνάζει µοντέρνο από µακριά
Σελίδα 13Peugeot e-208: Ο αθόρυβος λέων
Σελίδα 14Skoda Enyaq iV 60 180 PS: Level up
Σελίδα 15VW ID.3: To Golf του 21ου αιώνα
ford
test center